Truddelutt'n
Gift med forumet
Her er det også innsett uke 50
arti å ska få testdato juleuken forhåpentligvis blir det den beste julegaven ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aah!!!Skal gå på provera for å få mens.. Den kommer ikke av seg selv denne syklusen. Så skal ta provera i 5 dager og får mens ca 5 dager etter det, så begynner jeg på sprøyter mest sansynlig 1.desemberog ja, uttak og innsett i uke 50
![]()
Tror også det. Heller kvalitet enn kvantitet.Vet ikke hva som et normalt, men sist fikk de ut 21 egg, 1 ble satt inn og 12 på frys... Var nær ved og bli overstimulert. Den gang brukte jeg 300 Menopur, mens nå har de gått ned til 112,5 Menopur... Regner med og få ut færre nå, men det var visst ikke negativt![]()
Akkurat samme for min del. Ny UL i morgen og muligens uttak på mandag! Da får vi krysse fingre for hverandre til ukaJeg var på ultralyd i dag, så fint ut, skal bruke Menopur i morgen også, så ny ultralyd fredag... De håpa på uttak på mandagda blir det biltur til Porsgrunn igjen
![]()
![]()
Spennende! Så kjedelig at du er dårlig form. Er det sprøytene du reagerer på? Hva slags plager?Jeg skal også på ul imorgenkrysser fingrene for uttak mandag, for formen min er elendig..
Er i grenseland for overstimulering. Begynnende væskeansamling, 28 egg på en eggstokk (har bare en eggstokk).Spennende! Så kjedelig at du er dårlig form. Er det sprøytene du reagerer på? Hva slags plager?
Uff, ikke så digg. Da blir det godt å få tatt ut eggene og håper du følges godt opp i forhold til overstimuleringen (det antar jeg jo at du blirEr i grenseland for overstimulering. Begynnende væskeansamling, 28 egg på en eggstokk (har bare en eggstokk).
Veldig kvalm og generelt uvel. Smerter i magen.