* Innsett i august *

Det er jo fryktelig dårlig gjort?!? Når hun vet hva du går gjennom og at det ikke gikk? Fysj!!! Sender deg en ekstra klem ❤️
Takk<3 Ja hun vet ikke alltid når hun burde la være... Hun presterte også å si, da jeg fortalte at jeg syns det var så forferdelig lenge å vente på første forsøk offentlig og vurderte privat i mellomtiden, at "jeg hadde nok ventet på det offentlige, tiden går jo fort". Og da satt hun der og var 10uker gravid på første forsøk (hadde ikke fortalt meg enda) og hadde ikke peiling på hva det vil si å vente i flere år. Den gangen sa jeg klart ifra om at jeg syns det var en teit ting å si til folk som er i vår situasjon, men nå orker jeg ikke å si noe. Bare lot være å skrive noe mer tilbake... Jeg syns jo i utgangspunktet det er fint at hun vil dele en så viktig del av livet med meg, men bare ikke akkurat i dag. Tror jeg må gi det litt tid før det blir baby-besøk kjenner jeg.

<3 føler sånn med deg <3 vet åssen det er når venninner får barn sånn med en gang og ikke tar hensyn i det hele tatt til det savnet vi har .. De klarer bare ikke å forstå hvor vondt og utrøstelig dette savnet er .
Hold fast ved håpet at det skal skje for deg en dag oxo :) Uff, blir så lei meg for alle som får negativt<3
Ta vare på deg selv og mannen og gjør det som får deg/dere til å føle dere bra denne høsten nå <3 lykke til med all prøving framover <3mange klemmer fra ei som har vært prøver i over 12 år og bare opplevd negative tester( du er ikke alene , en liten fattig trøst i denne tunge stunden )
Takk for gode ord<3 Klarer ikke å forestille meg hva du går gjennom, det er virkelig urettferdig at noen må holde på så lenge. Håper virkelig det ordner seg for deg til slutt! Godt å ikke være alene, selv om man ikke ønsker dette for noen<3

Mine egg har ikke blitt befruktet :(:(:( nå er jeg så lei meg, bare lyst til å legge meg ned og gråte. Men er på jobb, så må bare sette på meg gladmasken..
De skulle ringe i morgen tidlig kl 8, var vel fortsatt bitteliten sjans for at de blir befruktet , men det håpet har ikke jeg! Sæden var kjempe bra, så det er mine dumme egg:(

ånei :( sender deg en diger klem <3 og håper at den bittelille sjangsen for at noen blir befrukta blir befrukta!

Det var enden på dette forsøket :( veldig dårlig blodprøve og mensen på vei med brune flekker... Neste forsøk nærmere jul tror jeg. Ønsker dere alle lykke til videre <3 vi fortjener det!
Det blir ingen mai-baby på meg:(
Masse lykke til til dere andre, håper dere er heldigere! <3

Huff så leit :( sender dere begge en stor klem <3 håper gullegget sitter i neste forsøk, eller at dere klare å lage en hjemmelaget bebis i ventetiden :)

Hadde uttak idag, 6 egg ut :) så da er det bare å vente i spenning på telefon imorgen.
fikk heldigvis ekstra smertestillende denne gangen, så var ikke i nærheten så vondt som sist forsøk :)

Gratulerer med overstått uttak. Lykke til med befruktning! :)

Hadde uttak idag, 6 egg ut :) så da er det bare å vente i spenning på telefon imorgen.
fikk heldigvis ekstra smertestillende denne gangen, så var ikke i nærheten så vondt som sist forsøk :)
Så flott!! :D krysser fingre for god befruktning og innsett og fryseegg ;) :D

Da ble det ingen mai-baby her hos oss :(

Krysser alt jeg har for dere andre :Heartred

Å herregud!!!
Ett egg har blitt befruktet!!!!:D :D :D
Eller egentlig to, men det ene var ikke så bra!
Så da blir det jammen meg innsett senere idag!!! Hadde jeg aldri trodd..
Shit! Nå ble jeg glad! Gratulerer, skal se dette er gullegget. Bedre sent enn aldri kan vel nesten ikke passe bedre enn akkurat her. ❤️

Å herregud!!!
Ett egg har blitt befruktet!!!!:D :D :D
Eller egentlig to, men det ene var ikke så bra!
Så da blir det jammen meg innsett senere idag!!! Hadde jeg aldri trodd..

Ååå så fantastisk god nyhet!! :D Det er nok gullegget!
Masse lykke til i dag med innsettingen :D

Back
Topp