Hehe det er som du beskriver meg nå altså!! Jeg også er mer ustabil enn noensinne, og alt, og jeg mener ALT, samboeren gjør er feil og helt grusomt irriterende. Det verste er at jeg merker at jeg hisser meg opp over ingenting, men klarer likevel ikke å la være haha. I morgen har jeg tenkt meg på jobb for første gang etter ferie og sykemelding, så forhåpentligvis går dagene fort da (og håper jeg ikke gjør feil fordi jeg er ukonsentrert heheHerrejemini så sakte dagene går... Og jeg klarer ikke annet enn å tenke på når jeg skal teste. Så vingler jeg fra at jeg har troen til at nei jeg har sikkert gjort aktivitet eller jeg nøs isted og da var alt ødelagt..
Samtidig er det rart å ha mest bivirkninger av stikkpiller kontra sprøyter etc... hehe.. Jeg er småkvalm om ettermiddagen, svetter hele natten og har i dag følt meg sur for alt!!! *stakkars mannen*Men bare småplukk altså, men man kjenner jo så utrolig godt etter og jeg googler ALT!! Når kan man teste, påvirker lutinus resultatet, andre som er gjennom samme etc... blir jo bare så hektet og tenker på lite annet gitt. Må uken som kommer gå fort!!!! (og humøret være levelig!
)
![]()
I dag var forresten endelig testen blank igjen, så da er el-sprøyten ute

Men bare småplukk altså, men man kjenner jo så utrolig godt etter og jeg googler ALT!! Når kan man teste, påvirker lutinus resultatet, andre som er gjennom samme etc... blir jo bare så hektet og tenker på lite annet gitt. Må uken som kommer gå fort!!!! (og humøret være levelig!
Kjedelig å skjule mage uten at det er noe spennende mage å skjule ennå... hihi..