* Innsett i august *

Jeg fikk 6 egg. Håper de er av god kvalitet og at mannens prøve var grei. Vi fikk egentlig ikke vite noe om eggene eller sæden. De ringer i morgen mellom kl 9-10 tror jeg. :)
Så bra, godt å være ferdig med enda et avsnitt i thrilleren! Skal gå veien det her!

13 egg ut, og det gikk veldig fint. Nå er det bare å holde ut til nervetelefonen i morgen!

Det var mange, gratulerer med flott uttak! Når ringer de deg? :D

Fikk ut 3 egg, de var fine og modne sa dem. Mannens sædprøve var veldig bra! Så krysser alt som krysses kan for at bra telefonsamtale i morgen:)
Det lover godt! Gullegget er der, har trua!

Fikk ut 3 egg, de var fine og modne sa dem. Mannens sædprøve var veldig bra! Så krysser alt som krysses kan for at bra telefonsamtale i morgen:)

Åh, så utrolig bra! ♡ Når ringer de i morgen? :)

Så bra, godt å være ferdig med enda et avsnitt i thrilleren! Skal gå veien det her!

Veldig godt å være ferdig med, selv om jeg føler at det ikke går å senke skuldrene før onsdagen er over. :p

Jeg fikk 6 egg. Håper de er av god kvalitet og at mannens prøve var grei. Vi fikk egentlig ikke vite noe om eggene eller sæden. De ringer i morgen mellom kl 9-10 tror jeg. :)

Lykke til ♡♡ var det vondt å ha uttak?
Håper på gode nyheter for deg :-) :-)

Min test var negativ i morges også, 13dpo. Tok en på ettermiddagen i går, som jeg tilfeldigvis så på igjen etter noen timer da jeg skulle kaste den, og da syns jeg jammen det var noe der. Skjønner jo man ikke skal stole på noe etter tidsfristen, men siden jeg aldri noen gang har fått noe som helst antydning til skygge engang på disse testene på over to år, ble jeg jo litt satt ut. Mannen så også noe, så er ikke helt sprø;) Men er vel sikkert ingenting og bare en tulletest siden det fortsatt var blankt i dag tidlig...huff får bare vente på blodprøve-dommen i morgen, og stålsetter meg for at den sikkert er negativ!
Hvis noen har lyst til å se på testen fra i går så prøver jeg å legge ut bilde her... ;)
Vis vedlegget 132316

Ser en svak strek:-) så spennende, håper den blir sterkere ♡ skal du ta blodprøve?

Lykke til ♡♡ var det vondt å ha uttak?
Håper på gode nyheter for deg :-) :-)

Tja, det var vondt, men hun snakket meg gjennom det og jeg fikk vite hva som skjedde og når det kom til å gjøre litt ekstra vondt. Jeg klemte i den ene fingeren til mannen underveis, og pustet meg gjennom det. Gikk egentlig ganske greit altså. Det er spennende å følge med på skjermen og det tar kort tid. Dessuten er man jo fryktelig positiv til dette - det er jo noe jeg virkelig ønsker. Ganske øm etterpå, men man får lov å bruke smertestillende utover dagen, så jeg tror det går fint og. :)

Så bra:-) Håper alle blir befruktet, Lykke til:-) krysser alt jeg også :-)

Tja, det var vondt, men hun snakket meg gjennom det og jeg fikk vite hva som skjedde og når det kom til å gjøre litt ekstra vondt. Jeg klemte i den ene fingeren til mannen underveis, og pustet meg gjennom det. Gikk egentlig ganske greit altså. Det er spennende å følge med på skjermen og det tar kort tid. Dessuten er man jo fryktelig positiv til dette - det er jo noe jeg virkelig ønsker. Ganske øm etterpå, men man får lov å bruke smertestillende utover dagen, så jeg tror det går fint og. :)

Så bra at de var flinke til å forklare og oppmuntre, gjør alt til en bedre opplevelse :-)
Er ikke så lenge til jeg skal inn på uttak, har ikke tenkt så mye på det, gleder meg egentlig, men kjenner jeg tenker litt på det i dag, begynner å bli virkelig at vi faktisk må gjennom dette, burde jo vært det med sprøyter, men ikke før nå det har gått helt opp for meg. Hehe, men det går nok greit for meg også :-)

13 egg var jo et bra resultat :-) håper mange blir befruktet:-) Lykke til :-)
Takk, er veldig fornøyd. Hadde 18 sist og da hadde jeg betraktelig mer vondt før uttaket. Håper flere blir befruktet og deler seg fint. :-)

Sitter å venter på å komme inn til gyn. Får snart vite om eggløsnings sprøyta skal settes idag. Håper at de har vokst masse, de største var på 12mm på torsdag, håper alle er modne nok til uttak på onsdag :-) :-) er så spent, hater det å sitte å vente :-P

Back
Topp