Innkjøpene våre

Igår ryddet vi fram vugga fra garasjen så mangler å få vasket og ordnet ny madrass men noe skjer så har vi fått kjøpt disse to fra kjøp og salg på Facebook Vis vedlegget 364147 Vis vedlegget 364148
Dette stellebordet er det eneste vi får plass til på badet, og siden jeg vil ha rennende vann når jeg skal skifte på baby så ble det den, men ikea her har ikke den inne nå så glad vi fant denne på Facebook! Og senga er en gulliver som vi skal stroppe fast både rundt senga og til senga vår slik at vi kan bruke den som bedside crib, men gåstolen har jeg ikke noe sans for så den havner på miljøstasjonen :p samme gjør forøvrig madrassen som ligger i også!

Så da blir det kjøp av madrass idag på ikea så mangler vi kun noen klær og småting igjen ❤
Vi har kjøpt samme stellebordet brukt også. Er det eneste vi får skvist inn på badet, og da må vi først fjerne et langt skap og krysse fingrene for at vi får løftet det inn mellom vasken og veggen:hilarious:
 
Det er blitt litt nye innkjøp i det sise. Jeg føler veldig på å bli ferdig med alt så fort som mulig å jeg slipper å ha noe innkjøp hengende over meg og at alt er klart :)


Stellesekk fra Vidas

8F4AB6A1-320D-4AB4-87D2-A7CDA2F5D16F-960x960.jpg


Mommy bag. Denne er stor som en weekendbag og skal brukes som fødebag. Den er så genial ved at kanten oppe er stiv og derfor åpnes den helt opp akkurat som mange stellevesker gjør. Gjør det veldig lett å se innholdet i baggen i forhold til andre weekendbagger pga den stive kanten.

CWMBBBLGO-3215_1.jpeg


Easy grow madrass til bed side crib
mystore-imageprovider-kraken


Stokke flexi bath - sammenleggbart. Storesøster sier baby må ha sin egen balje (vi har ikke badekar), så jeg tenker at den kampen tar jeg ikke og de får hver sin :p Sikkert koselig å bade ved siden av hverandre i hver sin balje :)

card_xlarge.jpg


Coracor elastisk bæresjal

WRA009-3446_1.jpeg
 
  • Liker
Reactions: E&B
Det er blitt litt nye innkjøp i det sise. Jeg føler veldig på å bli ferdig med alt så fort som mulig å jeg slipper å ha noe innkjøp hengende over meg og at alt er klart :)


Stellesekk fra Vidas

8F4AB6A1-320D-4AB4-87D2-A7CDA2F5D16F-960x960.jpg


Mommy bag. Denne er stor som en weekendbag og skal brukes som fødebag. Den er så genial ved at kanten oppe er stiv og derfor åpnes den helt opp akkurat som mange stellevesker gjør. Gjør det veldig lett å se innholdet i baggen i forhold til andre weekendbagger pga den stive kanten.

CWMBBBLGO-3215_1.jpeg


Easy grow madrass til bed side crib
mystore-imageprovider-kraken


Stokke flexi bath - sammenleggbart. Storesøster sier baby må ha sin egen balje (vi har ikke badekar), så jeg tenker at den kampen tar jeg ikke og de får hver sin :p Sikkert koselig å bade ved siden av hverandre i hver sin balje :)

card_xlarge.jpg


Coracor elastisk bæresjal

WRA009-3446_1.jpeg

Jeg oppgraderte til samme stellesekk for noen måneder siden, bare den rosa og grå. Er kjempefornøyd med den :D
 
Jeg oppgraderte til samme stellesekk for noen måneder siden, bare den rosa og grå. Er kjempefornøyd med den :D

Så bra! Den er kjempefin :)
Jeg måtte velge noe som er litt unisex siden mannen også kommer til å bære sekken, men heldigis syntes han beige og grått var ok :)
 
Dette er et av mine innkjøp som jeg er mest begeistret over.
 

Vedlegg

  • C40FD0E3-5722-4710-B8E1-179347002575.jpeg
    C40FD0E3-5722-4710-B8E1-179347002575.jpeg
    40,9 KB · Visninger: 45
Vi har kjøpt samme stellebordet brukt også. Er det eneste vi får skvist inn på badet, og da må vi først fjerne et langt skap og krysse fingrene for at vi får løftet det inn mellom vasken og veggen:hilarious:
Huff skal ikke være lett med å finne plass, synd egentlig for der vi har bodd før har det hvert kjempe god plass men men for vår del trenger vi det mest det første året :hilarious:
 
Så bra! Den er kjempefin :)
Jeg måtte velge noe som er litt unisex siden mannen også kommer til å bære sekken, men heldigis syntes han beige og grått var ok :)

Hehe, samboer bryr seg ikke om sånt, så han går med den rosa han :cool01
 
Begynner å nærme seg nå! Og senga er klar for den lille:Heartred
 

Vedlegg

  • C72FCD34-AE38-47C1-8387-8A83B45C6D5B.jpeg
    C72FCD34-AE38-47C1-8387-8A83B45C6D5B.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 64
Igang med å vaske strikketrekket- til vognposen fra RisaRosa:)

Screenshot_20210902-115946_Gallery.jpg
 
Kjøpt Voksi urban vognpose til storelillebror, som også lillebror i magen skal bruke om noen år i bhgen:joyful:

Screenshot_20210902-165253_Samsung Internet.jpg
 
Dere skulle bare visst alle sjalene jeg ikke greide holde meg unna... :p
 
Dette kom i posten i går:
Vis vedlegget 364860
I størrelse 6. (Bilde fra nett. Ikke vasket enda :) )

Har også tre stykk bæretøy på vei hjem, i bilen til gubben, så. :p

Det skal godt gjøres å la vær, si:D

Åååh, det var skikkelig fint:love017 Elsker begge fargene og rosa/pink er en av mine ynglingsfarger:happy119
 
034_732192514.jpg
Denne er på vei.

CollageMaker_20210829_225437917.jpg
Øverst til v, og nr 2 til høyre er også på vei hjem :p
Resten har jeg liggende hjemme.
 
Back
Topp