Pocahontas79
Betatt av forumet
Jeg er GRAVID!!!!! Jeg kan ikke tro det! Er så glad 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye til deg ogsåJeg er GRAVID!!!!! Jeg kan ikke tro det! Er så glad![]()
GratulererJeg er GRAVID!!!!! Jeg kan ikke tro det! Er så glad![]()
Gratulerer så mye!Clearblue digital sa gravid 2-3 i går. I dag er testdag og jeg har vært på sykehuset og tatt blodprøve. Venter på telefon med hcg-nivået:-D
Gratulerer!!!Jeg er GRAVID!!!!! Jeg kan ikke tro det! Er så glad![]()

Tusen takk! Håper så inderlig for din del også!! Krysser fingreneGratulerer![]()
![]()
Takk - og til deg også! For en fantastisk dag!!!!Gratulerer så mye til deg også![]()
Takk!!Gratulerer så mye!![]()
Jeg er GRAVID!!!!! Jeg kan ikke tro det! Er så glad![]()
Gratulerer så utrolig masse!!Jeg er GRAVID!!!!! Jeg kan ikke tro det! Er så glad![]()
Takk! Ja, det er så stasGratulerer! Utrolig stas!
Takk!! Jeg vet - det er jo helt fantastisk!! Skulle ønske ALLE kunne få positiv test!!!Gratulerer så utrolig masse!!![]()
Så gøy!!!! Vi blir jo bare fler og fler
![]()
Huff daTakk!! Jeg vet - det er jo helt fantastisk!! Skulle ønske ALLE kunne få positiv test!!!
Hvordan går det med deg? Jeg er blitt overstimulert og er veldig dårlig.
Det er vel nettopp disse symptomene som også er graviditetssymptomerHuff dajeg er veldig slapp og sliten, sover og sover, masse mensmurringer og er livredd jeg skal begynne og blø.... Men leser jo flere steder at det er normalt
Litt Småkvalm er jeg, så det tyder jo bra
Får håpe du blir bedre snart!!! Når har du termin? Klem
Oi såpass jaDet er vel nettopp disse symptomene som også er graviditetssymptomerMen du har mistet før, ikke sant, og da skjønner jeg jo at du tenker på det. Jeg tenker litt på det selv, men forsøker å prente inn at dette kommer til å gå bra!!
Vet ikke helt når jeg har termin, tror det blir rundt 26. - 27. august. Jeg hadde første dag i siste mens 19. november. Hva med deg?
Har akkurat vært og tappet 1,2 liter væske fra buken på klinikken jeg hører til.... Jeg har vært så stinn og oppblåst at jeg trodde jeg skulle sprekke, samt smerter i magen pga dette. Har blitt verre og verre de siste dagene. Jeg må belage meg på en tøff jul, for dette er bare symptomslindring på overstimuleringen, så ubehaget og smertene vil komme tilbake. Men så lenge jeg er gravid skal jeg klare alt!
Tusen takk <3God bedring Pocahontas79!
Huff, dårlige vibber fra desember i fjor da. Men i år skal det gå så mye bedre!!! Jeg krysser også alt jeg har for oss, så dette ordner segOi såpass jahuff det hørtes ikke noe særlig ut nei!! Stakkars!! Håper du blir bedre og slipper og ha så vondt!!
Jeg har termin 29. august (trur jeg... )
Ja jeg mista 13. desember i fjor, på dag 5+4, så gleder meg til og komme over den uka...
Jeg krysser alt jeg har for oss, dette skal gå bra vettu!!!![]()