Innsett desember???

Jeg kjørte på med det meste da jeg ble gravid. Akupunktur, babyklister, vitaminer, holdt meg unna sukker og koffein. Tenker at det iallefall ikke kan skade. :) Mer avslappet med tanke på alt denne gangen, nå som vi har fått et barn.

Takk :) men de sa vel egentlig at det ikke blir innsett. Men går greit for oss det også, så lenge vi får på frys :)
Lurer på om du lå ved siden av meg etter uttak??? ;) hørte de pratet med ei som var overstimulert... ;)
Selv fikk jeg ut 9 egg...., og det blir veldig spennende og få telefonen i morgen, håper det blir god uttelling :) Skal sette inn 2 stk hvis alt går bra :)

Lurer på om du lå ved siden av meg etter uttak??? ;) hørte de pratet med ei som var overstimulert... ;)
Selv fikk jeg ut 9 egg...., og det blir veldig spennende og få telefonen i morgen, håper det blir god uttelling :) Skal sette inn 2 stk hvis alt går bra :)
Det var nok meg ja :) vittig :)

Grattis med bra fangst, og lykke til med telefonen imorgen! Spennende :)

Det var nok meg ja :) vittig :)

Grattis med bra fangst, og lykke til med telefonen imorgen! Spennende :)
Hihi ;)
Lykke til du også!! Veldig bra med 17 da!! Håper det går veien med innsett på onsdag!! Sist gang fikk jeg ut 21 egg, men drakk masse (flere liter) og fikk innsett som planlagt ;)

Jeg synes det er helt greit om det ikke blir innsett jeg da [emoji6] travle tider, og har stor tro på fryseforsøk da jeg har et barn som er resultat av frys. :)

Når du fikk ut 21 - da var det vel på to eggstokket? Tror det er fordi jeg har alle på en eggstokk at eggstokken har blitt så stor, og at der derfor de mener det ville vært risikabelt med innsett igjen. Var jo over 44 eggposer på det meste, på en eggstokk.

Når du fikk ut 21 - da var det vel på to eggstokket? Tror det er fordi jeg har alle på en eggstokk at eggstokken har blitt så stor, og at der derfor de mener det ville vært risikabelt med innsett igjen. Var jo over 44 eggposer på det meste, på en eggstokk.
Å ja men da skjønner jeg!! Jeg har to eggstokker ja! Huff, 17 på en var voldsomt!!

Er det noen av dere som har noe erfaringer og anbefalinger i forhold til sykemelding rundt egguttak, innsett, rugeperioden??

Jeg har hatt uttak i dag og er sykemeldt ut uken. Innsett på torsdag om det blir noen egg som befruktes. Jeg har en stillesittende jobb, men med mye stress og press og krav til å levere 100 % hver eneste dag. Det føles helt fint å få fokusere på meg selv denne uken her, men tenker det er ok å gå på jobb i rugeperioden. Da vil det nok være greit å ha noe annet å tenke på mens jeg venter innbiller jeg meg.

Hva tenker dere andre om disse tingene og hva er deres erfaringer knyttet til jobb/ikke jobb?

Jeg har jobbet i en rugeperiode, og vært sykemeldt i en rugeperiode.

Jeg fungerte dårlig i jobbsammenheng i rugeperioden. Ble ukonsentrert, gjorde unødvendige slurvefeil, og klarte ikke ha fullt fokus på jobb. Så jeg må si jeg foretrakk den rugeperioden jeg var sykemeldt (og ble da gravid også).

Jeg har jobbet i en rugeperiode, og vært sykemeldt i en rugeperiode.

Jeg fungerte dårlig i jobbsammenheng i rugeperioden. Ble ukonsentrert, gjorde unødvendige slurvefeil, og klarte ikke ha fullt fokus på jobb. Så jeg må si jeg foretrakk den rugeperioden jeg var sykemeldt (og ble da gravid også).
Takk for dine erfaringer og tanker rundt dette. Hva tenker du gjøre denne gangen da?

Henger meg med på denne tråden. :hello

Er nå i gang med mitt 4. IVF- forsøk og er blitt forespeilet uttak på mandag/ tirsdag. Etter å ha forsøkt langt regime på det 3. og siste forsøket, så er jeg atter tilbake på kort regime. (Herlig!)

Jeg og min samboer har forsøkt å få barn i snart fire år uten å lykkes. Hadde en SA i uke 12 med hjemmelaget spire i 2012, og en kjemisk graviditet på forrige forsøk, ellers har det vært sparsomt med kryss og to streker på oss til tross for iherdig prøving gjennom flere år.. :smiley-angry003

Alle prøver og undersøkelser er tipp topp på oss begge, så vi tilhører kategorien "uforklarlig infertilitet".
Mine tre første forsøk var gjennom det private, og har der satt inn to egg hver gang samt forsøkt Prednisolon og blodfortynnende på siste forsøket.

Håper det lykkes for oss alle!

hei, jeg er i gang med puregon på 2. ukå nå... hadde veldig lang tr på 8-9 dager, var ingen folikkelvekst på kontroll på fredag, så må på en uke til.. ny kont. på fredag, så er veldig spent ;) så håper jeg alt ser bra ut og at de to embryoene vi har på frys overlever opptiningen ;) å at jeg får sette inn nå i desember :D <3 hadde et fryseforsøk i vår som ikke gikk :( ble gravid på egenhånd for et par år siden, som endte i exu så jeg har en mindre eggleder... vi går til klinikk Hausken :)

Er det noen her som har hatt fryseforsøk før? Hvordan gikk det?

hei, jeg er i gang med puregon på 2. ukå nå... hadde veldig lang tr på 8-9 dager, var ingen folikkelvekst på kontroll på fredag, så må på en uke til.. ny kont. på fredag, så er veldig spent ;) så håper jeg alt ser bra ut og at de to embryoene vi har på frys overlever opptiningen ;) å at jeg får sette inn nå i desember :D <3 hadde et fryseforsøk i vår som ikke gikk :( ble gravid på egenhånd for et par år siden, som endte i exu så jeg har en mindre eggleder... vi går til klinikk Hausken :)

Jeg har en sønn som er et resultat av vårt første fryseforsøk :)

di eggene jeg har på frys skulle vært destruert i september i år, mn de har dem fremdeles. Å jeg tror det er en mening med alt, å at gullegget ligger der :)

Da krysser jeg alle fingre for at det blir innsett på deg nå i desember!! :D

Selv skal jeg også ha fryseforsøk nå, dette er mitt første fryseforsøk så er veldig spent!! :D

Var på UL i dag for å sjekke slimhinnen før vårt første fryseforsøk, og for å sette dato for innsett :D Slimhinnen var veldig fin, så vi får innsett på fredag denne uken (det er da CD 15) :D :D Juhuuu <3 <3 jeg må ærlig si jeg hadde jo igrunn sett frem til litt vin på julebordet med jobben vi skal ha den fredagen, meeeen det er for en såååå god sak jeg tar alkofritt ;) :D

Oi så spennende tvitvi krysser alt jeg kan for at det går bra kjekk julepresang det

Oi så spennende tvitvi krysser alt jeg kan for at det går bra kjekk julepresang det
Takker :D :D ja jeg håper og går for at det blir den beste julegaven noen sinne <3

Back
Topp