Innkjøpene våre

En tråd i 'Oktober 2021' startet av Lille.meg, 3 Mai 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

2. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Hot pink er fint. Bilde av resten over her ;)

Vel, og disse da;

FB_IMG_1629383240325.jpg

Også helt nye. :p

• Hjertelig Hjertelig x 3
  3. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Nydelige:love7

4. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Masse fint :D skal gå med gjennom det i morgen.

5. Hellso Forelsket i forumet Oktoberbarna 2021♡

Kom plutselig på at lillesøster måtte jo ha vognpose :hilarious: Storesøster bruker jo sin enda:hilarious: Så da prøver vi denne easygrowposen til lillesøster :) Storesøster har refleks lun som er kjempegod og varm, men alltid kjekt å prøve andre merker også :hilarious: Screenshot_20210917-085406_Samsung Internet.jpg

• Hjertelig Hjertelig x 2
  6. Shadow Juni12s aktive VIP Oktoberbarna 2021♡ ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Da er vugga klar ihvertfall ❤ kun kjøpt inn ny madrass til den da siden min pappa lagde den til yngste ❤
    16318787170569132486402339562237.jpg

• Hjertelig Hjertelig x 5
  7. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Nååårh, så fiiin den er:love7 Her blir vuggen satt fram i stua til helgen, den har også pappa laga til eldstesnupp:Heartpink

• Hjertelig Hjertelig x 1
  8. Shadow Juni12s aktive VIP Oktoberbarna 2021♡ ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Takk veldig fornøyd med den :love7

Føles rart og uverkelig å begynne ordne sånne ting da, men må få de siste tingene på plass før jeg blir spesielt mye større siden de var i garasjen og blir ikke lettere og lettere å få det ut samt få vasket det jo større jeg blir :p

9. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Ja, greit å få i orden før det blir for tungt:Heartred Tenk det, snart skal lillemor ligge oppi der:Heartpink:love7

10. Mereo87 Glad i forumet Oktoberbarna 2021♡

Bor du i nærheten av Sandefjord?
    For om du bestiller derfra må du fysisk hente den der, de sender ikke Easygrow vistnok.

11. Hellso Forelsket i forumet Oktoberbarna 2021♡

Nei det gjør jeg ikke :hilarious: Men jeg har fått melding i fra posten om at pakken er på vei, og er ventet her på tirsdag :)

12. Mereo87 Glad i forumet Oktoberbarna 2021♡

Jøss, det er jo veldig bra den blir sendt! For når jeg bestilte så måtte jeg til Sandefjord å hente, vel og merke ikke noe problem for min del. Men det var litt sånn «whaaaaat?!?!».

13. Hellso Forelsket i forumet Oktoberbarna 2021♡

Litt rart at de ikke skulle kunne sendes, mens de andre posene av andre merker kan? o_O Men jeg såg når jeg var innpå at det stod "må hentes i sandefjord" på flere av de faktisk. Men det stod ikke på denne Easygrow Exclusive posen , muligens siden den er på salg?

Hadde ikke vært aktuelt for meg å kjøre i rundt 7-8 timer hver vei for å hente den altså:hilarious:

14. Mereo87 Glad i forumet Oktoberbarna 2021♡

Tror det er noe med at de kun kan selges over nett fra Easygrow selv. Var noe de sa i en butikk jeg var i som de solgte Easygrow. Men jeg vet ikke for sikkert.

7-8 timer det koster mer enn posen da :hilarious:
    Jeg har kanskje en times tid liksom, så for meg var det jo helt ok :bag:

15. Hellso Forelsket i forumet Oktoberbarna 2021♡

Hmm. Jeg har bestilt easygrow sine air inlet til både bilstol og vogn før, og ikke direkte fra easygrow men vanlige nettbutikker med barneutstyr. Og da var det ikke noe problem med sending av varene. Rart opplegg.

Hehe, det hadde blitt en svindyr pose vertfall!! :hilarious: Måtte jo hatt med overnatting også, for 14-16 timer kjøring på en dag hadde jeg ikke vørt i stand til nå vertfall:hilarious:

16. Mereo87 Glad i forumet Oktoberbarna 2021♡

Da hadde jeg reist å henta den for deg :hilarious:

Synes det er litt spesielt, hvertfall at noen kan sendes og ikke alle.

• Enig Enig x 1
  17. Hellso Forelsket i forumet Oktoberbarna 2021♡

Hehe, det hadde da vært fryktelig snilt av deg :hilarious: Hedigvis ikke noe problem med å få denne posen sendt :joyful:

Det er veldig spesielt!

18. Mereo87 Glad i forumet Oktoberbarna 2021♡

Veldig spesielt når det gjelde innenfor samme merke.

19. LinnS Forelsket i forumet Oktoberbarna 2021♡

Ble ny vognpose + regntrekk til vogna til snuppa idag :-D helt forelsket i den gule posen, sammen med den blåmelerte vogna :dummy1::love7 Snapchat-1410431567.jpg

• Hjertelig Hjertelig x 8
    • Liker Liker x 1
    • Vinner Vinner x 1
  20. Hellso Forelsket i forumet Oktoberbarna 2021♡

Den nye moseskurven og hjemreise dressen :Heartred Gleder oss til at lillesøster snart ligger i den :Heartred 20210920_105024.jpg

• Hjertelig Hjertelig x 5
    • Liker Liker x 1

Del denne siden