* Innsett i august *

Velkommen hit, og lykke til! :) Det høres ut som en lang reise, håper dere får hjelp som gjør at dere lykkes nå. ♡

Jeg er på første forsøk og vet dessverre ingenting om blødninger på sprøyter. Starbucks har blødd litt på sprøyter dette forsøket her: http://forum.babyverden.no/index.php?posts/19665846

Hei :)
Tusen takk.
Finnes ikke noe svar på blødningene mine .. Dag 6 med sprøyter ( tar nr6 ikveld) og har hatt blødninger i 4 dager nå( skulle tro det var en helt vanlig mens )
Var på kontroll på mandag, Dr.Holst kunne ikke svare på hvorfor det var blødning, men var ikke noe farlig og jeg hadde allerede utviklet 6-7 eggposer, så alt er i skjønneste orden inni her;) fortsetter med sprøyter og nesespray som vanlig fram til fredag og ny kontroll.

Jeg er på mitt fjerde forsøk(fersk) har hatt 3 i det offentlige for noen år siden .
Har oxo hatt tre negative frys.
Dette er vårt første i privat.

Hvor langt i prosessen er du?
Lykke til<3

Det blir ingen mai-baby på meg:(
Masse lykke til til dere andre, håper dere er heldigere! <3

Ånei, så kjedelig :(
Håper det blir full klaff på neste forsøk♡♡ Lykke til videre

Hei :)
Tusen takk.
Finnes ikke noe svar på blødningene mine .. Dag 6 med sprøyter ( tar nr6 ikveld) og har hatt blødninger i 4 dager nå( skulle tro det var en helt vanlig mens )
Var på kontroll på mandag, Dr.Holst kunne ikke svare på hvorfor det var blødning, men var ikke noe farlig og jeg hadde allerede utviklet 6-7 eggposer, så alt er i skjønneste orden inni her;) fortsetter med sprøyter og nesespray som vanlig fram til fredag og ny kontroll.

Jeg er på mitt fjerde forsøk(fersk) har hatt 3 i det offentlige for noen år siden .
Har oxo hatt tre negative frys.
Dette er vårt første i privat.

Hvor langt i prosessen er du?
Lykke til<3

Jeg hadde uttak i går, fikk telefon i dag om at 4 av eggene er befruktet. Skal ha innsett i morgen. :)

Godt at du får god oppfølging! Håper dere lykkes med private forsøk når det ikke lykkes offentlig. Skjønte at du har hatt en pause også, så håper det har gjort kroppen klar for fight.

Jeg hadde uttak i går, fikk telefon i dag om at 4 av eggene er befruktet. Skal ha innsett i morgen. :)

Godt at du får god oppfølging! Håper dere lykkes med private forsøk når det ikke lykkes offentlig. Skjønte at du har hatt en pause også, så håper det har gjort kroppen klar for fight.

Åhh, så spennende .. 4 er jo bra , håper på frys for deg oxo da :)
Masse lykke til i morgen:)

Jepp, er klar for fight nå og veldig klar for å bli gravid <3 (håper og ber)
Men man blir nok aldri klar følelsesmessig under denne perioden..
Redsel,håpet,ønsket,troen er helt det samme fra første gang vi prøvde ivf ( var vel rundt 25-26år da,nå er jeg 32) har ikke vokst meg noe sterkere der tror jeg :/ Men klar er jeg hvertfall , denne gangen så skal jeg bli gravid!! ;)

Håper på den velsignelsen til alle jentene her inne .. Dette fortjener vi !!
Masse lykke til til alle .. Uansett når det måtte skje , så kommer det til å skje.. Det må vi ha troen på !! <3 selv har mannen og jeg ventet i over 12 år og håpet er langt ifra ute !
Mange klemmer<3<3<3

Hvordan er det med dere andre som går på Puregon og Orgalutran i forhold til sprøytedag 5? Har glemt helt om man skal ta begge deler på sprøytedag 5. (Eller den dagen man skal begynne på orgalutran). Mener jeg gjorde det sist,men hukommelsen har svekket i det siste ringte st.olavs i dag men rakk ikke å ta den og nå er det stengt. De ringer vel i morgen,men tenkte å høre likevel her inne ;)

Mine egg har ikke blitt befruktet :(:(:( nå er jeg så lei meg, bare lyst til å legge meg ned og gråte. Men er på jobb, så må bare sette på meg gladmasken..
De skulle ringe i morgen tidlig kl 8, var vel fortsatt bitteliten sjans for at de blir befruktet , men det håpet har ikke jeg! Sæden var kjempe bra, så det er mine dumme egg:(
Uff :( :( :( veldig tung beskjed å få! Håper i det lengste at noen kommer etter <3

Det var enden på dette forsøket :( veldig dårlig blodprøve og mensen på vei med brune flekker... Neste forsøk nærmere jul tror jeg. Ønsker dere alle lykke til videre <3 vi fortjener det!
Så trist å høre, mange klemmer til deg :Heartred

Det blir ingen mai-baby på meg:(
Masse lykke til til dere andre, håper dere er heldigere! <3
Så trist å høre!! :sorry: Ta vare på hverandre, mange klemmer sendes:Heartred

Det var enden på dette forsøket :( veldig dårlig blodprøve og mensen på vei med brune flekker... Neste forsøk nærmere jul tror jeg. Ønsker dere alle lykke til videre <3 vi fortjener det!
Usj :( :( trist å høre! Dumt det må ta så lang tid til neste forsøk, håper på et helt annet utfall da :) :)

Hvordan er det med dere andre som går på Puregon og Orgalutran i forhold til sprøytedag 5? Har glemt helt om man skal ta begge deler på sprøytedag 5. (Eller den dagen man skal begynne på orgalutran). Mener jeg gjorde det sist,men hukommelsen har svekket i det siste ringte st.olavs i dag men rakk ikke å ta den og nå er det stengt. De ringer vel i morgen,men tenkte å høre likevel her inne ;)
Mener du den dagen du begynner på orgalutran?? I såfall så tok jeg begge deler ja :) Har du ikke et skjema der alt står forklart? Jeg dummy-oppsett og glad er jeg for det for man blir jo usikker på alt mulig merker jeg:joyful::)

Åhh, så spennende .. 4 er jo bra , håper på frys for deg oxo da :)
Masse lykke til i morgen:)

Jepp, er klar for fight nå og veldig klar for å bli gravid <3 (håper og ber)
Men man blir nok aldri klar følelsesmessig under denne perioden..
Redsel,håpet,ønsket,troen er helt det samme fra første gang vi prøvde ivf ( var vel rundt 25-26år da,nå er jeg 32) har ikke vokst meg noe sterkere der tror jeg :/ Men klar er jeg hvertfall , denne gangen så skal jeg bli gravid!! ;)

Håper på den velsignelsen til alle jentene her inne .. Dette fortjener vi !!
Masse lykke til til alle .. Uansett når det måtte skje , så kommer det til å skje.. Det må vi ha troen på !! <3 selv har mannen og jeg ventet i over 12 år og håpet er langt ifra ute !
Mange klemmer<3<3<3

Tusen takk, spent på morgendagen og tiden fremover. :)

Håper vi blir mange gravide! :)

Ja
Mener du den dagen du begynner på orgalutran?? I såfall så tok jeg begge deler ja :) Har du ikke et skjema der alt står forklart? Jeg dummy-oppsett og glad er jeg for det for man blir jo usikker på alt mulig merker jeg:joyful::)

Ja, den dagen ja. Er nesten sikker på at jeg gjorde det sist gang. Det står ikke forklart akkurat det punktet. Skrev jo ned alt mulig da jeg snakket med dem i går, men forstår nesten ikke hva jeg har skrevet i stress

Ja, jeg vil vel si det ..
De er omtenksomme og forståelsesfulle og ringer fort tilbake med svar på spørsmål ( og de har jeg mange av ) Dr.Holst virker som en grei kar (lege) flink og hyggelig . Vi har fått en følelse av at han går inn for at vi skal bli gravid denne gangen( en av disse tre )
Var på kontroll i forrige uke og hadde med meg nesesprayen i veska .. Ruslet rundt i Oslo i flere timer og tenkte ikke over den enorme varmen før jeg kom hjem( sprayen kokte mer eller mindre) ringte til klinikken og fikk ny resept dagen etter null problem.
Var livredd for blødningene jeg går med ( pga menopur )sendte mld på søndag , fikk svar med en gang og fikk time til undersøkelse/kontroll på mandag ( fordi vi ønsket det)
Setter stor pris på at de er forståelsesfulle og tar enn på alvor.

Ja, det er en tøff prosess det her .. Følelsesmessig er den veldig slitsom
Lykke til med fryseforsøketklem

Så bra at de tar vare på deg, og at du føler at de virkelig vil gjøre deg gravid. Det er veldig bra :)

Lykke til videre i prosessen. Kommer til å lese her, så da ser jeg jo oppdateringene dine :)

Så trist. Drømmen er knust for meg også så vet hvordan du har det. Må også vente mot juletider, noe som føles fryktelig lenge nå. <3

Mine egg har ikke blitt befruktet :(:(:( nå er jeg så lei meg, bare lyst til å legge meg ned og gråte. Men er på jobb, så må bare sette på meg gladmasken..
De skulle ringe i morgen tidlig kl 8, var vel fortsatt bitteliten sjans for at de blir befruktet , men det håpet har ikke jeg! Sæden var kjempe bra, så det er mine dumme egg:(
:( <3

Så utrolig kjedelig. :(
<3 stor klem
Neste gang er det deres tur <3
Ånei, så kjedelig :(
Håper det blir full klaff på neste forsøk♡♡ Lykke til videre
Så trist å høre!! :sorry: Ta vare på hverandre, mange klemmer sendes:Heartred
❤❤ håper på hell og lykke neste gang!!
Takk dere<3 Ja hva kan man gjøre annet enn å begynne ventingen igjen. Dagen i dag går med til tårer og skuffelse:(
Siden jeg ikke har noe på frys og må starte helt på nytt igjen får jeg ikke lov til å begynne før etter noen måneder, og siden det i tillegg er kø blir det sannsynligvis ikke uttak før i desember igjen (tidligst november hvis det blir ledig da). Så blir en lang høst...I tillegg fikk en av mine beste venninner sin første for bare noen dager siden (som hun ble gravid med på første el etter pilleslutt), og selv om jeg selvfølgelig er veldig glad på hennes vegne sliter jeg litt med å være så tilstede for henne som jeg gjerne skulle vært i en sånn tid. Hun mener jo bare godt, og tenker nok ikke over det, men å sende bilder av babyen to minutter etter at hun fikk vite at det ikke gikk for meg syns jeg var vanskelig å takle...
Huff ikke meningen å klage så mye, men er ikke så mange man kan snakke med om sånt, andre skjønner jo ikke hvor vondt det er. Verden går jo bare videre, mens vi fortsatt har et stort hull i hjertet. Håper vi alle får noe å fylle det med til slutt<3

.I tillegg fikk en av mine beste venninner sin første for bare noen dager siden (som hun ble gravid med på første el etter pilleslutt), og selv om jeg selvfølgelig er veldig glad på hennes vegne sliter jeg litt med å være så tilstede for henne som jeg gjerne skulle vært i en sånn tid. Hun mener jo bare godt, og tenker nok ikke over det, men å sende bilder av babyen to minutter etter at hun fikk vite at det ikke gikk for meg syns jeg var vanskelig å takle...

Det er jo fryktelig dårlig gjort?!? Når hun vet hva du går gjennom og at det ikke gikk? Fysj!!! Sender deg en ekstra klem ❤️

Takk dere<3 Ja hva kan man gjøre annet enn å begynne ventingen igjen. Dagen i dag går med til tårer og skuffelse:(
Siden jeg ikke har noe på frys og må starte helt på nytt igjen får jeg ikke lov til å begynne før etter noen måneder, og siden det i tillegg er kø blir det sannsynligvis ikke uttak før i desember igjen (tidligst november hvis det blir ledig da). Så blir en lang høst...I tillegg fikk en av mine beste venninner sin første for bare noen dager siden (som hun ble gravid med på første el etter pilleslutt), og selv om jeg selvfølgelig er veldig glad på hennes vegne sliter jeg litt med å være så tilstede for henne som jeg gjerne skulle vært i en sånn tid. Hun mener jo bare godt, og tenker nok ikke over det, men å sende bilder av babyen to minutter etter at hun fikk vite at det ikke gikk for meg syns jeg var vanskelig å takle...
Huff ikke meningen å klage så mye, men er ikke så mange man kan snakke med om sånt, andre skjønner jo ikke hvor vondt det er. Verden går jo bare videre, mens vi fortsatt har et stort hull i hjertet. Håper vi alle får noe å fylle det med til slutt<3

<3 føler sånn med deg <3 vet åssen det er når venninner får barn sånn med en gang og ikke tar hensyn i det hele tatt til det savnet vi har .. De klarer bare ikke å forstå hvor vondt og utrøstelig dette savnet er .
Hold fast ved håpet at det skal skje for deg en dag oxo :) Uff, blir så lei meg for alle som får negativt<3
Ta vare på deg selv og mannen og gjør det som får deg/dere til å føle dere bra denne høsten nå <3 lykke til med all prøving framover <3mange klemmer fra ei som har vært prøver i over 12 år og bare opplevd negative tester( du er ikke alene , en liten fattig trøst i denne tunge stunden )

Back
Topp