Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg spørre om hvor lenge dere måtte for å komme inn på Riksen? Når ble du henvist/fikk godkjent søknad? Jeg står på venteliste der, men det har tatt så lang tid, så tar det første forsøket privat.Skal sette min første sprøyte med Gonal-f i dag og skal forhåpentligvis ha innsett i uke 50 om alt blir som det skal. Første forsøk for oss og vi hører til Riksen. Gruer meg til å stikke...men det går vel helst veldig bra!
Kan jeg spørre om hvor lenge dere måtte for å komme inn på Riksen? Når ble du henvist/fikk godkjent søknad? Jeg står på venteliste der, men det har tatt så lang tid, så tar det første forsøket privat.
Sprøytene må man bare gjennom. Har sprøyteskrekk selv, men har klart å sette opp til flere selv, så det går nok bra!Veldig tynn nål, og merker det nesten ikke (selv om jeg må innrømme at det er bedre når samboeren min gjør det), så det der klarer du
![]()
Det var lang ventetid.. Blir ikke det 8 mnd da, fra mars? Eller var dere kanskje til samtale tidligere i høst.
Ja, det er barrieren første gangen som er verst, og så går det fint![]()
Da var de fornøyde med ultralyden i dag og skal sette eggløsningssprøyte kl 22 i morgen, og egguttak på mandag 1. desember![]()
blir så spennende!!!
WowPå deg også?
Så gøy! Lykke til
(Kanskje vi sees i Porsgrunn)
Wownår skal du dit da? Har sitti der og venta flere ganger og sett på de som sitter der og lurt på om det er noen fra forumet
spennende!!
Er det noen av dere som har erfaring med trening i perioden man går på hormonsprøytene? Jeg spurte sykepleieren og hun sa at det lønte seg å ikke trene veldig hardt da det var noe med at folliklene eller eggstokkene (husker ikke helt) kunne vri seg eller noe sånt. Nå har jeg imidlertid vært på trening i dag, ikke veldig hard trening, og håper at det går bra.... Har hatt svært lite bivirkninger, men kjenner selvsagt godt at jeg har noe som skjer i magen.
Haha, vi skal møte 9.30Skal møte 1015. Og du?![]()