Vi har ikke anskaffet oss noe som helst enda. Det er litt for tidlig enda tenker jeg. Og ettersom jentene er 10 og 12 så har vi jo gitt bort eller solgt alt etter dem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har vi köpt med festen till vår Stokke-vognVis vedlegget 405609
Lurer på om vi kjøper denne. På datra hadde vi maxi cosi, men følte hun vaks uttav den så fort. Så vil prøve denne nå. Men ikke helt bestemt oss enda
Effektiv!Fikk positiv graviditetstest rett før vi skulle dra en tur til Ullared, så det ble kjøpt inn en del ting til babyen der Trenger alt fra før, siden vi ikke har barn fra før.
Det vi har kjøpt inn:
- Sprinkelseng med alt tilbehør
- Stellebord og stellematte
- Bilstol
- Babystol
- Babygym
- Vognpose
- Babyklær i str. 56-68
- Babylue
- Håndklær/kluter
- Bamse
- Smekker
- Bh (både behagelige under graviditeten og amme-bh)
- Noen mammaklær
Det vi ikke har kjøpt:
- Barnevogn
- Babycall
- Bedside crib
++++
Vi måtte akkurat ha en ekstra vinterpose feks med 2,5 år mellom unga sist.Ikke kjøpt noe enda, men trenger dobbelt opp av noe siden barna blir så tett!
Stellematte (til å ha nede)
Tripp trapp stol
Søskenvogn
Vinterpose
Vi hadde newborn sete til forrige, veldig fornøyd med detSiden vi har et barn fra før så trenger vi ikke å handle inn så mye. Trenger:
- Gravidklær for høst/vinter
- Ny base til bilstol (isofix)
- «Jenteklær» dersom det blir jente denne gangen. Ellers trenger vi mer ull i små str. da baby kommer i januar
- Kanskje ny vogn
- Muligens en brystpumpe når jeg skal tilbake i jobb
- Kanskje en til Tripp trapp stol, men med newborn sete. Tenker det er greit å ha baby i høyden med oss når vi spiser ect. Noen som har erfaringer med denne?
- Ny seng til storebror, så arver den lille sprinkelsengen
Det var det som jeg kom på i farten
Newborn sete er så kjekt, har gitt bort vippestol vår og tenker newbornsete er alt vi trenger.Vi hadde newborn sete til forrige, veldig fornøyd med det
Ah, nå kom jeg og på ny base! Det trengs ogSiden vi har et barn fra før så trenger vi ikke å handle inn så mye. Trenger:
- Gravidklær for høst/vinter
- Ny base til bilstol (isofix)
- «Jenteklær» dersom det blir jente denne gangen. Ellers trenger vi mer ull i små str. da baby kommer i januar
- Kanskje ny vogn
- Muligens en brystpumpe når jeg skal tilbake i jobb
- Kanskje en til Tripp trapp stol, men med newborn sete. Tenker det er greit å ha baby i høyden med oss når vi spiser ect. Noen som har erfaringer med denne?
- Ny seng til storebror, så arver den lille sprinkelsengen
Det var det som jeg kom på i farten
Takk for påminnelsen! Blåste en tusenlapp selv. Hvilke modeller gikk du for? Bestilte to stykk Alma selv, men ble så usikker på størrelse at jeg bestilte både en small og medium for å se. Syns det andre jdg har fra careless har virka større enn det man skal tro ut i fra tabellene deres. Så burde kanskje bare gått for kun s med en gangDa har jeg akkurat brukt ca 1500kr på careless
Jeg gikk for en hvit Abby og en svart Alma jeg tok å målte og bestilte deretter. Også bestilte jeg en vanlig bhTakk for påminnelsen! Blåste en tusenlapp selv. Hvilke modeller gikk du for? Bestilte to stykk Alma selv, men ble så usikker på størrelse at jeg bestilte både en small og medium for å se. Syns det andre jdg har fra careless har virka større enn det man skal tro ut i fra tabellene deres. Så burde kanskje bare gått for kun s med en gang