* Innsett i august *

Ikke noe oppløftende nytt herfra, blank test igjen. Så tenker det verste for morgendagen og blodprøve:(

Æsj, jeg krysser fingrene fortsatt og sender deg en klem. ♡

Ikke noe oppløftende nytt herfra, blank test igjen. Så tenker det verste for morgendagen og blodprøve:(
Er jo faktisk ennå litt tidlig. Vi hadde innsett samme dag, og jeg fikk besjed om å teste hjemme den 26 og blodprøve den 27!? :) Men skjønner følelsene dine, sitter med samme kaoset selv....:nailbiting:

Dette var litt av en flott start på uken!!:D:D:D Her var det jo produsert egg i fleng den siste tiden ser jeg!! :woot::D Masse lykke til med uttak, innsett og ventingen alle sammen:D:D Og spennende å lese om dere som snart er klar for uttak også.... det MÅ jo være en haug med gullegg blant denne gjengen nå!!:D:D

Dagens glade for meg er at jeg bare har en morgendose igjen med Lutinus så er jeg ferdig for nå!!!:D:D:D

Hører rykter om at man skal fortsette om man er gravid, så da får jeg heller ta den bonusen hvis om og men:wtf::D

Da er jeg ferdig med uttak, 5av eggene ble befruktet noe jeg er veldig fornøyd med, fortsatt øm etter innsett men håper det ikke gjør noe, utrolig spennende tid fremover med så mange prøvere :) lykke til alle sammen, nå tar jeg en pause fra forumet og prøver og tviholde på gullegget i to uker fremover så skal dere få høre resultatet når den tid kommer :)

Det var bra. Rug vel nå :)

Er jo faktisk ennå litt tidlig. Vi hadde innsett samme dag, og jeg fikk besjed om å teste hjemme den 26 og blodprøve den 27!? :) Men skjønner følelsene dine, sitter med samme kaoset selv....:nailbiting:
Så trist å lese Giraffen. Det føles helt grusomt det der :( Ta vare på deg selv. Håper at det fortsatt er en aldri så liten sjanse.
Ja vet jo det egentlig fortsatt kan være tidlig, men man blir jo helt gal av dette:p Det eneste positive er at jeg hvertfall ikke har noen antydning til blødning enda, selv om det selvfølgelig kan være medisinene som gir meg lenger lutealfase enn vanlig. Tenker å dra hjem fra jobben før jeg ringer for å høre resultatet på blodprøven i morgen ettermiddag, ikke snakk om å sitte der å få dommen hehe!

Ja vet jo det egentlig fortsatt kan være tidlig, men man blir jo helt gal av dette:p Det eneste positive er at jeg hvertfall ikke har noen antydning til blødning enda, selv om det selvfølgelig kan være medisinene som gir meg lenger lutealfase enn vanlig. Tenker å dra hjem fra jobben før jeg ringer for å høre resultatet på blodprøven i morgen ettermiddag, ikke snakk om å sitte der å få dommen hehe!
Ja jeg testet jo jeg g og fikk blendahvite tester.... så har bestemt meg til å ikke teste før onsdag. For første gang har jeg klart å tenke at jeg kan ikke kontrollere dette, så har det tatt litt (men ikke mye) mindre plass i toppetasjen i helgen:wacky:. Tror jeg mentalt forbereder meg på at dette ikke gikk, men så er det en pitteliten strime av håp som er igjen til blodprøven er tatt:)

På en måte betryggende å lese at vi regerer alle sammen mentalt på dette og, og samtidig styrkende. Håper virkelig at du får deg en kjempepositiv overraskelse i morgen:Heartred

Ja jeg testet jo jeg g og fikk blendahvite tester.... så har bestemt meg til å ikke teste før onsdag. For første gang har jeg klart å tenke at jeg kan ikke kontrollere dette, så har det tatt litt (men ikke mye) mindre plass i toppetasjen i helgen:wacky:. Tror jeg mentalt forbereder meg på at dette ikke gikk, men så er det en pitteliten strime av håp som er igjen til blodprøven er tatt:)

På en måte betryggende å lese at vi regerer alle sammen mentalt på dette og, og samtidig styrkende. Håper virkelig at du får deg en kjempepositiv overraskelse i morgen:Heartred
Huff de blendahvite er forferdelige:( Så bra hvis du klarer å legge det litt fra deg. Hvilken dpo pleier du å få mensen vanligvis?
Jeg hadde egentlig avskrevet hele greia nå og tenkte å ikke teste mer før i morgen, helt til den dumme testen begynte å tulle med hodet mitt i går... Sånn kan det gå. Man skjønner ikke helt hvor intenst dette blir mentalt sett før man opplever det selv! Det fysiske kunne jeg sikkert gjort mange mange ganger til, men den ventingen på alt er bare helt drepen. Men godt å vite at man ikke er alene om å føle det sånn hvertfall<3
Vi får prøve å håpe til det ikke er mulig lenger! :)

Dere som hadde uttak idag, skal dere på jobb i morgen?:)
Føler meg som vanlig, så jeg skal på jobb i morgen:)

Huff de blendahvite er forferdelige:( Så bra hvis du klarer å legge det litt fra deg. Hvilken dpo pleier du å få mensen vanligvis?
Jeg hadde egentlig avskrevet hele greia nå og tenkte å ikke teste mer før i morgen, helt til den dumme testen begynte å tulle med hodet mitt i går... Sånn kan det gå. Man skjønner ikke helt hvor intenst dette blir mentalt sett før man opplever det selv! Det fysiske kunne jeg sikkert gjort mange mange ganger til, men den ventingen på alt er bare helt drepen. Men godt å vite at man ikke er alene om å føle det sånn hvertfall<3
Vi får prøve å håpe til det ikke er mulig lenger! :)
Ja helt enig i at det er det mentale som er det tunge og vanskelige!!:confused:
Litt usikker på dpo da jeg ikke vet helt nøyaktig, men ca 14. Har sykluser på 29-31 dager så i teorien skal den komme i morgen men fikk beskjed den kunne bli forsinket grunnet hormoner. Skal komme gjennom morgendagen så er det endelig testdato, og blodprøve på torsdag:) Gir meg ikke før den er tatt, men forbereder meg mentalt;) så krysser ennå fingrene for oss:Heartred

Hei jenter
Har fulgt med dere litt nå i en times tid , skummet gjennom innlegg på innlegg ..
Jeg slenger meg med på den tråden her jeg .. Skulle hatt uttak den uken her , men måtte gå en ekstra uke på spray, så skjer ikke noe før ( forhåpentligvis ) mandag 1/9
Skriver forhåpentligvis forde jeg ble satt på menopur 225.. Og er nå på dag 5 .. Lørdag fikk jeg blødninger og har det fortsatt (noen fler som har hatt blødninger mens de har gått på menopur?)
Var hos Dr.Holst i dag på kontroll( forde jeg er overnervøs for at jeg måtte avbryte prosessen ) men han sa jeg bare skulle fortsette med sprøytene og komme på kontroll på fredag som avtalt.
Men skjønner ikke hvorfor jeg blør enda!!??!
Dette er vårt første forsøk i det private , men har hatt tre negative forsøk i Porsgrunn .
Prøvehistorien vår er laaaang...har blitt en del på 12 lange prøveår

Lykke til til dere som har uttak og innsett denne uken og til dere som ruger

Klin umulig å få sove i natt, kanskje blundet i to timer til sammen. :-(

Hei jenter
Har fulgt med dere litt nå i en times tid , skummet gjennom innlegg på innlegg ..
Jeg slenger meg med på den tråden her jeg .. Skulle hatt uttak den uken her , men måtte gå en ekstra uke på spray, så skjer ikke noe før ( forhåpentligvis ) mandag 1/9
Skriver forhåpentligvis forde jeg ble satt på menopur 225.. Og er nå på dag 5 .. Lørdag fikk jeg blødninger og har det fortsatt (noen fler som har hatt blødninger mens de har gått på menopur?)
Var hos Dr.Holst i dag på kontroll( forde jeg er overnervøs for at jeg måtte avbryte prosessen ) men han sa jeg bare skulle fortsette med sprøytene og komme på kontroll på fredag som avtalt.
Men skjønner ikke hvorfor jeg blør enda!!??!
Dette er vårt første forsøk i det private , men har hatt tre negative forsøk i Porsgrunn .
Prøvehistorien vår er laaaang...har blitt en del på 12 lange prøveår

Lykke til til dere som har uttak og innsett denne uken og til dere som ruger

Velkommen hit, og lykke til! :) Det høres ut som en lang reise, håper dere får hjelp som gjør at dere lykkes nå. ♡

Jeg er på første forsøk og vet dessverre ingenting om blødninger på sprøyter. Starbucks har blødd litt på sprøyter dette forsøket her: http://forum.babyverden.no/index.php?posts/19665846

Klin umulig å få sove i natt, kanskje blundet i to timer til sammen. :-(

Huff da. :(

Jeg var fortsatt sliten etter uttak og smertestillende gjennom dagen, så jeg sovnet med en gang jeg la meg i går. Våknet jo også altfor tidlig på morgenen i går, så jeg hadde noen timer å ta igjen.

Nå derimot er jeg helt nummen. De kan jo ringe nå. :confused:

Håp og optimisme blandet med pessimisme og katastrofetanker. Dette er slitsomt.

Håper på gode nyheter for oss alle. ♡

Huff da. :(

Jeg var fortsatt sliten etter uttak og smertestillende gjennom dagen, så jeg sovnet med en gang jeg la meg i går. Våknet jo også altfor tidlig på morgenen i går, så jeg hadde noen timer å ta igjen.

Nå derimot er jeg helt nummen. De kan jo ringe nå. :confused:

Håp og optimisme blandet med pessimisme og katastrofetanker. Dette er slitsomt.

Håper på gode nyheter for oss alle. ♡
Var stuptrøtt når jeg la meg, men ligget våken som et lys.

Da har de ringt! Av 13 var 12 modne og 5 er befruktet. Da håper jeg bare de utvikler seg fint til i morgen! Phu!

Var stuptrøtt når jeg la meg, men ligget våken som et lys.

Da har de ringt! Av 13 var 12 modne og 5 er befruktet. Da håper jeg bare de utvikler seg fint til i morgen! Phu!

Her er det til og med frysepotensiale da :) Gratulerer med godt resultat.

Back
Topp