Innkjøpene våre

Kom plutselig på at lillesøster måtte jo ha vognpose :hilarious: Storesøster bruker jo sin enda:hilarious: Så da prøver vi denne easygrowposen til lillesøster :) Storesøster har refleks lun som er kjempegod og varm, men alltid kjekt å prøve andre merker også :hilarious:Screenshot_20210917-085406_Samsung Internet.jpg
 
Da er vugga klar ihvertfall ❤ kun kjøpt inn ny madrass til den da siden min pappa lagde den til yngste ❤
16318787170569132486402339562237.jpg
 
Da er vugga klar ihvertfall ❤ kun kjøpt inn ny madrass til den da siden min pappa lagde den til yngste ❤
Vis vedlegget 366182

Nååårh, så fiiin den er:love7 Her blir vuggen satt fram i stua til helgen, den har også pappa laga til eldstesnupp:Heartpink
 
Nååårh, så fiiin den er:love7 Her blir vuggen satt fram i stua til helgen, den har også pappa laga til eldstesnupp:Heartpink
Takk veldig fornøyd med den :love7

Føles rart og uverkelig å begynne ordne sånne ting da, men må få de siste tingene på plass før jeg blir spesielt mye større siden de var i garasjen og blir ikke lettere og lettere å få det ut samt få vasket det jo større jeg blir :p
 
Takk veldig fornøyd med den :love7

Føles rart og uverkelig å begynne ordne sånne ting da, men må få de siste tingene på plass før jeg blir spesielt mye større siden de var i garasjen og blir ikke lettere og lettere å få det ut samt få vasket det jo større jeg blir :p


Ja, greit å få i orden før det blir for tungt:Heartred Tenk det, snart skal lillemor ligge oppi der:Heartpink:love7
 
Kom plutselig på at lillesøster måtte jo ha vognpose :hilarious: Storesøster bruker jo sin enda:hilarious: Så da prøver vi denne easygrowposen til lillesøster :) Storesøster har refleks lun som er kjempegod og varm, men alltid kjekt å prøve andre merker også :hilarious:Vis vedlegget 366159
Bor du i nærheten av Sandefjord?
For om du bestiller derfra må du fysisk hente den der, de sender ikke Easygrow vistnok.
 
Bor du i nærheten av Sandefjord?
For om du bestiller derfra må du fysisk hente den der, de sender ikke Easygrow vistnok.

Nei det gjør jeg ikke :hilarious: Men jeg har fått melding i fra posten om at pakken er på vei, og er ventet her på tirsdag :)
 
Nei det gjør jeg ikke :hilarious: Men jeg har fått melding i fra posten om at pakken er på vei, og er ventet her på tirsdag :)
Jøss, det er jo veldig bra den blir sendt! For når jeg bestilte så måtte jeg til Sandefjord å hente, vel og merke ikke noe problem for min del. Men det var litt sånn «whaaaaat?!?!».
 
Jøss, det er jo veldig bra den blir sendt! For når jeg bestilte så måtte jeg til Sandefjord å hente, vel og merke ikke noe problem for min del. Men det var litt sånn «whaaaaat?!?!».


Litt rart at de ikke skulle kunne sendes, mens de andre posene av andre merker kan? o_O Men jeg såg når jeg var innpå at det stod "må hentes i sandefjord" på flere av de faktisk. Men det stod ikke på denne Easygrow Exclusive posen , muligens siden den er på salg?

Hadde ikke vært aktuelt for meg å kjøre i rundt 7-8 timer hver vei for å hente den altså:hilarious:
 
Litt rart at de ikke skulle kunne sendes, mens de andre posene av andre merker kan? o_O Men jeg såg når jeg var innpå at det stod "må hentes i sandefjord" på flere av de faktisk. Men det stod ikke på denne Easygrow Exclusive posen , muligens siden den er på salg?

Hadde ikke vært aktuelt for meg å kjøre i rundt 7-8 timer hver vei for å hente den altså:hilarious:
Tror det er noe med at de kun kan selges over nett fra Easygrow selv. Var noe de sa i en butikk jeg var i som de solgte Easygrow. Men jeg vet ikke for sikkert.

7-8 timer det koster mer enn posen da :hilarious:
Jeg har kanskje en times tid liksom, så for meg var det jo helt ok :bag:
 
Tror det er noe med at de kun kan selges over nett fra Easygrow selv. Var noe de sa i en butikk jeg var i som de solgte Easygrow. Men jeg vet ikke for sikkert.

7-8 timer det koster mer enn posen da :hilarious:
Jeg har kanskje en times tid liksom, så for meg var det jo helt ok :bag:

Hmm. Jeg har bestilt easygrow sine air inlet til både bilstol og vogn før, og ikke direkte fra easygrow men vanlige nettbutikker med barneutstyr. Og da var det ikke noe problem med sending av varene. Rart opplegg.

Hehe, det hadde blitt en svindyr pose vertfall!! :hilarious: Måtte jo hatt med overnatting også, for 14-16 timer kjøring på en dag hadde jeg ikke vørt i stand til nå vertfall:hilarious:
 
Hmm. Jeg har bestilt easygrow sine air inlet til både bilstol og vogn før, og ikke direkte fra easygrow men vanlige nettbutikker med barneutstyr. Og da var det ikke noe problem med sending av varene. Rart opplegg.

Hehe, det hadde blitt en svindyr pose vertfall!! :hilarious: Måtte jo hatt med overnatting også, for 14-16 timer kjøring på en dag hadde jeg ikke vørt i stand til nå vertfall:hilarious:
Da hadde jeg reist å henta den for deg :hilarious:

Synes det er litt spesielt, hvertfall at noen kan sendes og ikke alle.
 
Da hadde jeg reist å henta den for deg :hilarious:

Synes det er litt spesielt, hvertfall at noen kan sendes og ikke alle.

Hehe, det hadde da vært fryktelig snilt av deg :hilarious: Hedigvis ikke noe problem med å få denne posen sendt :joyful:

Det er veldig spesielt!
 
Ble ny vognpose + regntrekk til vogna til snuppa idag :-D helt forelsket i den gule posen, sammen med den blåmelerte vogna :dummy1::love7Snapchat-1410431567.jpg
 
Den nye moseskurven og hjemreise dressen :Heartred Gleder oss til at lillesøster snart ligger i den :Heartred20210920_105024.jpg
 
Back
Topp