Masse lykke til, håper på gullegget <3
Takk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til, håper på gullegget <3
Gratulerer med vel overstått! Gullegget skal ligge der et sted![]()
Gratulerer Tåkelur! Fantastisk resultat13 egg ut, og det gikk veldig fint. Nå er det bare å holde ut til nervetelefonen i morgen!
13 egg ut, og det gikk veldig fint. Nå er det bare å holde ut til nervetelefonen i morgen!
Så bra, godt å være ferdig med enda et avsnitt i thrilleren! Skal gå veien det her!Jeg fikk 6 egg. Håper de er av god kvalitet og at mannens prøve var grei. Vi fikk egentlig ikke vite noe om eggene eller sæden. De ringer i morgen mellom kl 9-10 tror jeg.![]()
13 egg ut, og det gikk veldig fint. Nå er det bare å holde ut til nervetelefonen i morgen!
Det lover godt! Gullegget er der, har trua!Fikk ut 3 egg, de var fine og modne sa dem. Mannens sædprøve var veldig bra! Så krysser alt som krysses kan for at bra telefonsamtale i morgen![]()
Fikk ut 3 egg, de var fine og modne sa dem. Mannens sædprøve var veldig bra! Så krysser alt som krysses kan for at bra telefonsamtale i morgen![]()
Så bra, godt å være ferdig med enda et avsnitt i thrilleren! Skal gå veien det her!
Jeg fikk 6 egg. Håper de er av god kvalitet og at mannens prøve var grei. Vi fikk egentlig ikke vite noe om eggene eller sæden. De ringer i morgen mellom kl 9-10 tror jeg.![]()
Min test var negativ i morges også, 13dpo. Tok en på ettermiddagen i går, som jeg tilfeldigvis så på igjen etter noen timer da jeg skulle kaste den, og da syns jeg jammen det var noe der. Skjønner jo man ikke skal stole på noe etter tidsfristen, men siden jeg aldri noen gang har fått noe som helst antydning til skygge engang på disse testene på over to år, ble jeg jo litt satt ut. Mannen så også noe, så er ikke helt sprøMen er vel sikkert ingenting og bare en tulletest siden det fortsatt var blankt i dag tidlig...huff får bare vente på blodprøve-dommen i morgen, og stålsetter meg for at den sikkert er negativ!
Hvis noen har lyst til å se på testen fra i går så prøver jeg å legge ut bilde her...
Vis vedlegget 132316
Lykke til ♡♡ var det vondt å ha uttak?
Håper på gode nyheter for deg![]()
![]()
Fikk ut 3 egg, de var fine og modne sa dem. Mannens sædprøve var veldig bra! Så krysser alt som krysses kan for at bra telefonsamtale i morgen![]()
Åh, så utrolig bra! ♡ Når ringer de i morgen?![]()
Så braHåper alle blir befruktet, Lykke til
krysser alt jeg også
![]()
Tja, det var vondt, men hun snakket meg gjennom det og jeg fikk vite hva som skjedde og når det kom til å gjøre litt ekstra vondt. Jeg klemte i den ene fingeren til mannen underveis, og pustet meg gjennom det. Gikk egentlig ganske greit altså. Det er spennende å følge med på skjermen og det tar kort tid. Dessuten er man jo fryktelig positiv til dette - det er jo noe jeg virkelig ønsker. Ganske øm etterpå, men man får lov å bruke smertestillende utover dagen, så jeg tror det går fint og.![]()
Takk, er veldig fornøyd. Hadde 18 sist og da hadde jeg betraktelig mer vondt før uttaket. Håper flere blir befruktet og deler seg fint.13 egg var jo et bra resultathåper mange blir befruktet
Lykke til
![]()