* Innsett i august *

Mine egg har ikke blitt befruktet :( :( :( nå er jeg så lei meg, bare lyst til å legge meg ned og gråte. Men er på jobb, så må bare sette på meg gladmasken..
De skulle ringe i morgen tidlig kl 8, var vel fortsatt bitteliten sjans for at de blir befruktet , men det håpet har ikke jeg! Sæden var kjempe bra, så det er mine dumme egg:(

Ånei!!! :( :( :( Ble du ikke sykemeldt fra uttak til innsett? :(

Jeg håper for deg, og at det er hvert fall ett gullegg som kjemper seg frem til i morgen tidlig.

Det må være helt forferdelig å få den telefonen. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Sender deg en stor og god klem ♥

Ånei!!! :( :( :( Ble du ikke sykemeldt fra uttak til innsett? :(

Jeg håper for deg, og at det er hvert fall ett gullegg som kjemper seg frem til i morgen tidlig.

Det må være helt forferdelig å få den telefonen. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Sender deg en stor og god klem ♥

Takk for klemmen❤️
Nei, jeg ville ikke bli sykemeldt, så sa jeg bare brukte egenmeldingsdager. Men var så fin form , så valgte å dra på jobb idag. Har fri i morgen uansett.
Det var faktisk helt forferdelig å få den telefonen, men er ikke noe man får gjort med det så.. Dritt altså!!
Tankene begynte å virre med en gang jeg fikk den tlf,om det er noe vits i å ta de offentlig forsøkene når eggene er så dumme.. Blæ

12 år, det høres enormt tøft ut... Håper den fester seg denne gangen<3

Jeg vet dessverre ingenting om blødninger ved hormonstimulering.

Jeg tilhører forresten fertilitetssenteret jeg også :) Lykke til.

Tusen takk
Ja 12 år er lang tid, vært sammen med mannen min litt over 14 ( så vi ønsker oss barn og begynte prøvingen ganske tidlig )
Har hatt noen år opphold nå, siste negative var sommer 2009( da var vi ferdig i d offentlige ) skulle videre privat høsten 2010(oktober) men mistet mamma mi i september..så har ikke blitt noe av babyforsøk på flere år nå( har rett og slett ikke orket pga sorgen )
Men nå er vi klar igjen
Når skal du ha uttak ?
Lykke til du oxo

Gratulerer til alle dere med fullført uttak og med telefoner om befruktede egg :)) Heier på dere!!

Her kontroll på torsdag, og forhåpentligvis uttak mand eller tirs. Føler meg som en stinn høne, og synes absolutt alle bukser, kjoler og skjørt er trange. ;)

Samme som deg ( håper jeg )
Kontroll fredag jeg da , så håper på uttak mandag eller tirsdag.
Stinn og oppblåst ja, uff her oxo ☺️
Magen står rett ut .
Lykke til

Mine egg har ikke blitt befruktet :(:(:( nå er jeg så lei meg, bare lyst til å legge meg ned og gråte. Men er på jobb, så må bare sette på meg gladmasken..
De skulle ringe i morgen tidlig kl 8, var vel fortsatt bitteliten sjans for at de blir befruktet , men det håpet har ikke jeg! Sæden var kjempe bra, så det er mine dumme egg:(

Ånei:-( Sender deg en stor klem ♡♡ Du er tøff som klarer å være på jobb. Håper du får gode nyheter i morgen, så lenge de sier at det er en liten sjanse, så er jo ikke all håp ute enda. Men skjønner godt at du er lei deg ♡♡

Var stuptrøtt når jeg la meg, men ligget våken som et lys.

Da har de ringt! Av 13 var 12 modne og 5 er befruktet. Da håper jeg bare de utvikler seg fint til i morgen! Phu!
Så flott :D :D :D det blir det innsett og ruging :D

Takk for klemmen❤️
Nei, jeg ville ikke bli sykemeldt, så sa jeg bare brukte egenmeldingsdager. Men var så fin form , så valgte å dra på jobb idag. Har fri i morgen uansett.
Det var faktisk helt forferdelig å få den telefonen, men er ikke noe man får gjort med det så.. Dritt altså!!
Tankene begynte å virre med en gang jeg fikk den tlf,om det er noe vits i å ta de offentlig forsøkene når eggene er så dumme.. Blæ

Godt du har fri i morgen uansett.

Skjønner at du tenker sånne tanker når du får en sånn telefon. :( Det finnes masse solskinnshistorier på nett og jeg håper at du skal bli en av dem etter hvert, men forstår at det er vanskelig å tenke i dag. :(

Det er grusomt spennende dette her altså. Tør liksom ikke helt å håpe på frys, men klarer ikke å la være heller. De sa ingenting om kvaliteten da, så jeg må jo bare vente utålmodig til i morgen. :p

Ja veldig spennende, er litt greit å være en av de siste som har uttak og innsett, har fått lest mye om deg før jeg skal gjennom det selv. Men er ikke lenge igjen nå, skal møte opp kl 10.00 imorgen:-).
Greit med sprøytefri dag I dag, men er ganske dårlig av eggløsningssprøyten.
Lykke til imorgen :-)

Det var enden på dette forsøket :( veldig dårlig blodprøve og mensen på vei med brune flekker... Neste forsøk nærmere jul tror jeg. Ønsker dere alle lykke til videre <3 vi fortjener det!

Ja veldig spennende, er litt greit å være en av de siste som har uttak og innsett, har fått lest mye om deg før jeg skal gjennom det selv. Men er ikke lenge igjen nå, skal møte opp kl 10.00 imorgen:-).
Greit med sprøytefri dag I dag, men er ganske dårlig av eggløsningssprøyten.
Lykke til imorgen :-)

Lykke til i morgen du og! :)

Det er veldig kjekt å følge med på de som ligger hakket foran i prosessen. Det synes jeg og har vært fint. Godt med forum hvor andre forstår og kan mye om dette.

Det var enden på dette forsøket :( veldig dårlig blodprøve og mensen på vei med brune flekker... Neste forsøk nærmere jul tror jeg. Ønsker dere alle lykke til videre <3 vi fortjener det!

Huff, så leit. :( Ta vare på hverandre. Sender deg en klem. ♡

Så leit å høre:( Sender deg en stor klem♡♡

Håper det klaffer på neste forsøk, eller helst i mellomtiden ;):-)

Tusen takk
Ja 12 år er lang tid, vært sammen med mannen min litt over 14 ( så vi ønsker oss barn og begynte prøvingen ganske tidlig )
Har hatt noen år opphold nå, siste negative var sommer 2009( da var vi ferdig i d offentlige ) skulle videre privat høsten 2010(oktober) men mistet mamma mi i september..så har ikke blitt noe av babyforsøk på flere år nå( har rett og slett ikke orket pga sorgen )
Men nå er vi klar igjen
Når skal du ha uttak ?
Lykke til du oxo

Huff, skjønner at du har trengt pause hvis du har hatt nok med andre ting. Det krever mye av en person dette.

Er du fornøyd med klinikken din så langt?

Jeg skulle egentlig ha frys i naturlig syklus, men fant ikke EL denne måneden. Så da blir det fryseforsøk i september i stedet... Ting er veldig uforutsigbart i dette gamet.

Huff, skjønner at du har trengt pause hvis du har hatt nok med andre ting. Det krever mye av en person dette.

Er du fornøyd med klinikken din så langt?

Jeg skulle egentlig ha frys i naturlig syklus, men fant ikke EL denne måneden. Så da blir det fryseforsøk i september i stedet... Ting er veldig uforutsigbart i dette gamet.

Ja, jeg vil vel si det ..
De er omtenksomme og forståelsesfulle og ringer fort tilbake med svar på spørsmål ( og de har jeg mange av ) Dr.Holst virker som en grei kar (lege) flink og hyggelig . Vi har fått en følelse av at han går inn for at vi skal bli gravid denne gangen( en av disse tre )
Var på kontroll i forrige uke og hadde med meg nesesprayen i veska .. Ruslet rundt i Oslo i flere timer og tenkte ikke over den enorme varmen før jeg kom hjem( sprayen kokte mer eller mindre) ringte til klinikken og fikk ny resept dagen etter null problem.
Var livredd for blødningene jeg går med ( pga menopur )sendte mld på søndag , fikk svar med en gang og fikk time til undersøkelse/kontroll på mandag ( fordi vi ønsket det)
Setter stor pris på at de er forståelsesfulle og tar enn på alvor.

Ja, det er en tøff prosess det her .. Følelsesmessig er den veldig slitsom
Lykke til med fryseforsøketklem

Back
Topp