Innkjøpslista

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Har dere begynt å kjøpe noe gravid-ting eller greier til baby?

Jeg har sett litt på gravidklær alt, har brukt å begynne å bruke buksene ganske tidlig og tror jeg kasta de fleste etter nr 2, siden de var så ekstremt slitte.
 
Jeg hadde to gode gravid jeans sist svangerskap, men den ene revna i skrittet på slutten sist. Så jeg må kjøpe meg en ny! Husker desverre ikke hvor den var fra for den var syyyykt digg! Så om noen har bukse tips så si fra! Kjøpte en jeg ikke likte fordi magebåndet klødde.
 
Har kjøpt et par gravid tights. Skal etter hvert kjøpe inn litt overdeler.
Ellers så har vi en del ting til baby fra før, kommer litt ann på hvilket kjønn det blir. Men kom over en ikke så alt for gammel brukt vogn som vi valgte å kjøpe.
 
Holdt håpefult på å kjøpe en liten body eller lue tidlig i dpo-land, men lot være :hilarious:
Ellers har jeg ikke kjøpt inn noe. Men lurer på om noen har anbefalinger til gode gravid tights, lounge bukser eller lignende. Kjøpte noen lysegrå fra h&m sist, men de strakk seg ut så fort og sklir ned.

Noe som skal handles inn etterhvert som jeg kommer lenger uti svangerskapet er ny stellematte, den gamle har revnet i omtrent alle sømmer:hilarious:
 
Holdt håpefult på å kjøpe en liten body eller lue tidlig i dpo-land, men lot være :hilarious:
Ellers har jeg ikke kjøpt inn noe. Men lurer på om noen har anbefalinger til gode gravid tights, lounge bukser eller lignende. Kjøpte noen lysegrå fra h&m sist, men de strakk seg ut så fort og sklir ned.

Noe som skal handles inn etterhvert som jeg kommer lenger uti svangerskapet er ny stellematte, den gamle har revnet i omtrent alle sømmer:hilarious:
Jeg endte opp med en leander matty for litt siden, skulle ønske jeg kjøpte det fra start! Så syyykt mye bedre og lettere å rengjøre!
 
Ikke kjøpt noe spesielt her heller enda. Men blir kanskje noen gravidklær etter hvert.
Til babyen har vi mye klær og utstyr fra de to første barna, men trenger ny baby-bilstol.
 
Holdt håpefult på å kjøpe en liten body eller lue tidlig i dpo-land, men lot være :hilarious:
Ellers har jeg ikke kjøpt inn noe. Men lurer på om noen har anbefalinger til gode gravid tights, lounge bukser eller lignende. Kjøpte noen lysegrå fra h&m sist, men de strakk seg ut så fort og sklir ned.

Noe som skal handles inn etterhvert som jeg kommer lenger uti svangerskapet er ny stellematte, den gamle har revnet i omtrent alle sømmer:hilarious:
Den her! Eg hadde ein i S for starten og etter graviditeten, og M for typ tredje trimester. Sååå behagelig :woot:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20230517_212113_H&M.jpg
    Screenshot_20230517_212113_H&M.jpg
    179,9 KB · Visninger: 113
Jeg endte opp med en leander matty for litt siden, skulle ønske jeg kjøpte det fra start! Så syyykt mye bedre og lettere å rengjøre!
Den så jo utrolig bra ut! Vi hadde en som var lett å holde ren, men vinyltrekket splittet i sømmene etter rundt 15 mnd. Tusen takk for tips:D
Den her! Eg hadde ein i S for starten og etter graviditeten, og M for typ tredje trimester. Sååå behagelig :woot:
Så bra:D Tusen takk, skal sjekke ut denne:Heartred
 
Her har vi bestemt oss for å kjøpe inn bilstol når jeg kommer til uke 12. Tror kanskje vi har bestemt oss for bilstol også :love017
 
Her har vi bestemt oss for å kjøpe inn bilstol når jeg kommer til uke 12. Tror kanskje vi har bestemt oss for bilstol også :love017
Ja, bilstol er jo viktig:)

Hvilken lurer dere på?
Jeg har fundert på om det heller er EM som trenger ny stol, for han er så lang, 98cm på to års kontrolleno_O I dette tempoet vokser han fort ut av sin Axkid1+
Vi kan jo håpe at nestemann blir ei lita nett jente som kan bruke den gamle stolen lenger:hilarious:
 
Trenger noen nye og pene gravidbukser, mannen grøssa over tightsene mine gjennom forrige svangerskap :hilarious: :hilarious: Var mest komfortabelt med tights og store gensere, gjerne hans tskjorter hehe

Ellers har vi det meste, faktisk, så veldig kjekt å slippe store, dyre innkjøp. Jo, kanskje vi må ha seng, så klart, og ny bilstol til datter slik at baby får den til nyfødt. Men vogn, babynest, babyklær osv har vi. Må evt. supplere med noe blått hvis det blir en gutt.
Skummelt å tenke så langt frem. Men skal tenke mer seriøst på dette hvis det går veien.
 
Ja, bilstol er jo viktig:)

Hvilken lurer dere på?
Jeg har fundert på om det heller er EM som trenger ny stol, for han er så lang, 98cm på to års kontrolleno_O I dette tempoet vokser han fort ut av sin Axkid1+
Vi kan jo håpe at nestemann blir ei lita nett jente som kan bruke den gamle stolen lenger:hilarious:
Vi tenker å kjøpe beesafe stretch til 1åringen og så skal den nye arve base og Bilstol :happy:
 
Ja, bilstol er jo viktig:)

Hvilken lurer dere på?
Jeg har fundert på om det heller er EM som trenger ny stol, for han er så lang, 98cm på to års kontrolleno_O I dette tempoet vokser han fort ut av sin Axkid1+
Vi kan jo håpe at nestemann blir ei lita nett jente som kan bruke den gamle stolen lenger:hilarious:
IMG_7840.jpeg
Lurer på om vi kjøper denne. På datra hadde vi maxi cosi, men følte hun vaks uttav den så fort. Så vil prøve denne nå. Men ikke helt bestemt oss enda
 
Vis vedlegget 405609
Lurer på om vi kjøper denne. På datra hadde vi maxi cosi, men følte hun vaks uttav den så fort. Så vil prøve denne nå. Men ikke helt bestemt oss enda
Trur ikkje den varer så mykje lenger.. Standard er vel opp til 74 cm. Einaste eg har sett av babybilstol som går lenger er den me har, Cybex Cloud Z. Den går til 87 cm
Kor gammal var ho når den andre stolen var for liten?
 
Vis vedlegget 405609
Lurer på om vi kjøper denne. På datra hadde vi maxi cosi, men følte hun vaks uttav den så fort. Så vil prøve denne nå. Men ikke helt bestemt oss enda
Man må også huske på at de ikke skal vokse ut av babystol, men inn i neste stol. Babystolen er i en mer liggende posisjon for å støtte en nyfødt, men det gjø at de ikke er like trygge som neste stol. Så man skal egentlig bytte dem over til neste stol så snart de er klare for det, uansett hvor lenge produsentene sier at babystolen skal holde.
 
Trur ikkje den varer så mykje lenger.. Standard er vel opp til 74 cm. Einaste eg har sett av babybilstol som går lenger er den me har, Cybex Cloud Z. Den går til 87 cm
Kor gammal var ho når den andre stolen var for liten?
Hun satt så ubehagelig i den andre så vi bytta når hun var 6 - 7 mnd. Men har sett andre bruke denne her, så tror vi vil gå for den i stedet.
 
Vi har det meste fra før :)
Vi skal kjøpe : Tripp trapp stol til spiren
Muligens enkel billig søskenvogn
bedside crib
 
Vis vedlegget 405609
Lurer på om vi kjøper denne. På datra hadde vi maxi cosi, men følte hun vaks uttav den så fort. Så vil prøve denne nå. Men ikke helt bestemt oss enda
Den så stas ut da :D

Ja, det å kunne bruke setet en stund var et viktig kriterie når vi kjøpte bilstol. Var derfor vi endte med et som kan bruks til fylte 7 år eller 120cm:)
 
Back
Topp