Vi kjøpte faktisk matstolen Klapp fra Kaos i går på lagersalg!
Kun 1500 kr, og den funker godt som gardintrapp for å tørke støv over klesskap osv også. Deilig å kunne slå den sammen og sette den bort ved behov eller å pakke med seg i bilen.
Velger å tenke at den er til fremtidige barn generelt, og ikke nødvendigvis akkurat denne spiren. Føles alt for tidlig å tenke sånn![]()
Jeg har litt lyst på den selv, men vi har Stokke fra før, og blir kanskje litt rart med masse forskjellige barnestoler i heimen? Synes den ser særs praktisk ut, da!
Ellers skulle jeg ønske jeg gleda meg litt over akkurat «den spiren» som ble barnet vårt, for jeg var så redd for å miste store deler av svangerskapet – og det var litt kjipt og slitsomt. Men det er lett å være etterpåklok, og det kan jo uansett være lurt å prøve å beskytte seg selv mot skuffelse.

blir straks noen bodyer. Må bare sy ferdig det som står i kø.

eneste jeg lurer litt på, hvor lege brukte deres barn vogn? Snuppa er 21 mnd når hun blir storesøster, trenger jeg kjøpe en til vogn tro? 
Gikk det bra da? Dette blir antageligvis vår siste også, så jeg har bare lyst til å nyte tiden før alt blir kaos