Innsett i Mai :)

Gratulerer med 12 egg ut Bubbly! Bra at du føler deg bedre nå:-) Jeg ble også svimmel, og følte at jeg kanskje ville besvime etter uttaket. Noen timer søvn gjorde susen for meg også.

12 egg!!! :D Er helt i ekstase!!! :D

Men på vei ned til bilen fikk jeg blodtrykksfall, holdt på å svime av. Begynte å kaldsvette og skikkelig kvalm. Lå i bilen hele veien hjem med vindu åpent. Har spydd det lille jeg spiste til frokost og hver gang jeg prøver å spise litt så kommer det opp igjen :(

Fikk antibiotika jeg skal ta 2 ganger daglig siden de kom nær litt endometriose. Men jeg har ikke fått tatt første tabletten enda pga spyinga... :( Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.
Gratulerer m super fangst :-)

Kjempebra Bubbly!!!:) det skjønner jeg du er fornøyd med ja :)

Takk jenter!! :) For første gang tenker jeg positivt framover og at dette faktisk kan gå veien for oss. En deilig følelse <3

Nå er det Bethlisas tur i morgen :) Ønsker deg masse lykke til snuppa!! <3

Er det flere igjen denne uka?

Da er det bare 1,5 - 2,5 time før de ringer. Er såååå spent!!'
Jeg skulle liksom sove til 8.45 for å korte ned ventetida, men våknet med sommerfugler i magen altfor tidlig....

EKSTASE!!! :D

De ringte nettopp fra riksen:
Fikk ut 12 egg i går,
11 var modne for befruktning og
11 ble befrukta! :D

Føler meg som DEN verpemaskinen :D

Fantastisk resultat!!! Gratulerer så mye!!!:):):)

Heier på dere! :)

Da var det overstått. Fikk ut 5 egg. :) <3 Fikk mye mindre smertelindring denne gangen og alikevel var det ikke noe vondt. :) Da er det bare håpe at de befrukter seg. :)

Bubbly: Gratulerer med så mange befruktede egg. :D
Takk Bethlisa! :)
Og gratulerer med 5! :) Har hørt at det handler ikke om kvantitet, men kvalitet <3 Er sikker på at de finner gulleggene blandt de 5. Klem!!

Da var det overstått. Fikk ut 5 egg. :) <3 Fikk mye mindre smertelindring denne gangen og alikevel var det ikke noe vondt. :) Da er det bare håpe at de befrukter seg. :)

Gratulerer med overstått uttak og godt resultat!:) 5 egg er bra!:)

Når får du svaret? Er skikkelig spent på dine vegne og jeg :)

Jeg har ikke tenkt på noe annet enn eggene mine siden de tok dem ut og telte dem. Jeg tror jeg holder på å bli gal ;)
I dag skal 1 egg settes inn. Sambo vil ikke ha inn 2 uansett om vi får tilbud om det, så det skal jeg respektere. Håper vi får noen på frys sånn at vi har flere sjanser dersom det ikke går denne gangen.

Men vi SKAL klare det nå :D
*håpe og be*

Back
Topp