Mellom kl 9 og 11når får du vite hvordan det gikk!
De ringer mellom 9-10 står det i papirene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mellom kl 9 og 11når får du vite hvordan det gikk!
Så bra at de var flinke til å forklare og oppmuntre, gjør alt til en bedre opplevelse![]()
Er ikke så lenge til jeg skal inn på uttak, har ikke tenkt så mye på det, gleder meg egentlig, men kjenner jeg tenker litt på det i dag, begynner å bli virkelig at vi faktisk må gjennom dette, burde jo vært det med sprøyter, men ikke før nå det har gått helt opp for meg. Hehe, men det går nok greit for meg også![]()
Det blir på en måte mer og mer virkelig etter hvert synes jeg.Jeg var mye mer nervøs for eggene enn selve uttaket. Fikk en del krisetanker ("tenk om det ikke er noen egg der inne", "tenk om mannen ikke klarer å få det til under press, nå som det teller", "tenk om eggene har løsnet av seg selv etter eggløsningssprøyten, før uttaket!") Og det fortsetter litt nå også i forhold til befruktning og innsett. Det er jo bare tull, men det er så langt utenfor min kontroll dette her. Så da er det veldig godt med utrolig hyggelige og positive folk på IVF seksjonen.
Det går helt sikkert veldig bra for deg, spent på kontrollen din!
Jeg fikk ut 5 egg!! Superfornøyd! Var kun to egg som var modent nok på siste ul. Så nå er det bare å krysse fingrene for at de blir befruktetmannens prøver var veldig bra
![]()
Jeg fikk ut 5 egg!! Superfornøyd! Var kun to egg som var modent nok på siste ul. Så nå er det bare å krysse fingrene for at de blir befruktetmannens prøver var veldig bra
![]()
Hehe, har akkurat samme tanker, det er det som er det verste for meg også, smerten skal jeg klare meg gjennom, tåler veldig mye sånn sett, men tenker mest på hvordan det skal gå å med befruktningen og hvor mange egg de får ut, hadde jo ganske mange så går nok bra, men får nok ikke sovet før egget er satt inn og alt har gått bra, men da begynner jeg nok å tenke på om jeg er gravid eller ikkekommer nok aldri til å slappe av igjen før jeg er gravid og over 12 uker
hehe
Sitter her å vrir meg I stolen på venterommet, bare 5min til jeg skal inn på kontrolldette må jo bli bra ;-)
Godt noen kjenner seg litt igjen.
Slappe av klarer jeg helt sikkert ikke før gode nyheter på UL rundt uke 12.
Spennende! Da vet du straks status til foliklene.![]()
De ringer i morgen mellom 9-10. Veldig glad det er såpass tidlig!Det var mange, gratulerer med flott uttak! Når ringer de deg?![]()
De ringer i morgen mellom 9-10. Veldig glad det er såpass tidlig!
Må nok stimulere I noen dager til. Venter på tlf fra Porsgrunn. Men var vare 3 egg som er store nok så må nok gå på sprøyter til onsdag og ny ul, så blir nok ikke uttak før fredag. Har ca 8 egg som var på størrelse mellom 10 og 14 så han trodde at de ville velge å vente på de, hvertfall på 5 av de som var 14 og 13. Årh var klar for uttak nå. Jaja 3 dager til med sprøyter får jeg klare, vet jo ikke sikkert noe før de ringer![]()
Kommer til å ha angst for at de skal ringe onsdag og si at de ikke har overlevd og. Det blir generelt mye angst framoverEnig! Det er lenge nok å vente til i morgen.![]()
Dersom de tenker at noen dager til på sprøyter vil gi en del flere egg og god modning så er det nok lurt å vente.Du får oppdatere når de ringer.
Ja nå ble det litt vel nervepirrende her altså!Så spennendegleder meg til og få høre hvordan det går i morgen
satser på en spire jeg
![]()
Gratulerer med overstått! Og 6 forhåpentligvis gulleggJeg fikk 6 egg. Håper de er av god kvalitet og at mannens prøve var grei. Vi fikk egentlig ikke vite noe om eggene eller sæden. De ringer i morgen mellom kl 9-10 tror jeg.![]()
Gratulerer med mange egg! Krysser fingrene for gode nyheter i morgen13 egg ut, og det gikk veldig fint. Nå er det bare å holde ut til nervetelefonen i morgen!
Så bra med flott prøve og modne egg, da ligger jo alt til rette for tre gulleggFikk ut 3 egg, de var fine og modne sa dem. Mannens sædprøve var veldig bra! Så krysser alt som krysses kan for at bra telefonsamtale i morgen![]()
Ser en svak strekså spennende, håper den blir sterkere ♡ skal du ta blodprøve?
Hurra for bonuseggJeg fikk ut 5 egg!! Superfornøyd! Var kun to egg som var modent nok på siste ul. Så nå er det bare å krysse fingrene for at de blir befruktetmannens prøver var veldig bra
![]()