Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Damen i kassa spurte om det var gave og om jeg skulle ha byttelapp, og da fikk jeg såpass panikk at jeg bare svarte ja 
Så fint det er!Har selv strikket et babyteppe i nøytrale farger. Tenker at det får man brukt uansett anledning. Ellers tør jeg ikke

Jeg skal heller ikke kjøpe søskenvogn med det første. Tenker nok etter sommeren. Men titter litt som du, noen tips?Har begynt å drømme meg bort i søskenvogn, men det blir kun med «tittingen» enda![]()
Så langt virker babyjogger sin lovendeJeg skal heller ikke kjøpe søskenvogn med det første. Tenker nok etter sommeren. Men titter litt som du, noen tips?![]()
Takk, den skal jeg sjekke ut.Så langt virker babyjogger sin lovendeMen har også sett på de vognene som er lengre, istedenfor bredere.
Tusen takkSå fint det er!![]()
Jeg kjøpte det tidlig sist jeg var gravid. En venninne ville heldigvis låne den da vi mista, så jeg har sluppet å ha den i hus- men nå gleder jeg meg til å forhåpentligvis kunne bruke den selv.Har begynt å drømme meg bort i søskenvogn, men det blir kun med «tittingen» enda![]()
Jeg trodde ikke vi skulle klare å få flere barnså etter 18 pp uten noe som helst positive tester, så forige måned så solgte jeg nesten alt av baby stasj
haha. Lurt!

Enig! Vi også egentlig og irriterer meg allerede over hvor brei den fra babyjogger er. Den som kun er for et barnTakk, den skal jeg sjekke ut.jeg har også sett litt på de der man plasserer i lengden, mye fordi vi triller mye på smal vei uten gangbane.