Innsett i Mai :)

Gratulerer som ruger :)

Da var Ovitrelle'n satt og jeg har stukket meg selv for siste gang. Da er det bare vente på at det skal bli torsdag og egguthenting. :) Gruer meg veldig kjenner jeg. Ble så uvel av morfinen sist. Selve uttaket var så og si smertefritt. Denne gang har jeg bedt om mindre dose morfin, så nå er jeg redd det skal gjøre fryktelig vondt igjen..

Skrev det tidligere også tror jeg - men det kan være mulig å be om annen type smertestillende istedenfor mindre, hvis du er redd smertene. Jeg blir dårlig av petidin og fikk derfor ketorax ved uttak

Gratulerer som ruger :)

Da var Ovitrelle'n satt og jeg har stukket meg selv for siste gang. Da er det bare vente på at det skal bli torsdag og egguthenting. :) Gruer meg veldig kjenner jeg. Ble så uvel av morfinen sist. Selve uttaket var så og si smertefritt. Denne gang har jeg bedt om mindre dose morfin, så nå er jeg redd det skal gjøre fryktelig vondt igjen..
Gratulerer med siste stikk overstått!! :D i morgen kan du bare chillen og ikke ta noe som helst :)

Jeg gruer med mer til smertene enn medisinene i morgen. Håper selvfølgelig ikke å bli dårlig av morfin, men vil heller det enn masse smerter i underlivet.
Fy søren det kiler i magen nå! :) spent!!
Har dere bedt om kvalmestillende? Det pleier jeg å få:)

12 egg!!! :D Er helt i ekstase!!! :D

Men på vei ned til bilen fikk jeg blodtrykksfall, holdt på å svime av. Begynte å kaldsvette og skikkelig kvalm. Lå i bilen hele veien hjem med vindu åpent. Har spydd det lille jeg spiste til frokost og hver gang jeg prøver å spise litt så kommer det opp igjen :(

Fikk antibiotika jeg skal ta 2 ganger daglig siden de kom nær litt endometriose. Men jeg har ikke fått tatt første tabletten enda pga spyinga... :( Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Men på vei ned til bilen fikk jeg blodtrykksfall, holdt på å svime av. Begynte å kaldsvette og skikkelig kvalm. Lå i bilen hele veien hjem med vindu åpent. Har spydd det lille jeg spiste til frokost og hver gang jeg prøver å spise litt så kommer det opp igjen :(

Fikk antibiotika jeg skal ta 2 ganger daglig siden de kom nær litt endometriose. Men jeg har ikke fått tatt første tabletten enda pga spyinga... :( Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.
Uff da:( Du får bare ta det med ro og få i deg litt salte kjeks og cola. God bedring! Og gratulerer med 12 egg!!!:) :D

Uff da:( Du får bare ta det med ro og få i deg litt salte kjeks og cola. God bedring! Og gratulerer med 12 egg!!!:) :D

Takk :)
Det er salt potetgull og cola som står ved siden av senga, men det kommer opp igjen det og. Får bare ta det med ro og håpe det gir seg etterhvert.

Regner med at det var de smertestillende medisinene jeg reagerte voldsomt på, for man kan vel ikke få overstimulering ved uttak sånn akutt vel?

Takk :)
Det er salt potetgull og cola som står ved siden av senga, men det kommer opp igjen det og. Får bare ta det med ro og håpe det gir seg etterhvert.

Regner med at det var de smertestillende medisinene jeg reagerte voldsomt på, for man kan vel ikke få overstimulering ved uttak sånn akutt vel?
Hvis det ikke gir seg til i morgen så må du ringe klinikken. Men sa de ikke noe om hvordan det gikk med deg? Om du var litt overstimulert eller ikke?

Hvis det ikke gir seg til i morgen så må du ringe klinikken. Men sa de ikke noe om hvordan det gikk med deg? Om du var litt overstimulert eller ikke?

De sa ingenting om overstimulering. De ser kanskje det når de er inni der? Jeg ble dårlig etter at jeg hadde gått ut, så jeg fikk ikke spurt dem heller.

De ringer meg i morgen tidlig om hvordan det går med eggene så skal definitivt spørre dem/ si ifra til dem da :)

Har du vondt? Eller bare kvalm?
Kom nær litt endometriose, hva betyr det?

gratulerer med 12 egg!! bare likte ikke det som skjedde etterpå...

Ikke vondt i det hele tatt, bare kvalm (og blodtrykksfall istad). Men nå føler jeg meg bedre og bedre for hver time som går :) Har fått i meg litt brødskive og vann og antibiotika tabletten.

Sist jeg var på ul så de at jeg hadde 2 endometriose-cyster på hø eggstokk og en endo-cyste på ve eggstokk. Da de sugde ut eggene i dag kom de innom en av de cystene siden de først trodde det var en eggpose. De er ganske like, men cystene er litt mer grå på skjermen. Siden de kom nær den så gav de meg antibiotika. Endo-cystene liker ikke ikke å bli tukla med visstnok.

Likte bare ikke det blodtrykksfallet ditt.. Minte veldig om da jeg fikk indre blødninger, men det var jo i tillegg sterke sterke smerter! Og var bare kvalm der og da

Har lest litt på medisinen jeg fikk "OxyNorm". En av de vanligste bivirkningene (1av10) er kvalme og oppkast.
Jeg ble sånn etter lapraskopien også. Trodde det var narkosen, men nå mistenker jeg at det er medisinene jeg fikk.

Likte bare ikke det blodtrykksfallet ditt.. Minte veldig om da jeg fikk indre blødninger, men det var jo i tillegg sterke sterke smerter! Og var bare kvalm der og da

Ja, det blodtrykksfallet skremte meg og.... Den har jeg ikke skjønt enda.
Jeg har ikke blødd en dråpe, og ingen smerter i magen.

Ja, det blodtrykksfallet skremte meg og.... Den har jeg ikke skjønt enda.
Jeg har ikke blødd en dråpe, og ingen smerter i magen.

Når symptomene på medisinene er slik så er det nok bare det :) Hos meg sprakk jo egglederen (ikke i forbindelse med IVF altså - en exu).. Men ring sykehuset i morgen å hør for å være sikker ihvertfall :) når det er sagt kan jeg å ha slike symptomer (svimmel og kaldsvette) hvis jeg blir skikkelig skikkelig kvalm sånn plutselig ;)

Når symptomene på medisinene er slik så er det nok bare det :) Hos meg sprakk jo egglederen (ikke i forbindelse med IVF altså - en exu).. Men ring sykehuset i morgen å hør for å være sikker ihvertfall :) når det er sagt kan jeg å ha slike symptomer (svimmel og kaldsvette) hvis jeg blir skikkelig skikkelig kvalm sånn plutselig ;)
Ja, får satse på at det ikke er noe alvorlig altså. Mange timers søvn har gjort susen føles det som.
Ville blitt mer bekymra om jeg ikke ble bedre. Skal uansett nevne det når de ringen fra riksen i morgen :)

SPENT på om eggene våres har det bra jeg :D

Ja, får satse på at det ikke er noe alvorlig altså. Mange timers søvn har gjort susen føles det som.
Ville blitt mer bekymra om jeg ikke ble bedre. Skal uansett nevne det når de ringen fra riksen i morgen :)

SPENT på om eggene våres har det bra jeg :D

Høres bra ut!!
Ja det blir spennende å høre! Mange egg ut da! Er det ivf eller icsi?

Høres bra ut!!
Ja det blir spennende å høre! Mange egg ut da! Er det ivf eller icsi?
Ja, jeg fikk sjokk jeg da de telte opp. Det var tilogmed 2 egg inni en eggpose (!) Visste ikke at det gikk ann...

Det blir ICSI på oss :)

Gratulerer med fantastisk resultat!!! 12 egg er jo supert. Kjedelig at du er dårlig, håper du føler deg bedre snart :-)

Gratulerer med fantastisk resultat!!! 12 egg er jo supert. Kjedelig at du er dårlig, håper du føler deg bedre snart :-)
Takk!! :D føler meg bedre nå, så nå kan jeg nyte tanken på de 12 :D

Back
Topp