* Innsett i august *

Da har jeg fått tlf og blir uttak på onsdag, det var vist 5 egg som var klare, og de trodde at det var et par til som kom til å være store nok på onsdag, men de ville ikke risikere at de store eggene slapp av seg selv. De sa om det bare blir de 5 så tror de at vi har gode sjanser:-) håper det :-) trenger jo bare 1
Fem kan jo være kjempebra det! Lykke til:)

Kommer til å ha angst for at de skal ringe onsdag og si at de ikke har overlevd og. Det blir generelt mye angst framover :-)

Huff, ja. Det er mange potensielle nedturer, men jeg håper på en lang opptur for oss alle nå. ♡

Da har jeg fått tlf og blir uttak på onsdag, det var vist 5 egg som var klare, og de trodde at det var et par til som kom til å være store nok på onsdag, men de ville ikke risikere at de store eggene slapp av seg selv. De sa om det bare blir de 5 så tror de at vi har gode sjanser:-) håper det :-) trenger jo bare 1
Da blir det uttak på onsdag, de mente at det var mange nok, var visst 5 istedet for 3, og noen fler som de mente kom til å være store nok på onsdag. De var redd at hvis de ventet lengre så kom de store eggene til å slippe av seg selv. Trenger jo bare 1:-):-)

Perfekt at det var flere enn 3. :) Da har du straks uttak du og! :D

Gratulerer med overstått! Og 6 forhåpentligvis gullegg:) Blir en spennende morgen!

Ja, nå går timene tregt igjen. :p Det holder i massevis med 6 egg om de bare er gode og fine, og deler seg fint etter forhåpentligvis befruktning.

:) Ja skal ta i morgen. Håper kroppen min bare er litt treig til å produsere hcg og at det ikke bare er lureri med test etter tiden hehe! Langsom pining til dommen i morgen...;)

Det blir en spennende dag i morgen med deg og, tar du ny test i ettermiddag? Det er noen som har lettere for å få strek på ettermiddag enn morgen helt i starten med hcg, jeg vet ikke helt hvorfor.

Jeg fikk 6 egg. Håper de er av god kvalitet og at mannens prøve var grei. Vi fikk egentlig ikke vite noe om eggene eller sæden. De ringer i morgen mellom kl 9-10 tror jeg. :)
Gratulerer med flott uttak <3 krysser fingre for fin uttelling <3

Huff, ja. Det er mange potensielle nedturer, men jeg håper på en lang opptur for oss alle nå. ♡
Ja, jeg og. Merker dog at det er mye lettere å være optimistisk på andre sine vegne. :-)

Fikk ut 3 egg, de var fine og modne sa dem. Mannens sædprøve var veldig bra! Så krysser alt som krysses kan for at bra telefonsamtale i morgen:)
Gratulerer med uttak!! <3 <3 da krysser jeg fingre sammen m deg om bra uttelling :) :)

Jeg fikk ut 5 egg!! Superfornøyd! Var kun to egg som var modent nok på siste ul. Så nå er det bare å krysse fingrene for at de blir befruktet :) mannens prøver var veldig bra :)
Så flott Gratulerer med overstått uttak <3 håper på flott uttelling nå da :D

Gratulerer med flott uttak <3 krysser fingre for fin uttelling <3

Tusen takk! Ja, det føles liksom ikke som man er helt ferdig før man vet hva som skjer med eggene. Nervepirrende dager dette her. :)

Ja, jeg og. Merker dog at det er mye lettere å være optimistisk på andre sine vegne. :-)

Ja, helt enig! Jeg har katastrofetanker om egen kropp og vårt forsøk flere ganger om dagen, mens jeg heier på og tenker at alle andre selvfølgelig skal få full klaff på sitt forsøk. :p

Nå sitter jeg å venter på å komme inn på ul jeg ER så nervøs.... Krysser fingre for like optimistisk ul i dag som ved forrige forsøk m samme stimulering og dosering!!

Nå sitter jeg å venter på å komme inn på ul jeg ER så nervøs.... Krysser fingre for like optimistisk ul i dag som ved forrige forsøk m samme stimulering og dosering!!

Masse lykke til på kontroll! ♥

Det blir en spennende dag i morgen med deg og, tar du ny test i ettermiddag? Det er noen som har lettere for å få strek på ettermiddag enn morgen helt i starten med hcg, jeg vet ikke helt hvorfor.
Ja tar sikkert en til etter jobb i dag. Syns noen ganger morgenurinen er litt utvannet, må veldig tisse når jeg våkner, så kan jo hende det er større sjanse hvis jeg holder meg litt nå på ettermiddagen. Håper det hvertfall! Blir jo helt tullete av dette her;)

Ja, helt enig! Jeg har katastrofetanker om egen kropp og vårt forsøk flere ganger om dagen, mens jeg heier på og tenker at alle andre selvfølgelig skal få full klaff på sitt forsøk. :p
Ja det er sånn det blir! Det er derfor det er godt med heiagjeng, så hvertfall noen er positive hehe:D

Ja tar sikkert en til etter jobb i dag. Syns noen ganger morgenurinen er litt utvannet, må veldig tisse når jeg våkner, så kan jo hende det er større sjanse hvis jeg holder meg litt nå på ettermiddagen. Håper det hvertfall! Blir jo helt tullete av dette her;)
Helt klart til å bli tullerusk av dette her, tvi tvi!

Da må du oppdatere når du har holdt deg lenge nok til en test da. :D

Back
Topp