Innsett i Januar 2016

Bare oss tre igjen ja, bra vi blir liggende veldig likt da:) merker jeg begynner å bli litt utålmodig når de andre har begynt å teste allerede :rolleyes:
Skal oppdatere i morgen etter kontrollen, kjenner jeg er super spent!!
Lykke til på kontrollen på fredag:)
Kun dere som har uttak kanskje, men det er flere som skal ha innsett i dag, i morgen og fredag. Men da på fryseforsøk hvertfall for min del. Krysser fingrene for opptiningen som er i morgen...!

Hei!
Ser det er flere her som har fryseforsøk i naturlig syklus.. Det er det også meningen at jeg skal! Var på kontroll på fredag, men da var eggposene(?) alt for små.. Ny kontroll i går, og de hadde nesten ikke vokst i det hele tatt.. Ny sjekk førstkommende mandag. Har det ikke skjedd noe da, så avbryter de denne måneden, og starter opp i neste syklus med hormoner i tillegg...
Tålmodighet altså.... :/

Blenda test idag 10 dpo :( Siden jeg tidligere forsøk har fått positiv test 10 dpo, så er nok sannsynligheten stor for at dette fryseforsøket blir negativt :(
Har ikke flere egg på frys, så neste forsøk blir da 4 fersk forsøk.

Lykke til alle dere som skal ha uttak, innsetting og ikke minst alle rugere. Håper det blir mange positive tester her i Januar til slutt. :)

Kun dere som har uttak kanskje, men det er flere som skal ha innsett i dag, i morgen og fredag. Men da på fryseforsøk hvertfall for min del. Krysser fingrene for opptiningen som er i morgen...!

Ja, ser det er veldig mange som har FET i januar Lykke til! Når blir det innsett om opptiningen går bra?

Blenda test idag 10 dpo :( Siden jeg tidligere forsøk har fått positiv test 10 dpo, så er nok sannsynligheten stor for at dette fryseforsøket blir negativt :(

Lykke til alle dere som skal ha uttak, innsetting og ikke minst alle rugere. Håper det blir mange positive tester her i Januar til slutt. :)
Det er jo tidlig å avbryte enda! Men forstår godt frustrasjonen... Krysser fingrene for deg litt til jeg; )

Godt jeg har noe å fylla dagene med. Pappa fyller 60 i morra, og jeg skal bake kake. Jeg lage figurkaker (3D kaker) Han ønsket seg ei båtkake. Så da får jeg prøve på det. Kakebunn nr 3 er i ovnen, jeg har laget sjokolade krem av 8 dl fløte og 8 sjokoladeplater. Må lage nok :P I morra tidlig skal kaken settes sammen å pyntes. Godt jeg er alene å kan grise ned hele kjøkkenet i ro og fred :P

Godt jeg har noe å fylla dagene med. Pappa fyller 60 i morra, og jeg skal bake kake. Jeg lage figurkaker (3D kaker) Han ønsket seg ei båtkake. Så da får jeg prøve på det. Kakebunn nr 3 er i ovnen, jeg har laget sjokolade krem av 8 dl fløte og 8 sjokoladeplater. Må lage nok :P I morra tidlig skal kaken settes sammen å pyntes. Godt jeg er alene å kan grise ned hele kjøkkenet i ro og fred :P
Legg ut bilde når du er ferdig da. Hørtes spennende ut :D

14 DPO her og 9 dager etter innsett, men negativt her og... så tror ikke det gikk denne gangen heller!

Mange klemmer til deg! <3

Ønsker og alle dere andre masse lykke til, og gleder meg til å se alle de positive testene fra dere <3

Ja, ser det er veldig mange som har FET i januar Lykke til! Når blir det innsett om opptiningen går bra?

Fryseforsøk i naturlig syklus her og... men hva står FET for??? :p Jeg har bare sett de andre skrive FER og forhold meg til det... hehehe....

14 DPO her og 9 dager etter innsett, men negativt her og... så tror ikke det gikk denne gangen heller!

Mange klemmer til deg! <3

Ønsker og alle dere andre masse lykke til, og gleder meg til å se alle de positive testene fra dere <3

Huff, så kjedelig :( Mange klemmer til deg også <3

Dere som har vært igjennom uttak. Hvordan har formen deres vært etterpå? Skal på uttak på mandag og har et 4-timers møte på ettermiddagen som jeg helst bør være med på. Tror dere jeg kommer til å være i form til dette?

Ikke for å skremme deg, men jeg har aldri i verden klart noe som helst etterpå. Jeg sov i fire timer på sofaen når jeg kom hjem. Er jo en grunn til at man får sykemelding fornøden dagen ;) jeg anbefaler deg å innstille deg på at du blir liggende altså ;)

Ikke for å skremme deg, men jeg har aldri i verden klart noe som helst etterpå. Jeg sov i fire timer på sofaen når jeg kom hjem. Er jo en grunn til at man får sykemelding fornøden dagen ;) jeg anbefaler deg å innstille deg på at du blir liggende altså ;)
Det er helt i orden. Møtet er ikke livsviktig, og får referat etterpå. Men håper at jeg kanskje skal klare å dra. Ser flere har skrevet at formen deres har vært fin etterpå, men det varierer sikkert veldig fra person til person :)

Det er helt i orden. Møtet er ikke livsviktig, og får referat etterpå. Men håper at jeg kanskje skal klare å dra. Ser flere har skrevet at formen deres har vært fin etterpå, men det varierer sikkert veldig fra person til person :)

Ugh, jeg var kjempedårlig etterpå. Sov nesten 24 timer i strekk etter uttak. De morfintabelettene gikk rett i knollen på meg.

Jeg har vært helt grei etter alle mine 3 uttak. Hadde ikke noe vondt og formen var fin. Er nok forskjellig fra person til person. Lykke til :)

ImageUploadedByBV Forum1453375940.147444.jpg
her er kaka. Er ikke fornøyd. Marsipanen var ikke god å jobbe med. Måtte kjøpe en annen enn den jeg pleier. Denne var tørr å sprakk bare.

Back
Topp