Truddelutt'n
Gift med forumet
Hvordan føles det??Sitter på Riksen og venter på innsett nå. Vi skal sette inn to, det føles bra!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan føles det??Sitter på Riksen og venter på innsett nå. Vi skal sette inn to, det føles bra!!
Det føles veldig godt! Ruger du også på to fryseegg?Hvordan føles det??![]()
Det høres veldig bra utDet føles veldig godt! Ruger du også på to fryseegg?
Andre fryseforsøk, men da var det bare ett som overlevde opptining (de ligger frosset i par). Har akkurat samme medikamenter som deg. Fikk begynne rett på igjen, hadde ingen bivirkninger. Så mitt forrige forsøk var.. nettopp. Hvor hører du til?Det høres veldig bra utja det gjør jeg
har du styrt syklus? Det har jeg går på progynova 1 tabl 3 ggr daglig og crinone morgen og kveld.. er dette første gang du har fryseforsøk?
Aah men gu kor spennende!! :-D da krysser jeg ALT for at våre egg klarer seg inni magen og det blir en eller to bebisser på oss <3 <3 hører til Haukeland sykehus enn du??Andre fryseforsøk, men da var det bare ett som overlevde opptining (de ligger frosset i par). Har akkurat samme medikamenter som deg. Fikk begynne rett på igjen, hadde ingen bivirkninger. Så mitt forrige forsøk var.. nettopp. Hvor hører du til?
Jeg er bergenser, men bor på Østlandet og hører derfor til på Riksen. La oss krysse i vei! Kan sikkert finne det ut et sted, men når satte du inn egg?Aah men gu kor spennende!! :-D da krysser jeg ALT for at våre egg klarer seg inni magen og det blir en eller to bebisser på oss <3 <3 hører til Haukeland sykehus enn du??![]()
Aaah kult med en medbergenser!!Jeg er bergenser, men bor på Østlandet og hører derfor til på Riksen. La oss krysse i vei! Kan sikkert finne det ut et sted, men når satte du inn egg?
Koselig med ferie hos mamma daKjenner godt til down periodene de er desverre obligatoriske :/ det er veldig fint at du prøver å fokusere på positive ting![]()
ellers føler jeg at det går greit, prøver å fokusere på andre ting og nå er jeg på ferie hos mamma i Tromsø så da får jeg avbrekk fra all føling og tenking
men har en følelse av at dagene går sakte blææ
![]()
Ble satt inn to fine firdelte egg. Litt overstimulert, men det er det verdt. Artig at det er mange her inne som har satt inn to egg! Håper inderlig at det klaffer for oss alle. 
Heyy da er vi akkurat liktSatte inn fint firedelt egg onsdag 3/12. Det klør i fingrene etter å ta en test, men tør ikke. Tror Lutinusen lurer meg også... Kanskje jeg ryker på en test i morratidlig, vet det er litt tidlig men...
Heyy da er vi akkurat likt![]()
![]()
Er litt redd Lutinus lurer meg også..., jeg har bare såååå trua
![]()
![]()
Jeg sliter med at eggløsningssprøyta ikke går ut av kroppen, så her får jeg falsk positive prøver hver dag... Tester egentlig bare for og se om den har gått ut av kroppen, og tenkte teste ordentlig på lørdag..., men det spørs om sprøyta fortsatt sitter i kroppen da også... Da er det 14 dager siden jeg satte den...
Blir spennende og høre hvordan det har gått for deg... Tvi Tvi og lykke lykke til!!!![]()
Så spennende!! Er det første uttak eller? Hihi jeg forstår inderlig godt at du klør etter å testeSatte inn fint firedelt egg onsdag 3/12. Det klør i fingrene etter å ta en test, men tør ikke. Tror Lutinusen lurer meg også... Kanskje jeg ryker på en test i morratidlig, vet det er litt tidlig men...
Så kult at du å har satt inn to eggDa er jeg også ruger igjen!Ble satt inn to fine firdelte egg. Litt overstimulert, men det er det verdt. Artig at det er mange her inne som har satt inn to egg! Håper inderlig at det klaffer for oss alle.
![]()
Ja det er kjekt å besøke mams og slekten på mor sidenKoselig med ferie hos mamma daDa får man tenkt på litt andre ting. Jeg har fylt dagene med hyggelige avtaler, men gruer meg veldig til uken da det mest sannsynlig blir jobb igjen.
Så spennende!! Er det første uttak eller? Hihi jeg forstår inderlig godt at du klør etter å testeLykke til håper på to streker
![]()
Tja, ville venta til dag 10 (lørdag) Jeg bruker billigtester, så sløser i veiEggløsningssprøyta har brukt å gå ut av kroppen etter 10 dager til meg. Ene gangen fikk jeg ikke negativ før den ble sterkere og sterkere igjen. Kanskje det er det som skjer til deg?
Jeg krysser fingrene for oss begge!! Spennende dager fremoverdet murrer, strekker og puppene er ømme. Mistenker lutinusen..
Har bare clearblue digital liggende hjemme. Det er kanskje bare bortkastet så tidlig??
Lykke til til deg også og alle andre her i desemberJa, aller første uttak Etter mange SA og en MA ble det veien å gå. Alt har gått knirkefritt hittil. Ikke fått ubehag av medisiner (kort regime) eller noe. Jeg synes jeg fikk litt lite egg (5), men de var redd for overstimulering. 3 ble befruktet. Et satt inn og to på frys. Jeg ville gjerne sette inn to, men legene var ikke enig i det
Så nå ventes det ja... Skrekkblandet fryd
Tja, ville venta til dag 10 (lørdag) Jeg bruker billigtester, så sløser i vei![]()
Gratulerer her ogsåKlarte ikke dy meg. CB digital sier gravid 1-2 Måtte det vare 9mnd denne gangen