Innkjøpene våre

Dette er et innkjøp av meg og fra svigermor :love2 Jeg kjøpte moseskurven brukt og sporte svigermor som har mesterbrev i søm om hun kunne pynte den litt. Jeg fikk velge ut stoffet sjøl og silkebånd etter hva jeg likte, og dette var resultatet! Ble så absolutt helt over forventningene mine, kjempe fornøyd med den! Blir perfekt å bruke til daybed - tror nok lille jenta vår blir å sove godt her :Heartpink også kjøpte vi sengehimmel fra Jollein for å ha over kurven!
 

Vedlegg

  • 123782C4-3E62-4FC0-B463-E7155B8633D4.jpeg
    123782C4-3E62-4FC0-B463-E7155B8633D4.jpeg
    581,9 KB · Visninger: 69
  • 3DC65EE8-1C86-4B37-9E80-5064291D6F8D.jpeg
    3DC65EE8-1C86-4B37-9E80-5064291D6F8D.jpeg
    2 MB · Visninger: 71
  • 21B075AC-FE49-4B8E-8A57-07EEFAF3F600.jpeg
    21B075AC-FE49-4B8E-8A57-07EEFAF3F600.jpeg
    532,8 KB · Visninger: 72
Last edited:
Dette er et innkjøp av meg og fra svigermor :love2 Jeg kjøpte moseskurven brukt og sporte svigermor som har mesterbrev i søm om hun kunne pynte den litt. Jeg fikk velge ut stoffet sjøl og silkebånd etter hva jeg likte, og dette var resultatet! Ble så absolutt helt over forventningene mine, kjempe fornøyd med den! Blir perfekt å bruke til daybed - tror nok lille jenta vår blir å sove godt her :Heartpink også kjøpte vi sengehimmel fra Jollein for å ha over kurven!

Ble kjempefiiiin:love017:Heartpink
 
Jeg skulle ikke kjøpe noe ull før jeg så om lillejenta tåler det, men måtte kjøpe ullbody fra woolland når det var på 40% tilbud :Heartpink De er så søte :Heartpink

ximg_9960_1.jpg.pagespeed.ic.ozCoWE1XVx.webp


Også måtte jeg kjøpe lillelam dress, lue og teppe :Heartpink

Lillelam_Pledd-Ariel_Lyng-600x600.jpg

Lillelam_Sparkedress-classic_lyng-1-850x1000-1.jpg


Lillelam_Lue-classic_lyng-850x1000-1.jpg


Og et babynest som var på tilbud på Lilleprinsen. Hadde sleepyhead (det samme) sist gang og likte det godt :)
full.jpg
Hvordan er lillelamteppet i tykkelse? Er det litt som det basicpleddet, eller tynnere?
 
Dette er et innkjøp av meg og fra svigermor :love2 Jeg kjøpte moseskurven brukt og sporte svigermor som har mesterbrev i søm om hun kunne pynte den litt. Jeg fikk velge ut stoffet sjøl og silkebånd etter hva jeg likte, og dette var resultatet! Ble så absolutt helt over forventningene mine, kjempe fornøyd med den! Blir perfekt å bruke til daybed - tror nok lille jenta vår blir å sove godt her :Heartpink også kjøpte vi sengehimmel fra Jollein for å ha over kurven!
Åh! Så utrolig fint!! :happy:
 
Hvordan er lillelamteppet i tykkelse? Er det litt som det basicpleddet, eller tynnere?

Det er litt tynnere. Jeg synes basicpleddet er litt for tykt for jeg liker de litt tynnere lillelam pleddene som en form for svøping når de er så små:)
 
Det er litt tynnere. Jeg synes basicpleddet er litt for tykt for jeg liker de litt tynnere lillelam pleddene som en form for svøping når de er så små:)
Herlig! Jeg har et fantastisk godt Lillelampledd som jeg brukte til sommerbabyen, men det selges selvsagt ikke lenger. Spørs om ikke dette må prøves
 
Gikk for moseskurv denne gangen :) Har også kjøpt ett brukt bæresjal for å teste det, da jeg har bæresele som ble flittig brukt forrige gang, men da fra ca 8 ukers alder :)
 

Vedlegg

  • 16295584060034213975351690945647.jpg
    16295584060034213975351690945647.jpg
    2,4 MB · Visninger: 47
Kjøpte disse bæresjalene jeg slipper å knyte:) Synes det var så fine farger på de også:joyful:

Screenshot_20210819-212326_SOL.jpg
Screenshot_20210819-212236_SOL.jpg
 
Vi begynner endelig å komme litt i mål! Har lett lenge etter en brukt bedside crib, men det er helt sinnsykt hvor fort de som kommer ut blir solgt også skal dem ha så mye for dem også selv de med flekker og ødelagte glidelåser :eek: Så jeg endte opp med å kjøpe en ny heller, og tror dere ikke det kom ut en helt fin til en ok pris i nærheten sånn 5 minutter etter at jeg bestilte den nye :facepalm: Jaja, jeg er veldig fornøyd med den jeg kjøpte!
53EA95D0-8B1A-4BDA-BAD7-62EFB555CB52.jpeg
Så kjøpte jeg en dagseng til å ha i stua også. Hadde egentlig kjøpt en mosekurv brukt, men den krevde litt «oppussing» som jeg har innsett at jeg ikke har tid, så da ble det denne istedenfor.
FA0C7814-12EF-4D7C-9E1C-636F89D35496.jpeg
Selv om jeg tror den mosekurven hadde blitt veldig fin med litt ny farge og et trekk.

Ellers mangler vi litt klær, men jeg tenker det ikke er så hast, vi har nok til de første dagene i hvert fall, så får jeg se litt mer hva vi trenger.
 
Vi begynner endelig å komme litt i mål! Har lett lenge etter en brukt bedside crib, men det er helt sinnsykt hvor fort de som kommer ut blir solgt også skal dem ha så mye for dem også selv de med flekker og ødelagte glidelåser :eek: Så jeg endte opp med å kjøpe en ny heller, og tror dere ikke det kom ut en helt fin til en ok pris i nærheten sånn 5 minutter etter at jeg bestilte den nye :facepalm: Jaja, jeg er veldig fornøyd med den jeg kjøpte!
Vis vedlegget 364020
Så kjøpte jeg en dagseng til å ha i stua også. Hadde egentlig kjøpt en mosekurv brukt, men den krevde litt «oppussing» som jeg har innsett at jeg ikke har tid, så da ble det denne istedenfor.
Vis vedlegget 364021
Selv om jeg tror den mosekurven hadde blitt veldig fin med litt ny farge og et trekk.

Ellers mangler vi litt klær, men jeg tenker det ikke er så hast, vi har nok til de første dagene i hvert fall, så får jeg se litt mer hva vi trenger.
Hvilket merke er bedside crib’en din? Det var jo en variant jeg ikke har sett før.
 
Har kjøpt årets julekjole (på bruktmarkedet, siden dette er en modell fra 2018). Så da får alle barna matchende juleantrekk i år også
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210823_223034_com.duckduckgo.mobile.android.jpg
    Screenshot_20210823_223034_com.duckduckgo.mobile.android.jpg
    435,6 KB · Visninger: 35
Har kjøpt årets julekjole (på bruktmarkedet, siden dette er en modell fra 2018). Så da får alle barna matchende juleantrekk i år også

Kjempesøt! Lettet over at det ikke bare er jeg som også planlegger antrekk til Lille i jula :happy: Gleder meg så! Har enda ikke funnet noe jeg virkelig liker, tror jeg venter til de begynner å reklamere og selge litt julekjoler i butikken! Gleder meg også latterlig mye til julebrus!!! :p:p
 
Hvilket merke er bedside crib’en din? Det var jo en variant jeg ikke har sett før.
Den heter Maxi Cosi iora :) Ja jeg likte at den var litt annerledes :D syntes den så så stødig og robust ut i forhold til flere andre på markedet også likte jeg designet litt bedre (er veldig glad i mørke farger). Vi hadde Chicco next to me med første og den var veldig vinglete og madrassen var kjempe hard, så hadde ikke sånn super lyst på den igjen. Håper madrassen på denne er litt bedre :) Denne kommer i litt forskjellige farger, de har mørk grå, mørk blå og to forskjellige lyse grå farger mener jeg. Fant en gråfarge på jollyroom, så fant jeg en annen gråfarge på en annen side.
 
Igår ryddet vi fram vugga fra garasjen så mangler å få vasket og ordnet ny madrass men noe skjer så har vi fått kjøpt disse to fra kjøp og salg på Facebook FB_IMG_1629868050714.jpg Screenshot_20210825-070753_Facebook.jpg
Dette stellebordet er det eneste vi får plass til på badet, og siden jeg vil ha rennende vann når jeg skal skifte på baby så ble det den, men ikea her har ikke den inne nå så glad vi fant denne på Facebook! Og senga er en gulliver som vi skal stroppe fast både rundt senga og til senga vår slik at vi kan bruke den som bedside crib, men gåstolen har jeg ikke noe sans for så den havner på miljøstasjonen :p samme gjør forøvrig madrassen som ligger i også!

Så da blir det kjøp av madrass idag på ikea så mangler vi kun noen klær og småting igjen ❤
 
Fikk disse idag:love7
20210827_134843.jpg
 
  • Liker
Reactions: E&B
Back
Topp