satine
Forumet er livet
Ble bare litt nysgjerrig..Noen av dere som har blitt dårlige av eggløsningssprøyten ? Hvordan dårlig da eventuelt?
Blei veldig kvalm av den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble bare litt nysgjerrig..Noen av dere som har blitt dårlige av eggløsningssprøyten ? Hvordan dårlig da eventuelt?
Jeg har følt meg i dårligere form etter å ha tatt den. Uggen, småkvalm og veldig tung i pusten av ingenting.Ble bare litt nysgjerrig..Noen av dere som har blitt dårlige av eggløsningssprøyten ? Hvordan dårlig da eventuelt?
Ny test Idag og like forvirretOiiii... Så spennende!!Krysser fingre og gleder meg til oppdatering i morgen
![]()
Om det er noen trøst, så syns jeg uttak var veldig vondt, men innsett merket jeg ingenting. Husker jeg gruet meg skikkelig, men ble overrasket av det var null smerteKjenner jeg gruer meg til innsett i dag, har fortsatt vondt i magen etter uttak. Var vondt under uttak også, kjente hvert et stikk, men klarte ikke si noe til legen da jeg lå der...skalv og var litt surrete av morfinen. Heldigvis var min kjære der så slapp jeg og forklare han etterpå hvordan det var. Er det noen andre her inne som fikk vondt etter/under uttak? Ser det er så forskjellig :/ håper ikke jeg er overstimulert...
Takk for svarOm det er noen trøst, så syns jeg uttak var veldig vondt, men innsett merket jeg ingenting. Husker jeg gruet meg skikkelig, men ble overrasket av det var null smerte![]()
Kjenner jeg gruer meg til innsett i dag, har fortsatt vondt i magen etter uttak. Var vondt under uttak også, kjente hvert et stikk, men klarte ikke si noe til legen da jeg lå der...skalv og var litt surrete av morfinen. Heldigvis var min kjære der så slapp jeg og forklare han etterpå hvordan det var. Er det noen andre her inne som fikk vondt etter/under uttak? Ser det er så forskjellig :/ håper ikke jeg er overstimulert...
Ny test Idag og like forvirretmulig et litt kraftigere kryss hvis jeg krysser øya
blodprøve i morgen så da får jeg det vel bekreftet.
Jeg hadde en del vondt under uttaket, hadde 16 egg så ble mye stikking, men ga seg mye når de sluttet. Etterpå hadde jeg litt vondt i noen timer, så kom og gikk det litt småvondt/stølhet de neste dagene (jeg var ikke overstimulert i det hele tatt). Innsett var derimot ikke vondt i det hele tatt, det mest ubehagelige var å måtte ha litt full blære hehe. Veldig fort gjort! Lykke tilKjenner jeg gruer meg til innsett i dag, har fortsatt vondt i magen etter uttak. Var vondt under uttak også, kjente hvert et stikk, men klarte ikke si noe til legen da jeg lå der...skalv og var litt surrete av morfinen. Heldigvis var min kjære der så slapp jeg og forklare han etterpå hvordan det var. Er det noen andre her inne som fikk vondt etter/under uttak? Ser det er så forskjellig :/ håper ikke jeg er overstimulert...
Oj, så spennende! Høres jo veldig lovende ut! Håper du får positivt svar i morgen!Ny test Idag og like forvirretmulig et litt kraftigere kryss hvis jeg krysser øya
blodprøve i morgen så da får jeg det vel bekreftet.
Kjenner jeg gruer meg til innsett i dag, har fortsatt vondt i magen etter uttak. Var vondt under uttak også, kjente hvert et stikk, men klarte ikke si noe til legen da jeg lå der...skalv og var litt surrete av morfinen. Heldigvis var min kjære der så slapp jeg og forklare han etterpå hvordan det var. Er det noen andre her inne som fikk vondt etter/under uttak? Ser det er så forskjellig :/ håper ikke jeg er overstimulert...
Hihi samme her :OTakk takk! Er så dårlig på ting som er utenfor min kontroll og her får jeg ikke gjort noe som helst med resultatet selv. Gruelig irriterende og lene seg bare til håpet.
Så spennendeMin test var negativ i morges også, 13dpo. Tok en på ettermiddagen i går, som jeg tilfeldigvis så på igjen etter noen timer da jeg skulle kaste den, og da syns jeg jammen det var noe der. Skjønner jo man ikke skal stole på noe etter tidsfristen, men siden jeg aldri noen gang har fått noe som helst antydning til skygge engang på disse testene på over to år, ble jeg jo litt satt ut. Mannen så også noe, så er ikke helt sprøMen er vel sikkert ingenting og bare en tulletest siden det fortsatt var blankt i dag tidlig...huff får bare vente på blodprøve-dommen i morgen, og stålsetter meg for at den sikkert er negativ!
Hvis noen har lyst til å se på testen fra i går så prøver jeg å legge ut bilde her...
Vis vedlegget 132316
Jeg fikk 6 egg. Håper de er av god kvalitet og at mannens prøve var grei. Vi fikk egentlig ikke vite noe om eggene eller sæden. De ringer i morgen mellom kl 9-10 tror jeg.![]()
Gratulerer med vel overstått! Gullegget skal ligge der et stedJeg fikk 6 egg. Håper de er av god kvalitet og at mannens prøve var grei. Vi fikk egentlig ikke vite noe om eggene eller sæden. De ringer i morgen mellom kl 9-10 tror jeg.![]()