Innkjøpstråd

Bestilte vogn i dag på barnas hus:oops:
15 % rabatt er bedre enn ingenting:hilarious:

Er kanskje litt tidlig, men det får bare være:p Er 9 uker til onsdag og vært på TUL der alt sto bra til. Så satser på at dette går bra :):love7

Resten venter vi litt med, men kommer til å kjøpe inn litt og litt da vi må handle inn alt:)
Koselig da, hvilken vogn? Jeg tør ikke tenke på noe før etter UL, bankende hjerte, kub test og voksende mage :wtf:

Koselig da, hvilken vogn? Jeg tør ikke tenke på noe før etter UL, bankende hjerte, kub test og voksende mage :wtf:

Vi bestilte Emmaljunga NXT90 sort understell og lounge beige bag og lounge black sittedel og stellebag:)

8 uker ventetid, så det gledes veldig til å få det i hus:love7

Vedlegg

• 9A5946CA-C5B9-4499-A722-CBE36733547A.png
    9A5946CA-C5B9-4499-A722-CBE36733547A.png
    38,2 KB · Visninger: 24
  • FCB3D49E-54F1-49B0-B394-62BD0D357588.png
    FCB3D49E-54F1-49B0-B394-62BD0D357588.png
    45,6 KB · Visninger: 25
  • 00B1526A-EF8C-4302-9775-485F340F07F3.png
    00B1526A-EF8C-4302-9775-485F340F07F3.png
    46,1 KB · Visninger: 24
  • 2AC547EA-9496-4497-9298-4E442314D200.png
    2AC547EA-9496-4497-9298-4E442314D200.png
    66,7 KB · Visninger: 24
Vi kikka på bilstol i dag, så blir å kjøpe det etter neste tul, 14.12❤️ Blir en Cybex Cloud Z, var uansett ikke på tilbud nå så gjorde ikke noe å vente med den:)

Har dessverre ikke tatt vare på så mye etter sønnen min på 5 år. Mye ble solgt pga. dårlig plass og sånn, da jeg likevel ikke skulle få flere barn i nærmeste fremtid (alenemor). Strikkaklær og babyklær i de minste størrelsene er vel stort sett det eneste som er tatt vare på.

Så blir mange nye innkjøp nå, slik som vogn, bilstol, vognpose, klær og annet nødvendig. Heldigvis er jeg ikke alene denne gang og vi er to som kan dele på utgiftene :)

Klør i fingrene etter å handle babyklær kjenner jeg, men er bare 9+4 så tenker vindusshopping får holde i noen uker til

Har blitt småtteri handling i det siste, kan ikke nekte for at det hadde fristet å dra flere turer å handle mer :p

Men sier meg ferdig til neste år, da jeg ikke ønsker å handle mer før jeg vet det er trygt og da kunne se på ting som koster enn annen sum enn body etc. som vogner og bilstoler :) Vet hvilket jeg ønsker å kjøpe så håper de tingene er på tilbud i Januar salget da jeg er over 12+0 :)

Jeg har det meste da før, arvet masse av min søster da hun flyttet ut av landet. Har fått vugge, sprinkelseng, 1 søplesekk med klær fra nyfødt til 1 år (gutt og jente), lekematte, ny dundyne (hun jobbet på Princess og hadde hamstret masse selv :-P) og mye mer. Manglet bare babycall, vogn, vognpose og baby :-P
Mamma ville kjøpe vognpose til meg i sommer, og da så vi samtidig en helt perfekt vogn (var egentlig for tidlig å kjøpe, men vogn (dypvogn og sportsvogn) pluss bilsete opp til 10 kg for 2000 kroner! Kan ikke gå fra det :-P) Så det ble tidlig julegave fra Mamma og Pappa :-P
Babycall ønsket vi oss til jul fra foreldrene hans.. så da var det bare baby vi manglet.. Den skulle egentlig komme i januar, men sånn skulle det visst ikke bli.. så vi får håpe vi får oss baby i sommer i stedet :-)
Det eneste vi vurderer å kjøpe nytt er bilstol, for den er blitt noen år gammel allerede. Så vi skal sjekke opp og evt kjøpe ny :-)

Jeg har det meste da før, arvet masse av min søster da hun flyttet ut av landet. Har fått vugge, sprinkelseng, 1 søplesekk med klær fra nyfødt til 1 år (gutt og jente), lekematte, ny dundyne (hun jobbet på Princess og hadde hamstret masse selv :p) og mye mer. Manglet bare babycall, vogn, vognpose og baby :p
Mamma ville kjøpe vognpose til meg i sommer, og da så vi samtidig en helt perfekt vogn (var egentlig for tidlig å kjøpe, men vogn (dypvogn og sportsvogn) pluss bilsete opp til 10 kg for 2000 kroner! Kan ikke gå fra det :p) Så det ble tidlig julegave fra Mamma og Pappa :p
Babycall ønsket vi oss til jul fra foreldrene hans.. så da var det bare baby vi manglet.. Den skulle egentlig komme i januar, men sånn skulle det visst ikke bli.. så vi får håpe vi får oss baby i sommer i stedet :)
Det eneste vi vurderer å kjøpe nytt er bilstol, for den er blitt noen år gammel allerede. Så vi skal sjekke opp og evt kjøpe ny :)

Så trist at dere mistet! Håper dere får sommerbabyen!:Heartred Og fantastisk at man kan arve så mye ting!!

Det er noe salg på gang og siden vi må kjøpe alt bestemte oss for å begynne er i uke 13 idag :)

kjøpte noe klær fra name it, newbie og H&M, den ene rosa nattøy (om det er gut) vi er de eneste som se på han i rosa ;) og jeg synes blå er fint for jente :)
Størrelse fra 50 til 68

5733C974-A040-4848-BE52-BBDE2C9B22E7.jpeg

Vis vedlegget 340500
Nå har jeg ikke kjøpt denne for minien i magen, men den er så god at jeg deler den. Beste vognposen jeg har hatt til barna mine. Hadde den til jenta vår som nå er 13 år og til de to andre etterpå. ;) Kaizer lammeskinnspose. Blir ikke klamme og svette når de ligger i den. ;)

Hørt masse bra om denne. Gidder ikke kjøpe ny når jeg har enn tre år gammel easygrow i kjelleren. Men hadde vi startet fra ingenting ville jeg gått for denne.

Har kjøpt vogn :D
Ellers klær som jeg har kjøpt brukt :) hovedsaklig 62, venter på sommerklær i butikkene for 50 og 56 :)

ellers er nå planen å vente til februar/mars med å kjøpe noe mere :)

Back
Topp