Innkjøpslista

Noen som har erfaring med denne babystolen? Ser så greit ut med en lett del å løfte med seg….

Har ikke erfaring med den, men den ser veldig grei ut! Ville vurdert den hvis vi trengte ny siden jeg skal ta ks og må begrense løft i en periode.

Har ikke erfaring med den, men den ser veldig grei ut! Ville vurdert den hvis vi trengte ny siden jeg skal ta ks og må begrense løft i en periode.
Men det er vel ikke kalesje på den løftedelen? Tror du? Det er jo litt dumt…

Men det er vel ikke kalesje på den løftedelen? Tror du? Det er jo litt dumt…

Kan vel bare ta med hele bilstolen hvis du trenger kalesjen? Og blir vel den man fester på vognen feks? Ser for meg den andre bare er hvis babyen sover og skal løftes inn, og for å sette babyen i før man skal inn i bilen osv.

Noen som har erfaring med denne babystolen? Ser så greit ut med en lett del å løfte med seg….
Vi har denne uten 360 rotering. Et vennepar som kjøpte to stoler (denne og en som passer til 360) for å ha i begge bilene, men hun ble veldig dårlig i armene og kunne ikke bruke den uten 360. Så vi fikk den coral stolen som var ubrukt med de i babyshower gave :love017 Eneste vi kjøpte var basen til den. Har bare prøvd den i bilen og inne for å prøve å ta ut kun innlegget. Virker som en veldig god bilstol, enkel å håndtere. :happy:

Back
Topp