Innkjøpstråd

Har ingen ting barne utstyr, eller har ett babynest som jeg fikk i premie for å ha vært aktiv her :pmen veldig lyst å se på vogner og alt som er :) typen mener det er altfor tidlig :p tror han sier dette for å ikke være med å handle, det er han ikke glad i

Hvor lenge kommer dere til å vente med innkjøp av vogn, bilstol etc? :rolleyes:

Tror ikke jeg har tolmodighet til å vente veldig lenge ettersom det kribler å kjøpe småtass klær etc :shy:

Hvor lenge kommer dere til å vente med innkjøp av vogn, bilstol etc? :rolleyes:

Tror ikke jeg har tolmodighet til å vente veldig lenge ettersom det kribler å kjøpe småtass klær etc :shy:
Nå har vi det aller meste siden vi har ei lita frøken fra før, men noen ting som vognposer osv må vi jo ha dobbelt av. Når jeg var gravid med henne kjøpte jeg ikke noe før jeg hadde vært på oul. Men da var det rett fra sykehuset og på en klesbutikk for å handle noe klær til henne :P

Nå har vi det aller meste siden vi har ei lita frøken fra før, men noen ting som vognposer osv må vi jo ha dobbelt av. Når jeg var gravid med henne kjøpte jeg ikke noe før jeg hadde vært på oul. Men da var det rett fra sykehuset og på en klesbutikk for å handle noe klær til henne :p

Vi har ingenting fra før da dette er første for oss begge :joyful:

Her har vi også det meste fra før, så jeg bør nesten håpe på jente så jeg har en unnskyldning for å shoppe litt klær :hilarious: Selv om det antakeligvis er et dårlig argument, vi har stort sett hatt kjønnsnøytrale klær, i hvert fall i de minste størrelsene. Denne spiren skal i det minste få sitt eget hentesett og sitt eget "oul"-sett (med førstemann kjøpte vi første klesplagg etter å ha vært på ul i uke 13).

Vi har ingenting fra før da dette er første for oss begge :joyful:
Skjønner iveren etter å handle inn - var sånn for oss sist også :) Hadde ingen å arve fra heller så måtte kjøpe alt.

Har det aller meste av utstyr og noe klær. Men har mest til jente liggende. Så blir det gutt må jeg handle litt. Og så må jeg kjøpe meg gravidpute til å ha i senga. Mistet i august så tør ikke å begynne innkjøp enda, må vente til jeg er over uke 12 denne gangen siden jeg mistet i uke 8 sist.

Vi har tatt vare på alt for mye siden forrige gang. Mye rart som ligger rundt omkring..
Uansett kjønn denne gangen vil det faktisk ikke utgjøre noe forskjell på klærne i de minste størrelsene. Vi var ganske nøye på hvilke klær babyen skulle ha. Men prisipper er en ting - realitet noe annet: Etter hvert som arvetøy begynte å renne ble det overvekt av rosa dill. Og det har blitt brukt

Vi kjøper nye madrasser og den slags, på det tar jeg ingen sjanser.

(Argh - nå glemte jeg av at vanlige emojier ikke kommer med her. Jeg ser jo helt humørløs ut når det kommer til rosa arvetøy..! )

(Argh - nå glemte jeg av at vanlige emojier ikke kommer med her. Jeg ser jo helt humørløs ut når det kommer til rosa arvetøy..! )

Det er rart hvordan hele inntrykket endrer seg i en test hvis man fjerner emojiene :hilarious:

Kanskje rart spm, men noen som vet om hvor man får tak i rimelige (gjerne fler pk) med gulpekluter ? (Musselin stoff)

Bestilte vogn i dag på barnas hus:oops:
15 % rabatt er bedre enn ingenting:hilarious:

Er kanskje litt tidlig, men det får bare være:p Er 9 uker til onsdag og vært på TUL der alt sto bra til. Så satser på at dette går bra :):love7

Resten venter vi litt med, men kommer til å kjøpe inn litt og litt da vi må handle inn alt:)

Kanskje rart spm, men noen som vet om hvor man får tak i rimelige (gjerne fler pk) med gulpekluter ? (Musselin stoff)

Jeg lager bleiekaker på bestilling og kjøper som regel på spar kjøp da de har pk med 5 og 8 stk i mener jeg det er. Men har også kjøpt på Princess men da er det bare 2 i pk.

Back
Topp