Innkjøpstråd

Vi kjøpte faktisk matstolen Klapp fra Kaos i går på lagersalg!

Kun 1500 kr, og den funker godt som gardintrapp for å tørke støv over klesskap osv også. Deilig å kunne slå den sammen og sette den bort ved behov eller å pakke med seg i bilen.

Velger å tenke at den er til fremtidige barn generelt, og ikke nødvendigvis akkurat denne spiren. Føles alt for tidlig å tenke sånn :smiley-ashamed004

Jeg har litt lyst på den selv, men vi har Stokke fra før, og blir kanskje litt rart med masse forskjellige barnestoler i heimen? Synes den ser særs praktisk ut, da!

Ellers skulle jeg ønske jeg gleda meg litt over akkurat «den spiren» som ble barnet vårt, for jeg var så redd for å miste store deler av svangerskapet – og det var litt kjipt og slitsomt. Men det er lett å være etterpåklok, og det kan jo uansett være lurt å prøve å beskytte seg selv mot skuffelse.

Har kjøpt ny vogn, selvom den vi har er helt fantastisk! og en vugge..
min mann syntes det er i vel tidligste laget
+ vi har bestemt oss for å holde det hemmelig så langt det lar seg gjøre xsmile14:woot:

Jeg har ikke handlet noe, men jeg har sydd en haug med myke bukser og smekker :happy: blir straks noen bodyer. Må bare sy ferdig det som står i kø.:rolleyes:

Gleder meg til å fortelle det offentlig, har nemlig mange venninner med småbarn som garantert vil gi bort eller selge til en rimelig penge :shy:

Jeg har litt lyst på den selv, men vi har Stokke fra før, og blir kanskje litt rart med masse forskjellige barnestoler i heimen? Synes den ser særs praktisk ut, da!

Ellers skulle jeg ønske jeg gleda meg litt over akkurat «den spiren» som ble barnet vårt, for jeg var så redd for å miste store deler av svangerskapet – og det var litt kjipt og slitsomt. Men det er lett å være etterpåklok, og det kan jo uansett være lurt å prøve å beskytte seg selv mot skuffelse.
Jeg også gikk å klarte ikke å glede meg helt forrige svangerskap... redd hele tiden for å miste, følte jeg hadde en slags forbannelse over meg, da jeg hadde termin på datoen, et år etter MA, tenkte at her går det ikke bra uansett :(
Denne gangen skal jeg glede meg, så godt det går ann, etter uke 12 :)

dette blir mitt siste svangerskap, så skal glede meg og føle meg vel, noe som ikke skjedde sist :(

Blir litt misunnelig på dere som har innkjøp å gjøre :p Her har vi alt vi trenger etter brødrene på 3.5 år og snart 2 år, så tror ikke jeg kan rettferdiggjøre noe særlig med innkjøp. Måtte kanskje være en tripptrappstol, siden vi har nyfødtsete til en sånn. Samtidig så virker det litt massivt å skulle ha 3 tripptrappstoler :p Da må vi i alle fall ha en større leilighet først :hilarious:

Jeg har egentlig alt, i hvert fall om det blir jente. Blir det gutt må nesten alt av klær nytt:joyful: eneste jeg lurer litt på, hvor lege brukte deres barn vogn? Snuppa er 21 mnd når hun blir storesøster, trenger jeg kjøpe en til vogn tro? :)

Vi har jo egentlig alt vi trenger.. men kjøper inn garn til bestemor for å strikke hentesett, og også garn til meg for å strikke et babyteppe. I tillegg har vi også alltid kjøpt et helt antrekk, et til jente og er til gutt (vi har ikke visst på forhånd hva vi får). Så da gleder jeg meg ekstra til det :happy: og blir det jente så må jeg nok kjøpe litt småklær, som strømpebukser o.l. :)

Vi også har nesten alt vi trenger og har ikke passert ikm ennå, så hadde vel vært litt galskap om jeg hadde begynt så tidlig :hilarious: storebror trenger nok sin vogn når lille kommer, så det må vi se på etterhvert. Sist gang lånte vi bedside, babynest og babygym, så det må vi vel også fikse! Hvis ikke kommer jeg nok til kjøpe litt smått, søtt tøy når hormonene slår inn for fullt :angelic:

Jeg også gikk å klarte ikke å glede meg helt forrige svangerskap... redd hele tiden for å miste, følte jeg hadde en slags forbannelse over meg, da jeg hadde termin på datoen, et år etter MA, tenkte at her går det ikke bra uansett :(
Denne gangen skal jeg glede meg, så godt det går ann, etter uke 12 :)

dette blir mitt siste svangerskap, så skal glede meg og føle meg vel, noe som ikke skjedde sist :(

Ååh, det hadde jeg og tenkt :Heartred Gikk det bra da? Dette blir antageligvis vår siste også, så jeg har bare lyst til å nyte tiden før alt blir kaos :hilarious:

Ååh, det hadde jeg og tenkt :Heartred Gikk det bra da? Dette blir antageligvis vår siste også, så jeg har bare lyst til å nyte tiden før alt blir kaos :hilarious:
Det gikk bra, jeg gikk 6 dager på overtid, så ble heldigvis ikke noe fødsel på datoen 1 år etter MA :)

tenker det er viktig å nyte nå, og nyte tida med de barna man har, selv om det både kan være slitsomt og vanskelig om man har vondt/er bekymret osv, men kose seg litt før kaoset begynner ja :)

Det gikk bra, jeg gikk 6 dager på overtid, så ble heldigvis ikke noe fødsel på datoen 1 år etter MA :)

tenker det er viktig å nyte nå, og nyte tida med de barna man har, selv om det både kan være slitsomt og vanskelig om man har vondt/er bekymret osv, men kose seg litt før kaoset begynner ja :)

Åh, så bra. Fint at dagen til barnet bare rommer glede :) Ja, jeg tror også det. Prøve å sette pris på det fine man har og sånt.

Her må alt kjøpes inn nytt. Gleder meg så masse til det :DHar begynt å planlegge litt hva vi trenger osv. Når vi får bekreftet at hjerte banker, skal jeg kjøpe meg en gravidpute/ammepute. Har allerede problemer med å sove. Så trenger litt ekstra støtte:) Artig å se hva dere andre skal kjøpe eller har fra før.

Har det meste fra før, men gleder meg til å gjøre litt innkjøp likevel, spesielt hvis det blir en jente ettersom vi har gutt fra før og da trenger litt jenteklær:) Men tør ikke helt begynne å kjøpe noe ennå.

Back
Topp