Pocahontas79
Betatt av forumet
Ja, nå får vi virkelig krysse fingre for at ett gullegg fester seg!!! Skal du være sykemeldt i rugeperioden? Godt det ikke bare er meg som er oppblåst da, hehe..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo ett kjempebra resultat6 av 7 egg befruktet!!innsett i mårra
![]()
Nei, jeg er frisør så må være på jobb mest mulig nå før julJa, nå får vi virkelig krysse fingre for at ett gullegg fester seg!!! Skal du være sykemeldt i rugeperioden? Godt det ikke bare er meg som er oppblåst da, hehe..![]()
Ja, da skjønner jeg at du trenger å jobbe. Jeg er usikker. Jeg har kontorjobb, så sånn sett er det helt overkommelig å jobbe, men en utrolig stressende jobb med masse frustrasjon som jeg ikke trives i, så jeg får se hva jeg gjør. Skal ta kontakt med sykepleieren om jeg ønsker å være hjemme til uken også. Hun sa at man skal gjøre det som er best for en selv akkurat nå og tenke på seg selv og nyte livet.Nei, jeg er frisør så må være på jobb mest mulig nå før julhva med deg?
Tusen takk og lykke til til deg også! Fantastisk følelse å endelig ruge på to eggJeg trur det er vanlig og være oppblåst pga hormonene... Jeg satte jo inn i går, og på kvelden fikk jeg ikke igjen knappen på buksa, så i dag går jeg med joggebukse![]()
lykke til med innsett!!
Vi får vel bare leve med oppblåstheten!Oh yess, oppblåsthet er velkjent fenomen de første fire fem dagene ca etter uttaketikke så veldig behagelig :/
Jeg venter på tlf fra ivf i dag, hadde fått tidspunkt for innsett i morgen 13.30 men det var mulig de måtte endre tidspunktet så da skulle jeg få tlf i dag om det ble noe endringhuff i dag er jeg kvalm, må være den progynova ' en blæh
![]()
Masse lykke til!! La oss kose oss og nyte livet i rugetidenDa var jeg rugekasse, 2 flotte opptinte egg satt inn i dag <3 Let the symptomjakt begin![]()
![]()
![]()
Er heeelt enig m deg!!Masse lykke til!! La oss kose oss og nyte livet i rugetiden![]()
Det var jo perfekt timing, ja! Det heller nok mot sykemelding for min del. Vil ikke ha stress og frustrasjon rundt meg nå, kjenner jegEr heeelt enig m deg!!var så heldig med timingen for jeg har ferie tom 15 desember
4 dager før TD ;D
Da gjør du det, man skal være egoistisk i rugetiden, jobben er der selv om ikke du er der, jobben klarer seg fintDet var jo perfekt timing, ja! Det heller nok mot sykemelding for min del. Vil ikke ha stress og frustrasjon rundt meg nå, kjenner jeg![]()
Ikke stress med ELslim, det hadde jeg også. Legen beroliget meg og sa at eggløsning får du ikke før jeg vil at du skal få det!UL nr. 2 i morra...kjennes ut som jeg har egg på størrelse med strutseegg inni der så jeg håper det har skjedd ting siden sist. Har el-slim, men har skjønt at det ikke er uvanlig, fikk totalangst for at alt hadde gått i vasken. Håååper på uttak på onsdag!
Det er mye negativt stress og frustrasjon i min jobb (bør definitivt finne meg ny jobb..), tenker at jeg skal være egoistisk og tenke på meg selv nå. Har alltid vært "flink pike" så skal forsøke å tenke som du sier at jobben klarer seg uten meg noen dager!Da gjør du det, man skal være egoistisk i rugetiden, jobben er der selv om ikke du er der, jobben klarer seg fintså du må tenke hva som er ditt eget beste. Men likevel er det ikke fyfy å jobbe det er viktig å få god blodsirkulasjon til livmor, jeg tror det er de jobbene med konstant mye press/stress og tunge løft som er de jobber man bør styre unna først og fremst
![]()