Innkjøp?

*Maya*

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Novemberfnuggene 2023
Noen som har kjøpt noe til knøttet?
Jeg har en del klær, tepper, dyner og sengetøy liggende som jeg kjøpte inn når vi venta trillingene. Så har nok basisklær i str 50/56.

I dag har jeg starta på ei strikka jakke og har kjøpt en klemme og en gummiring for å lage smokkelenke også :)
 
Noen som har kjøpt noe til knøttet?
Jeg har en del klær, tepper, dyner og sengetøy liggende som jeg kjøpte inn når vi venta trillingene. Så har nok basisklær i str 50/56.

I dag har jeg starta på ei strikka jakke og har kjøpt en klemme og en gummiring for å lage smokkelenke også :)
Jeg klør etter å kjøpe søte ting til den lille, men til nå har vi kun kjøpt en bamsedress og en body vi printet noe til kommende onkel på :Heartred
 
Jeg tør heller ikke enda - men blir hyggelig å sysle med etter OUL tenker jeg. Med den første jeg mistet vet jeg at mamma startet på et babyteppe (selv om jeg advarte at det var tidlig) - gjør vondt å tenke på at hun måtte legge det vekk etter at jeg mistet. Hun har ikke nevnt det siden, men jeg håper jo hun har tatt vare på det - tenker at det blir en ekstra betydningsfull gave til lille, dersom det går bra med denne spiren :Heartred
 
Jeg tør heller ikke enda. Kommer nok til å handle litt etter OUL, men om frøet klamrer seg fast så blir det to tette så det meste har vi fra før.:)
 
Tør heller ikke. Eneste er at vi har fått et stellebord gratis, tenker at vi må jo få bruk for det en eller annen gang uansett!
 
Jeg kjøpte faktisk en koseklut med bamse på og et «hentesett»/strikkagenser og tilhørende bukse i går, men det er kun fordi vi skal bruke dette for å fortelle nærmeste familie om graviditeten:)

Skulle det gå galt så blir jeg forhåpentligvis gravid igjen en gang, eller så har jeg venninner som skal ha barn etter hvert også som kan få de:laughing002

Ordentlig innkjøp av klær, utstyr osv kommer jeg ikke til å begynne med før etter vi har fått vite kjønn et sted mellom uke 14-15.
 
Aaaalt for tidlig synes jeg. Har jo såvidt blitt gravid og en graviditet er laaaang.

for meg er det bare et ork. Vil ikke ha en eneste ting ekstra inn i hjemmet vårt før jeg må. Er fullt nok fra før. Tar det til høsten. Kjøpe trenger jeg ikke da har nok alt. Og har også tenkt å ikke ha en eneste ting jeg ikke trenger.
 
Med -21 barnet gikk eg til innkjøp av vogn (brukt) allerede rundt veke 5, heilt galskap. Men var den vogna eg ville ha og den var knapt brukt, så kva gjer man vel ikkje då... :hilarious:

Denne gangen har vi jo så godt som alt, så tenker eg venter til godt ut i svangerskapet, om eg ser vi skulle trenge noko. Og vente til etter tul, før eg startar på eit hekla ullpledd. Greit og sjå at alt er som det skal først.
 
Føler vi har ‘alt’ liggende etter 20-barnet, så tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe før vi er i september/oktober :) Det eneste jeg ‘trenger’ nå er snart noe gravidtøy:hilarious:
 
Kjøpte faktisk noen ullbodyer fra hust and claire på salg:bag: Vi har en del fra str 74/80, men jeg hadde fødselsdepresjon sist så kastet og gav bort alt det i små størrelser.
 
Tør jo ikke begynne med shopping allerede men.... sliter med sure oppstøt om natten så var nettopp på Barnas hus og kjøpte meg en stor gravidpute til støtte i sengen. Love it :Heartred
 
Tør jo ikke begynne med shopping allerede men.... sliter med sure oppstøt om natten så var nettopp på Barnas hus og kjøpte meg en stor gravidpute til støtte i sengen. Love it :Heartred
Er det slik lang rund pute? Kanskje jeg skulle kjøpe en sånn for å kunne avlaste rygg og bekken litt om nattan
 
Har egentlig alt etter 2020 barnet. Ny bæresele og ekstra babyenhet til babycall står vel øverst på listen av hva vi trenger. Ellers blir det nok noe nye klær eller andre ting vi ser trenger å oppgraderes etterhvert.
 
Er det slik lang rund pute? Kanskje jeg skulle kjøpe en sånn for å kunne avlaste rygg og bekken litt om nattan
Ja, utrolig digg var det faktisk :) Fikk hevet overkroppen og den var lang nok til å ha mellom bena, ante ikke at det var noe jeg savnet. Var utrolig godt for bekken og korsrygg. Valgte Nuvita Dreamwizard da den har noe ekstra funksjoner jeg liker og koster halvparten av Bbhugme. Men det er vel en smakssak. Finnes mye på finn.no også.
 

Vedlegg

  • 16792120754026894770053013462525.jpg
    16792120754026894770053013462525.jpg
    3 MB · Visninger: 32
Back
Topp