Innkjøpslista

Har noen få ting allerede som jeg har fått og vi er uenige om hvorvidt jeg har «lov» til å bruke penger på nytt fordi jeg f.eks. vil ha en firkanten seng i steden for en oval.
Angivelig så er det «bortkastede penger» mannfolk:angry7

Har:
Bilstol - IZI Sleep by besafe
Krybbe - Sleepi Mini V3 + madrass og canopy
Kommode - Sleepi Dresser
Carrier - Limas Flex

Må kjøpe:
Base til Bilstol
Sengetøy og mesh liner til krybbe. Elsker den nye mesh lineren til Sleepi.
Stelletopp
Babybadekar (liker twist and shake sin).
Barnestol (blir trolig Tripp Trapp med NB set, men liker godt Steps og Nomi også med Newborn set, så får se)
Vogn (elsker å google vogner! noen som har erfaring med Thule Urban glide 2? Ønsker en joggevogn med stor ligge/sitte del)
Babynest + (flettet sengekant??)
Babygym
Stellebag + altmulig dill tilbehør
Gravidklær
AmmeBH
Da selger du den ovale og bruker pengene mot den firkanta ;)
 
Kjøpte mye iløpet av prøveperioden, for å holde motet oppe på et vis. Men siden positiv test så har jeg ikke kjøpt inn noe.
 
Blir så usikker hvilke gravidklær jeg skal handle. Noen tips? :angelic:
Skulle blant annet hatt en bukse som sitter godt på når magen kommer tydeligere frem
 
Blir så usikker hvilke gravidklær jeg skal handle. Noen tips? :angelic:
Skulle blant annet hatt en bukse som sitter godt på når magen kommer tydeligere frem
Hm er safe, men er mye fint på typ zalando også som har litt bedre kvalitet.
 
Vi har egentlig alt vi trenger fra forrige. Eneste jeg vet vi skal kjøpe er ergobaby embrace (brukte bare sjal til første i nyfødttiden) og ny bil :joyful:
 
Vi har vel alt. Tenkte å få tak i ny tripp trapp, og når vi var å kasta søppel idag så var det en på gjenbruk og det var det bare å ta med. Litt slitt, men det skal jeg heller ordne :D
Utenom kunne jeg tenkt meg en gravidpute til meg selv etterhvert. Hadde det ikke de andre svangerskapene men alltid ønsket :p
 
Jeg har lyst å få tak i en bbhugme pute kjøper gjerne brukt. Vi trenger bilstol også, og mye annet siden det er 9 år siden sist graviditet. Men bbhugme vil jeg kjøpe snart så jeg kan bruke den så tidlig som mulig.
 
Faktisk kjøpt vognpakke allerede da den vi har sett på var godt tilbud på rudo.no. Så da ble det emmaljunga nxt310 og besafe izi go bilstol med adapter ++ :) Trodde egentlig det var en del leveringstid, så ble overraska når den kom på døra idag
 
Har ikke kjøpt inn noe, da jeg tror vi har det meste etter førstemann :) Jeg har likevel veldig lyst på en moonboon til nr2. Første var ikke lett å få til å hvile uten konstant bevegelse, så denne moonboon ser jo genial ut!
 
Noen som kan tipse om ei fin stelleveske helst med litt oppdelte rom inni?
Noen som har sett/prøvd emmaljunga travel stelleveske?
 
Noen som kan tipse om ei fin stelleveske helst med litt oppdelte rom inni?
Noen som har sett/prøvd emmaljunga travel stelleveske?
Har du tenkt på en sånn veske-organiserer? De er jo supre om man har en veske som kun har ett stort rom og flere små.
 
Idag ble det kjøpt inn voksi urban vognpose på tilbud, 1600kr. Og base til bilstol :cool: :Heartred
 
Eneste jeg har kjøpt foreløpig er garn for å strikke :hilarious: har det meste fra før, men trenger etterhvert ny bilstol og barnehagevogn til storebror slik at lillebror kan overta de. Må nok ha ett ekstra sett vognposer også. Ett sett til soving i barnehage og ett til lillebror. Må også sjekke om vi har nok klær i korrekt sesong, men stresser ikke med det foreløpig.
 
Har hentet gratis på Finn i to år, så har fått meg gratis elektrisk og vanlig brystpumpe og gratis flaskesterilisator. Fått en kjempefin vogn for 1000kr, sammen med to vognposer i dun og en tynn vognpose, hansker som følger med vognen og regntrekk. Fikk også en saueskinnspose av svigersøster. Kjøpte en brukt vognpose på loppeliten for 75(!)kr som så helt ny ut. Mangler kun bilstol og babycall! Har kvittet meg med så unødvendig mye siden samboer absolutt ikke skulle ha flere barn, men plutselig snudde han helt om:Heartred
Slår et slag for brukt og Finn :hilarious:
 
Blir litt klær, må se hva som fins på loftet i fra før. Fikk vinterbaby sist også så det burde finnes ull! Av store ting tenkte vi å investere i en bedside crib og en stokke tripp trapp stol med baby sete. Må også se hvordan det ser ut på loftet, vi har babybilstol og bagdel til vogn fra sist, må bare sjekke tilstanden :) Tok heldigvis vare på både pumpe og diverse andre ting fra sist.
 
Noen som har erfaring med denne babystolen? Ser så greit ut med en lett del å løfte med seg….
 
Back
Topp