Innsett i Mai :)

Da satt spiren ❤ Litt skrekk blandet fryd følelse å få positiv test.
Da fikk jeg svar på andre HCG prøva, den var på 80, første var 42, en dobling på 2 døgn ca.. Ble litt mer beroliga nå, så nå skal jeg prøve å slappe av fram til ultralyd 9 juni :-)

Herlig!!' :D Så glad på deres vegne!! Nå skal spirene klamre seg fast og bli store og sterke :)

Akkurat vært på ny kontroll. Hadde nå 6-7 follikler mellom 13 og 19 mm. Hun ville jeg skulle ta en puregon til ikveld, så da blir det egguthenting på torsdag morgen istedenfor. :)
Spennende!!! :D Når skulle du egentlig inn? Blir det innsett på lørdag da? :)

Gleder meg til å sette siste sprøyta i dag. Det går helt greit og er ikke dritvondt akkurat. Men hjernen syns fortsatt det ikke er kult å stikke seg selv, så nå føles det godt å slippe å ta noe som helst i morgen :)

Skulle egentlig hatt egguttak på onsdag, så det ble forskyve en dag da. Jeg vet ikke hvilken dag det blir innsett enda. Glemte helt spørre om det idag :)

Hvilken klinikk er du på?

Er på Ivf klinikken Oslo. Enn du? :) Har flere ganger sittet på venterommet undret i mitt stille sinn på om de andre på venterommet er på forum også. :)

St.Olavs :) ja, den tanken har slått meg også!;) hehe. Det blir spennende fremover da :)

Yes!!!
Da er Ovitrellen satt og jeg har snart eggløsning :D Deilig å tenke på at jeg har medisin-fri i morgen :)

Onsdagen nærmer seg med stormskritt!

Yes!!!
Da er Ovitrellen satt og jeg har snart eggløsning :D Deilig å tenke på at jeg har medisin-fri i morgen :)

Onsdagen nærmer seg med stormskritt!

Lykke til som medisinfri ;)

Jeg syns det er så sprøtt at jeg har el i dag! :D Jeg klarer liksom ikke konsentrere meg på jobb. Tenker på alt mulig rart. Gleder meg helt villt over at de så 11 eggposer og at vi faktisk er nærmere baby nå enn noen gang. Og så gruer jeg meg til uttak, men håper det ikke er så ille. Tenker masse på jobb og de neste to ukene... Vet ikke hva jeg skal gjøre. Gruble gruble

Jeg ruuuuger på en perfekt liten blastocyst, som iflg legen ikke kunne sett bedre ut :)
Er så glad du fikk ett perfekt egg!! Nå må du bare ruge i vei og kose deg og lage søt liten baby ;)

Alle hadde forresten blitt befruktet, den ene ble raskt kassert pga. Feil befruktning (?). De to andre klarte seg forbi dag 2 men ikke til blastocyststadiet. JEG er overbevist om at disse ville dødd også i livmoren min, og er derfor glad for at en liten blasto overlevde.:) ikke verst uttelling synes jeg, med bare 4 egg ut :)

Hva avgjør egentlig om de setter inn vanlig eller blastocyst?

Hva avgjør egentlig om de setter inn vanlig eller blastocyst?

Hehe, det blir det sikkert like mange svar på som vi har klinikker i Norge ;)

I mitt tilfelle så hadde de tro på eggkvaliteten, og hvis man får dyrket et egg til blasto, så er sjansene større for at graviditet oppstår :)

Mellom dag 2 og 3 etter uttaket er tydeligvis en kritisk tid for egget.

Jeg ruuuuger på en perfekt liten blastocyst, som iflg legen ikke kunne sett bedre ut :)

Gratulerer som ruger :)

Da var Ovitrelle'n satt og jeg har stukket meg selv for siste gang. Da er det bare vente på at det skal bli torsdag og egguthenting. :) Gruer meg veldig kjenner jeg. Ble så uvel av morfinen sist. Selve uttaket var så og si smertefritt. Denne gang har jeg bedt om mindre dose morfin, så nå er jeg redd det skal gjøre fryktelig vondt igjen..

Gratulerer som ruger :)

Da var Ovitrelle'n satt og jeg har stukket meg selv for siste gang. Da er det bare vente på at det skal bli torsdag og egguthenting. :) Gruer meg veldig kjenner jeg. Ble så uvel av morfinen sist. Selve uttaket var så og si smertefritt. Denne gang har jeg bedt om mindre dose morfin, så nå er jeg redd det skal gjøre fryktelig vondt igjen..
Gratulerer med siste stikk overstått!! :D i morgen kan du bare chillen og ikke ta noe som helst :)

Jeg gruer med mer til smertene enn medisinene i morgen. Håper selvfølgelig ikke å bli dårlig av morfin, men vil heller det enn masse smerter i underlivet.
Fy søren det kiler i magen nå! :) spent!!

Jeg heier på dere!!!! :D lykke lykke til, gleder meg til å høre resultatet og DETTE KOMMER TIL Å GÅ KJEMPEBRA!! ;-)

Back
Topp