Innsett i Mai :)

Da fikk jeg telefon fra IVF klinikken. Av de 5 eggene, så var det kun 2 egg som hadde delt seg perfekt. De 3 andre var ikke perfekte, men de kunne komme seg sa hun. Har ikke innsetting før mandag, så nå blir det en tøff helg med mye spenning og tanker i møte. Er så redd for at det ikke skal bli noen innsetting i hele tatt :(

Da fikk jeg telefon fra IVF klinikken. Av de 5 eggene, så var det kun 2 egg som hadde delt seg perfekt. De 3 andre var ikke perfekte, men de kunne komme seg sa hun. Har ikke innsetting før mandag, så nå blir det en tøff helg med mye spenning og tanker i møte. Er så redd for at det ikke skal bli noen innsetting i hele tatt :(

Uff vennen.... Skjønner det blir en lang helg.... Skal de dyrke til blastocyst siden de venter helt til mandag?

Husk at du har 2 PERFEKTE egg, det er nok til 2 babyer det <3

Og de 3 andre kan komme seg, det hadde hun ikke sagt om alt håp var ute.

Håper du klarer å tenke på noe annet i helgen og slappe av sammen med mannen. Gjør koselige ting sammen. Også sender jeg masse babystøv til deg og eggene dine <3

Det kommer til å bli innsett av gullegg på mandag vøtt :) Krysser fingrene for deg:)

1 egg inn, 5 på frys :D

De skrøt av eggene våres, men jeg vet ikke hvordan bra de var.

Gratulerer som ruger :D :D

Tusen takk for gode ord alle sammen. :) Håper alt jeg kan på at de overlever til mandag. :)
Takk!! <3
Håper så inderlig at dette skal gå veien for deg også <3

Jeg fikk ut fire forrige torsdag, og hørte ingenting før tirsdag denne uka. Det var kjempetøft. Alle mine hadde blitt befruktet, men kun ett overlevde til tirsdag. Krysser fingre for at det er gullegget jeg ruger på.

Jeg fikk ut fire forrige torsdag, og hørte ingenting før tirsdag denne uka. Det var kjempetøft. Alle mine hadde blitt befruktet, men kun ett overlevde til tirsdag. Krysser fingre for at det er gullegget jeg ruger på.

Krysser fingrene for at det er gullegget du ruger på :D

Huff, såpass mange som falt fra ja, da spørs det om jeg er så heldig at noen av de to mine overlever til mandag.

Krysser fingrene for at det er gullegget du ruger på :D

Huff, såpass mange som falt fra ja, da spørs det om jeg er så heldig at noen av de to mine overlever til mandag.

Det tror jeg du er!!:) ett av mine ble befruktet feil, to døde på dag 3. Jeg har tro på at du også fikk innsett! Jeg hadde dårligere odds enn deg :)

Svak positiv test i dag. Skal fortsatt ta blodprøve på torsdag som gir endelig svar:)
f90ddaac5c6adf3668d62ee2b3f5bba8

Hvordan har det gått i dag Bethlisa? Håper så inderlig at du fikk innsett av ett perfekt egg i dag!! :) Kanskje du fikk noen på frys også?

Da ruger jeg på to egg av beste kvalitet. :D Hadde ikke trodd begge de befruktede skulle klare seg helt til idag asså ;)
YES!!!' :D
Heldigvis ikke kvantitet, men kvalitet som teller!! :) Og nå ruger du på to små! :) Blir spennende å følge deg framover <3

Back
Topp