Innsett desember???

Her er det også innsett uke 50 :D arti å ska få testdato juleuken forhåpentligvis blir det den beste julegaven ❤

Ska du ha uttak også nå? Men hvorfor provera? Jeg ska på provera men har fryseførsøk... :)

Skal gå på provera for å få mens.. Den kommer ikke av seg selv denne syklusen. Så skal ta provera i 5 dager og får mens ca 5 dager etter det, så begynner jeg på sprøyter mest sansynlig 1.desember :) og ja, uttak og innsett i uke 50 :)

Skal gå på provera for å få mens.. Den kommer ikke av seg selv denne syklusen. Så skal ta provera i 5 dager og får mens ca 5 dager etter det, så begynner jeg på sprøyter mest sansynlig 1.desember :) og ja, uttak og innsett i uke 50 :)
Aah!!! :) :) jeg skal ta provera som hormonstimulering i ca 2 uker (15-18 dager) for så å sette inn tint egg :) :)

Ohh yess!!! :) :) :) :)

Går å venter på mens hvert eneste minutt nå, så jeg kan komme igang med sprøytinga (pergoveris). Skal ha kort regime denne gang, så blir uttak og insett nå først i desember. Er på ISCI forsøk nr 2 nå.

Jeg var på UL i går for å følge med eggutviklingen og alt så normalt ut. Det blir uttak tidlig neste uke!! Utrolig spennende, håper så inderlig eggene er gode nok og at de blir befruktet!!!
Hvor mange egg er "normalt" å få ut - dere som er litt erfarne i gamet? ;)

Jeg skal også. Hører til Porsgrunn.

Er i grenseland for overstimulering, så spent på hva som skjer.

Har bare en eggstokk (den andre er operert bort pga endometriose), og i den ene eggstokken jeg har, så de 28 eggposer...

Jeg var på ultralyd i dag, så fint ut, skal bruke Menopur i morgen også, så ny ultralyd fredag... De håpa på uttak på mandag :) da blir det biltur til Porsgrunn igjen :) :)

Vet ikke hva som et normalt, men sist fikk de ut 21 egg, 1 ble satt inn og 12 på frys... Var nær ved og bli overstimulert. Den gang brukte jeg 300 Menopur, mens nå har de gått ned til 112,5 Menopur... Regner med og få ut færre nå, men det var visst ikke negativt :)

Vet ikke hva som et normalt, men sist fikk de ut 21 egg, 1 ble satt inn og 12 på frys... Var nær ved og bli overstimulert. Den gang brukte jeg 300 Menopur, mens nå har de gått ned til 112,5 Menopur... Regner med og få ut færre nå, men det var visst ikke negativt :)
Tror også det. Heller kvalitet enn kvantitet.

Fikk ut 6 egg ved første ivf. 3 befrukta. Og ble et barn ut av det :)

Ja, det er jo kvaliteten som betyr noe. Men den kan man ikke vurdere før eggene er tatt ut, ikke sant? Jeg går på 125 iE Puregon, lav dose siden jeg også har sjans til å bli overstimulert. Kjenner en del "eggløsningssmerter" på begge sider, men det er vel helt normalt med tanke på hva som foregår der inne?:)

Jeg skal også på ul imorgen :) krysser fingrene for uttak mandag, for formen min er elendig..

Spennende! Så kjedelig at du er dårlig form. Er det sprøytene du reagerer på? Hva slags plager?
Er i grenseland for overstimulering. Begynnende væskeansamling, 28 egg på en eggstokk (har bare en eggstokk).

Veldig kvalm og generelt uvel. Smerter i magen.

Er i grenseland for overstimulering. Begynnende væskeansamling, 28 egg på en eggstokk (har bare en eggstokk).

Veldig kvalm og generelt uvel. Smerter i magen.
Uff, ikke så digg. Da blir det godt å få tatt ut eggene og håper du følges godt opp i forhold til overstimuleringen (det antar jeg jo at du blir;)).

Back
Topp