Innkjøpstråd

Venterpåsistemann

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
JuniJubel2021
Juligull2021
Stjerneskuddene 2024
Augustbarna2024
Her kan vi dele det vi har kjøpt til den lille i magen :)
 
Jeg måtte kjøpe denne på 40% i dag for å ha i vogna til vinteren :)
 

Vedlegg

  • 19240C77-8B61-4125-B81B-0123A4E2E7E7.jpeg
    19240C77-8B61-4125-B81B-0123A4E2E7E7.jpeg
    18,8 KB · Visninger: 96
Forresten, noen som vet om noen vognposer som har strikk bak? sånn at man kan feste den til setet bak hode så den ikke bare sklir ned, om dere skjønner
 
Forresten, noen som vet om noen vognposer som har strikk bak? sånn at man kan feste den til setet bak hode så den ikke bare sklir ned, om dere skjønner
Vi har easy grow :), mener den har en «hette» som man kan ta over sportsdelen øverst så den sitter bedre fast :)
 
Forresten, noen som vet om noen vognposer som har strikk bak? sånn at man kan feste den til setet bak hode så den ikke bare sklir ned, om dere skjønner

Vår vognpose har små tau som festes bak slik at den ikke glir ned. Husker ikke hva den heter akkurat nå! Men det kan jeg jo sjekke når jeg kommer hjem hvis du vil :happy:
 
8293D1AC-9590-4916-BE09-3EEADE108345.png
Nå har jeg ikke kjøpt denne for minien i magen, men den er så god at jeg deler den. Beste vognposen jeg har hatt til barna mine. Hadde den til jenta vår som nå er 13 år og til de to andre etterpå. ;) Kaizer lammeskinnspose. Blir ikke klamme og svette når de ligger i den. ;)
 
Tidlig ute men jeg kjøpte bilstol for en uke siden faktisk :hilarious: umulig å la hver å kjøpe babyutstyr når man gleder seg så mye :D
 
Vi gikk til innkjøp av en Bugaboo Donkey søskenvogn i dag - kom over et godt tilbud på en pent brukt vogn, så fant ut at vi bare slår til. Helgens plan er derfor å legge ut vognen vi har nå for salg:woot:
 
Vi kjøpte faktisk matstolen Klapp fra Kaos i går på lagersalg!

Kun 1500 kr, og den funker godt som gardintrapp for å tørke støv over klesskap osv også. Deilig å kunne slå den sammen og sette den bort ved behov eller å pakke med seg i bilen.

Velger å tenke at den er til fremtidige barn generelt, og ikke nødvendigvis akkurat denne spiren. Føles alt for tidlig å tenke sånn :smiley-ashamed004
 
Last edited:
Vis vedlegget 340500
Nå har jeg ikke kjøpt denne for minien i magen, men den er så god at jeg deler den. Beste vognposen jeg har hatt til barna mine. Hadde den til jenta vår som nå er 13 år og til de to andre etterpå. ;) Kaizer lammeskinnspose. Blir ikke klamme og svette når de ligger i den. ;)
Den har vi og. Fantastisk god!
 
Back
Topp