Innkjøpslista

Oooh, det var et snasent sete:woot:
Må lese meg opp litt om det.
Det er dyrt, men varer lenge :D skulle ønske vi kjøpte det istedenfor cybex sirona. Jeg er fornøyd med sirona, men den kommer ikke til å vare mer enn kanskje max 1 eller 2 år til og da må vi uansett bytte.
 
Det er dyrt, men varer lenge :D skulle ønske vi kjøpte det istedenfor cybex sirona. Jeg er fornøyd med sirona, men den kommer ikke til å vare mer enn kanskje max 1 eller 2 år til og da må vi uansett bytte.
Det ser jeg at det gjør, da går det liksom an å rettferdiggjøre prisen litt.
Nå når jeg har kikket på det ser jeg at det har samme spesifikasjoner som det vi allerede har:angelic:
Hmm, nå må jeg tenke litt på hvordan vi skal gjøre dette:hilarious:

Det sirona setet så veldig bra ut da, men EM hadde vert på vei ut av det allerede:hilarious: Lille metern min:Heartred
 
Det ser jeg at det gjør, da går det liksom an å rettferdiggjøre prisen litt.
Nå når jeg har kikket på det ser jeg at det har samme spesifikasjoner som det vi allerede har:angelic:
Hmm, nå må jeg tenke litt på hvordan vi skal gjøre dette:hilarious:

Det sirona setet så veldig bra ut da, men EM hadde vert på vei ut av det allerede:hilarious: Lille metern min:Heartred
Ja, gutten min er bare 14 måneder så han har nok en stund til hvor han passer det :happy:
 
Det er dyrt, men varer lenge :D skulle ønske vi kjøpte det istedenfor cybex sirona. Jeg er fornøyd med sirona, men den kommer ikke til å vare mer enn kanskje max 1 eller 2 år til og da må vi uansett bytte.
Me har både sirona s og stretch i kvar sin bil. Veldig fornøyd med begge, men definitivt lettare å setta småen inni sironaen. Både fordi den er vendbar og fordi selane er lettare å spenne fast og stramme:happy:
Men som du seier, det varer jo berre til typ 2,5-3 år som regel. Men tanken her er at når det er for lite til han me har no, så passer det til nestemann, så føler ikkje det er bortkasta likevell :joyful:
 
Me har både sirona s og stretch i kvar sin bil. Veldig fornøyd med begge, men definitivt lettare å setta småen inni sironaen. Både fordi den er vendbar og fordi selane er lettare å spenne fast og stramme:happy:
Men som du seier, det varer jo berre til typ 2,5-3 år som regel. Men tanken her er at når det er for lite til han me har no, så passer det til nestemann, så føler ikkje det er bortkasta likevell :joyful:
Ja, det er vår plan også :D veldig fornøyd med sirona selv om mange sier at barna blir bilsyke av den. Vi har ikke opplevd det :)
 
Det er dyrt, men varer lenge :D skulle ønske vi kjøpte det istedenfor cybex sirona. Jeg er fornøyd med sirona, men den kommer ikke til å vare mer enn kanskje max 1 eller 2 år til og da må vi uansett bytte.
Vi har besafe strech og er fornøyd enn så lenge vertfall :D Har også cybex sirona og digget det setet frem til eldste var bikket året, da syntes jeg ikke at det var noe særlig lengre :hilarious: Men svingfunksjonen er super! Minste bruker det setet i bil 2, og eldste har axxkid one i bil2 og så har hun britax myway i bil 1. lettere sete tror jeg en skal lete lenge etter! Veier ingenting!
 
Lista så langt (skal kjøpe, ikke kjøpt noe enda)

Amme bh'er (careless, boob)
Gravidklær

Baby bilstol
Vinterbilstolpose
Stellebord (som passer på badet?)
Stellematte
Bedsidecrib(?)
Sprinkelseng
TrippTrapp + nyfødtsete
Ny kalesje til vogn
Ergobaby ammepute
 
Lista så langt (skal kjøpe, ikke kjøpt noe enda)

Amme bh'er (careless, boob)
Gravidklær

Baby bilstol
Vinterbilstolpose
Stellebord (som passer på badet?)
Stellematte
Bedsidecrib(?)
Sprinkelseng
TrippTrapp + nyfødtsete
Ny kalesje til vogn
Ergobaby ammepute
Bedside crib vil jeg anbefale! Vi arvet vår, men jeg hadde kjøpt en ny på flekken om den vi har skulle forsvunnet.
Så utrolig praktisk og greit å ha lille rett ved siden av meg om natten.
 
Bedside crib vil jeg anbefale! Vi arvet vår, men jeg hadde kjøpt en ny på flekken om den vi har skulle forsvunnet.
Så utrolig praktisk og greit å ha lille rett ved siden av meg om natten.
Ja tror vi skal ha en, lånte en sist men tror de har solgt den så må kjøpe selv. Ble ikke så fryktelig mye brukt da babyen bare ville ligge limt inntil meg,men likte å ha den bufferen på kanten av senga :)
 
Ja tror vi skal ha en, lånte en sist men tror de har solgt den så må kjøpe selv. Ble ikke så fryktelig mye brukt da babyen bare ville ligge limt inntil meg,men likte å ha den bufferen på kanten av senga :)
Hehe, ja vi brukte ikke vår så mye heller. Ikke før EM var rundt tre mndr. Før det var eneste plassen han ville sove enten på meg eller i vogga nede i stua.
Men den var vel verdt det og jeg håper på at neste baby har lyst til å sove i bedside criben:D
 
Innrømmelse: kom over en veldig fin gravidkjole og måtte bare kjøpe…. Skal i konfirmasjon i september…. :angelic::hilarious: Håper jeg får brukt den ❤️
 
Det var foresten denne og fargen var enda nydeligere i virkeligheten:

Jeg hadde samme i mørkeblå sist graviditet , og det var ikke så god kvalitet da den ble raskt nuppete. Men den lilla trenger jo bare holde til konfirmasjonen og evt julaften/julebord/nyttårsaften.
 
Det var foresten denne og fargen var enda nydeligere i virkeligheten:

Jeg hadde samme i mørkeblå sist graviditet , og det var ikke så god kvalitet da den ble raskt nuppete. Men den lilla trenger jo bare holde til konfirmasjonen og evt julaften/julebord/nyttårsaften.
Veldig fin :love017
 
Må kjøpe alt nytt, har sett på bilstol og bedside crib, men føler det er langt frem i tid ennå :smiley-ashamed004
 
Har det aller meste fra før. Men må ha ny bilstol, og det kjøpte jeg faktisk i går :p
Ellers skal jeg kjøpe noen bukser med fot. Hadde to til mini og elsket de, men de er i str 44, så håper virkelig at spiren IKKE passer de.
Ellers har vi bedside crib, seng, stellebord, storvogn, klær osv.
Kunne tenke meg å kjøpe ei lettere vogn for å ha med på turer og levering i bhg. Vi har nå Emmaljunga edge duo. Tung som fy, men fantastisk på vinterføre her i nord (har jo mest av det… :thumleft).
Ellers tar vi det som det kommer :)
 
Må ha ny babybilstol ellers har vi alt. Eller viss det nå skulle bli gutt (har ikke store troren på det) må det handles litt klær
 
Vi har egentlig alt, vurdere kanskje å få kjøpt Stokke badekar med stativ. Vi hadde det til førstemann og samboer likte den veldig godt :) men så har vi stort badekar og en ekstra liten balje, så får se når det nærmer seg:)
 
Back
Topp