Innsett i Mai :)

Mange som har spennende dager foran seg nå ser jeg! :) Vært på UL i dag (dag 8 med sprøyter), så greit ut, og det er planlagt uttak på mandagen! Veldig spent! Kjenner jeg er susete og sliten om dagen.. Vurderer om jeg skal få til noe sykemelding i rugetiden... var borte noen dager etter innsett forrig gang. Føler det fort blir for mye stress og løft og slikt på jobb.. Vil vireklig ikke ødelegge noe, er jo siste forøket i offentlige (hvis ikke frys da..) og kjenner at det er ganske tøft psykisk også..
Håper på mange fantastiske egg hos alle her!

Mange som har spennende dager foran seg nå ser jeg! :) Vært på UL i dag (dag 8 med sprøyter), så greit ut, og det er planlagt uttak på mandagen! Veldig spent! Kjenner jeg er susete og sliten om dagen.. Vurderer om jeg skal få til noe sykemelding i rugetiden... var borte noen dager etter innsett forrig gang. Føler det fort blir for mye stress og løft og slikt på jobb.. Vil vireklig ikke ødelegge noe, er jo siste forøket i offentlige (hvis ikke frys da..) og kjenner at det er ganske tøft psykisk også..
Håper på mange fantastiske egg hos alle her!
Oi så spennende! :-D Krysser fingre og tær for dere :-)

Nå har jeg også vært på kontroll. Var ikke like positivt som jeg hadde håpet på, to egg på 14 mm på høyre side, og fire tror jeg det var på venstre med ca samme størrelse. I tillegg var det to små på 7 mm på høyre, og noen med uviss str på venstre side. Måtte sette orgalutran mens jeg var der, og egguttak blir på mandag. Håper flere vokser seg store til uttaket!

Da er jeg kommet hjem fra UL og fikk beskjed om å sette Ovitrellen i kveld, og at uttak blir fredag!!:) Vi er så gira begge to nå!:) Gleder oss til de neste dagene, og håper de får ut mange egg som blir befruktet:)

Var vel 5-6 eggposer som var på rett størelse slik som jeg forstod!:) Håper vi får alle ut og at de er av super kvalitet;)

Da ligger vi likt an på akkurat det:-) Håper alle er supre egg, og at de blir befruktet!
Takk det samme!:)
Krysser fingrene for maaange positive tester i mai!:):)

Nå har jeg også vært på kontroll. Var ikke like positivt som jeg hadde håpet på, to egg på 14 mm på høyre side, og fire tror jeg det var på venstre med ca samme størrelse. I tillegg var det to små på 7 mm på høyre, og noen med uviss str på venstre side. Måtte sette orgalutran mens jeg var der, og egguttak blir på mandag. Håper flere vokser seg store til uttaket!

Det kan de vet du Lilla. Hos meg så de 8 på torsdag, på mandag fikk legen en overraskelse fordi han plutselig så opptil 20. Krysser fingrene for deg :) Få kan jo være bra det også, de er jo gjerne av bedre kvalitet!

Herregud! FOR en dag på maigruppa da :D Etter jeg våknet av den smått dopa søvnen min var det jo sååå mange flotte og positive innlegg her. Hatt uttak i dag, det ble hele 17 egg! Det var litt ubehagelig, men ikke vondt. Fikk en del tabletter som satt godt hos meg kan du si ;)

Jeg er litt overstimulert da... Får håpe det ikke utvikler seg videre...

De er så positive, så jeg føler jeg må lukke ørene for det. Vil ikke ha noen forhåpninger.

Herregud! FOR en dag på maigruppa da :D Etter jeg våknet av den smått dopa søvnen min var det jo sååå mange flotte og positive innlegg her. Hatt uttak i dag, det ble hele 17 egg! Det var litt ubehagelig, men ikke vondt. Fikk en del tabletter som satt godt hos meg kan du si ;)

De er så positive, så jeg føler jeg må lukke ørene for det. Vil ikke ha noen forhåpninger.
Wow! For et resultat! Gratulerer!:D Håper du rekker å bli bedre før innsett:)

Så flott at det gikk bra :-) Gruer meg litt til egguttak, lest så mye fælt :-P :-S :-) Da krysser vi alt vi har for dagene som kommer og at dere får gullegget :-D

Så flott at det gikk bra :-) Gruer meg litt til egguttak, lest så mye fælt :-P :-S :-) Da krysser vi alt vi har for dagene som kommer og at dere får gullegget :-D

Takk for det :) Jeg mener at det ikke er noe å grue seg til i alle fall. Man får jo tabletter så :) Moro å høre at de teller mens de tar ut. Labben sa sånn: ett egg, to egg, blank pose, tre egg o.s.v ;)

Wow! For et resultat! Gratulerer!:D Håper du rekker å bli bedre før innsett:)

Tusen takk :) De sa ingenting om at det ikke kunne bli innsett. Håper ikke det skjer! Hun sa: overstimulering er positivt for graviditet, men det er jo vondt for deg" :p

Back
Topp