* Innsett i august *

Viste de ikke hvordan du skal sette sprøytene?? Om du velger å aspirere er det ingen fare, men hvis det da kommer masse blod inn i sprøyten skal du kaste sprøyten. :)
Nei ikke noe mer enn at de viste meg pennen til puregon. Ringe dem i morgen og dobbeltsjekker da ;) Takk for innspill :)

Hvordan var dagens test? :)
Dagens var helt blank så jeg fortsetter no bare å sprayer :) ringte inn til ivf i dag, oppstart sprøyter 19 august og kontroll 24 august :D :D

HOUSTON... WE HAVE A PLAN!! ;) ;)

Dagens var helt blank så jeg fortsetter no bare å sprayer :) ringte inn til ivf i dag, oppstart sprøyter 19 august og kontroll 24 august :D :D

Kanskje det var en streifer? Godt å ha planen for hva som skjer klar uansett! Det er ikke lenge til 19.! Starter på sprøyter på torsdag, enda et steg nærmere!

Kjedelig med blank test:(
Men fantastisk med plan med datoer! Jeg følte livet ble et annet når jeg endelig fikk konkrete datoer for medisiner og kontroller, før det svevde man liksom bare rundt i verdens største venterom;):)

Ok, kjedelig med blank test, men da slipper du å bekymre deg for sprayen.

Så digg med datoer! :D

Kanskje det var en streifer? Godt å ha planen for hva som skjer klar uansett! Det er ikke lenge til 19.! Starter på sprøyter på torsdag, enda et steg nærmere!
Åh det er vidunderlig med plan og datoer ja :D ooh det blir superdigg m sprøytestart på torsdag for deg :D :D *heiaheia*

Kjedelig med blank test:(
Men fantastisk med plan med datoer! Jeg følte livet ble et annet når jeg endelig fikk konkrete datoer for medisiner og kontroller, før det svevde man liksom bare rundt i verdens største venterom;):)
Hehe god forklaring på den ventingen, hihi sveve rundt i verdens største venterom, kan ikke bli mer enig ;)

Ok, kjedelig med blank test, men da slipper du å bekymre deg for sprayen.

Så digg med datoer! :D
Joda, men det var helt forventet også så det går forbi i all enkelhet ;) datoer er digg, holder motivasjon og tålmodigheten i sjakk ;)

Joda, men det var helt forventet også så det går forbi i all enkelhet ;) datoer er digg, holder motivasjon og tålmodigheten i sjakk ;)

Ja, det er fryktelig mye enklere å ha noe å telle ned til. Og nå er det ikke lenge du skal telle ned heller. :D

Regner med at jeg starter med sprøyter rundt den tid jeg og. Skal på kontroll rett etter ferien den 20. August. :D :D

Vi ligger ganske likt altså, jeg starter også med sprøyter 19.august:D
Kult!!! Så morro at vi har helt likt forløp! Hvilke medisin skal du ta?? :)

Regner med at jeg starter med sprøyter rundt den tid jeg og. Skal på kontroll rett etter ferien den 20. August. :D :D
Så arti!!! :D :D da håper jeg kontrollen er kul m deg så vi ligger veldig likt!! :D

Hei dere!

Har lest litt her inne men aldri skrevet før, men tenkte å henge meg på denne tråden nå:) Godt å dele tanker med folk som faktisk forstår situasjonene man er i! (Og slippe å mase for mye på samboeren med alle tingene man tenker hehe)
Jeg er 31 og vi har vært sammen i mange år, og prøvd i litt over 2 år. Ingenting galt med oss som de kan finne, bortsett fra at samboeren hadde en dårlig prøve, men så var neste plutselig helt normal.

Nå er vi endelig i gang med første forsøk på Riksen! :)
Jeg har sprayet med Synarela i 3 uker (en uke ekstra pga ferie og fulle uker hos Riksen), og var på kontroll på mandag hvor alt så bra ut. I dag skal jeg stikke første sprøyte! Gruer og gleder meg hehe. Jeg skal gå på Bemfola sprøyter i 7 dager (og fortsette med lavere dose Synarela) før kontroll igjen neste uke!

Lykke til alle sammen :)

Du må da være på sprøytedag 7 nå? Kontroll i morgen? :D

Jeg begynner å bli utålmodig. :p Ventet så lenge på august, så måtte man jo vente enda mer. Kjeder meg litt i regnværet i dag og. Orker ikke sette i gang med noe fornuftig. :rolleyes:

Nå har jeg gått på sprøyter en uke allerede, og venter spent på kontroll i morgen!
Håper på passe mange og store egg:) Siden det er første runde aner jeg jo ikke hvordan kroppen reagerer, men må jo bare satse på at den gjør som den skal;)

Back
Topp