Innsett desember???

Ja, nå får vi virkelig krysse fingre for at ett gullegg fester seg!!! Skal du være sykemeldt i rugeperioden? Godt det ikke bare er meg som er oppblåst da, hehe..;)

Jeg trur det er vanlig og være oppblåst pga hormonene... Jeg satte jo inn i går, og på kvelden fikk jeg ikke igjen knappen på buksa, så i dag går jeg med joggebukse ;) :) lykke til med innsett!!

Oh yess, oppblåsthet er velkjent fenomen de første fire fem dagene ca etter uttaket :P ikke så veldig behagelig :/

Jeg venter på tlf fra ivf i dag, hadde fått tidspunkt for innsett i morgen 13.30 men det var mulig de måtte endre tidspunktet så da skulle jeg få tlf i dag om det ble noe endring :) huff i dag er jeg kvalm, må være den progynova ' en blæh :P

Nei, jeg er frisør så må være på jobb mest mulig nå før jul:p hva med deg?
Ja, da skjønner jeg at du trenger å jobbe. Jeg er usikker. Jeg har kontorjobb, så sånn sett er det helt overkommelig å jobbe, men en utrolig stressende jobb med masse frustrasjon som jeg ikke trives i, så jeg får se hva jeg gjør. Skal ta kontakt med sykepleieren om jeg ønsker å være hjemme til uken også. Hun sa at man skal gjøre det som er best for en selv akkurat nå og tenke på seg selv og nyte livet.
Så da ruger jeg altså på to egg, forhåpentligvis minst ett gullegg :) Fikk ingen på frys dessverre, da de mente eggene ikke ville tåle opptining. Så må satse på at dette går veien! :)

Jeg trur det er vanlig og være oppblåst pga hormonene... Jeg satte jo inn i går, og på kvelden fikk jeg ikke igjen knappen på buksa, så i dag går jeg med joggebukse ;) :) lykke til med innsett!!
Tusen takk og lykke til til deg også! Fantastisk følelse å endelig ruge på to egg :D Blir joggebukse resten av dagen her også skal jeg si deg ;)

Oh yess, oppblåsthet er velkjent fenomen de første fire fem dagene ca etter uttaket :p ikke så veldig behagelig :/

Jeg venter på tlf fra ivf i dag, hadde fått tidspunkt for innsett i morgen 13.30 men det var mulig de måtte endre tidspunktet så da skulle jeg få tlf i dag om det ble noe endring :) huff i dag er jeg kvalm, må være den progynova ' en blæh :p
Vi får vel bare leve med oppblåstheten! ;) Masse lykke til med innsett. Jeg har nettopp satt inn to egg - dette er både fascinerende og spennende!

Da var jeg rugekasse, 2 flotte opptinte egg satt inn i dag <3 Let the symptomjakt begin ;) ;) ;)

Masse lykke til!! La oss kose oss og nyte livet i rugetiden:)
Er heeelt enig m deg!! :D var så heldig med timingen for jeg har ferie tom 15 desember ;) 4 dager før TD ;D

da flytter jeg over til januarjentene..
siden jeg ikke fikk tr før nå, vil de ikke sette i gang med medisiner om det skulle bli avbrutt pga julestengt.
så her blir det primolut`n 31.desember slik at jeg får en "normal" syklus lengde med tanke på at jeg gikk 60 dager nå..
så innsett blir da i midten av januar :)

lykke til alle sammen! dere har en spennende tid i vente og jeg gleder meg til jeg også er ruger :D

Det var jo perfekt timing, ja! Det heller nok mot sykemelding for min del. Vil ikke ha stress og frustrasjon rundt meg nå, kjenner jeg :)
Da gjør du det, man skal være egoistisk i rugetiden, jobben er der selv om ikke du er der, jobben klarer seg fint :) så du må tenke hva som er ditt eget beste. Men likevel er det ikke fyfy å jobbe det er viktig å få god blodsirkulasjon til livmor, jeg tror det er de jobbene med konstant mye press/stress og tunge løft som er de jobber man bør styre unna først og fremst :)

UL nr. 2 i morra...kjennes ut som jeg har egg på størrelse med strutseegg inni der så jeg håper det har skjedd ting siden sist. Har el-slim, men har skjønt at det ikke er uvanlig, fikk totalangst for at alt hadde gått i vasken. Håååper på uttak på onsdag!

UL nr. 2 i morra...kjennes ut som jeg har egg på størrelse med strutseegg inni der så jeg håper det har skjedd ting siden sist. Har el-slim, men har skjønt at det ikke er uvanlig, fikk totalangst for at alt hadde gått i vasken. Håååper på uttak på onsdag!
Ikke stress med ELslim, det hadde jeg også. Legen beroliget meg og sa at eggløsning får du ikke før jeg vil at du skal få det!;) Altså vha sprøytene.

Da gjør du det, man skal være egoistisk i rugetiden, jobben er der selv om ikke du er der, jobben klarer seg fint :) så du må tenke hva som er ditt eget beste. Men likevel er det ikke fyfy å jobbe det er viktig å få god blodsirkulasjon til livmor, jeg tror det er de jobbene med konstant mye press/stress og tunge løft som er de jobber man bør styre unna først og fremst :)
Det er mye negativt stress og frustrasjon i min jobb (bør definitivt finne meg ny jobb..), tenker at jeg skal være egoistisk og tenke på meg selv nå. Har alltid vært "flink pike" så skal forsøke å tenke som du sier at jobben klarer seg uten meg noen dager!:)

Spennende å lese at flere her inne er rugere nå. :) Jeg hadde siste kontroll på torsdag, hvor det så ut til å være ca 5-6 egg totalt på hver side, men de spriket litt i størrelse, så det blir nervepirrende å se hvor mange som duger når jeg skal på uttak til tirsdag.. Om noen timer setter jeg ovitrelle, så da er det bare å "glede" seg til uttak. o_O På mitt andre forsøk havnet vi i årets lengste kø, og var vel nesten to timer forsinket til klinikken. Da var de så stressa etter å få ut eggene at vi ikke hadde tid til å la pillene virke. Dermed ble det veldig smertefullt og en ekstra sykepleier måtte rett og slett legge all vekten sin på magen min for at jeg skulle orke å ligge stille. Det klarte jeg tydeligvis ikke siden det ble en rift med påfølgende blødning og inn på sykehuset senere den dagen.Tredje gangen jeg hadde uttak virket det som kroppen "husket" opplevelsen for jeg ble så uvel og syntes det var veldig smertefullt. Derfor er jeg spent på hvordan det blir nå på tirsdag. Men ut skal de dyrebare eggene! :smiley-bounce012

Fortsatt god kveld til alle her inne.

Back
Topp