Innkjøp?

Ser det er en del sånne puter å få kjøpt på Finn! Skal prøve å styre meg noen uker og se om det går bra først :).
 
Kommer til å kjøpe gravidbelte til bilen snart. Trenger ikke det før ved 14 uker men kommer til å begynne bruke det nå snart som hjelp mot kvalmen. :happy:
 
Venter enda lenge jeg altså . Har jo noe etter 2019 ungen må vente litt uansett er jo redd det skal skje noe
 
Jeg har det meste etter nov21 baby men er spent på kjønn, blir det ikke jente så må jeg gå igjennom og se hva som kan brukes av gutt og hva som må legges bort/selges.

Ellers noterer jeg ned litt som jeg kommer på i et notat på mobilen, mer en ønskeliste enn handleliste :) Må nok ha et sett til med vognposer, tripp trapp og annet som ikke kan deles mellom barna. Venter nok med innkjøp til over sommeren, er ikke like «på» nå ved nr.2 som ved nr.1. Da hadde jeg feks vognen klar fra mai (baby født i beg av november)
 
Tenker å begynne å handle inn litt smått etter ordinær ul. Vi har muligheten til å arve en del, så ønsker å vente litt så vi kan gå igjennom det først.
 
På mandag var jeg bare på en liten luftetur på det nærmeste senteret, egentlig for å kjøpe nye bh-er for ømme pupper, men "måtte" en tur innom barneseksjonen på HM og kikke, og endte opp med å kjøpe det søteste lille Ole Brum-settet :love7 Damen i kassa spurte om det var gave og om jeg skulle ha byttelapp, og da fikk jeg såpass panikk at jeg bare svarte ja :hilarious:
 
Har ikke kjøpt noe ennå, da jeg har mistet to ganger på 4 mnd! Venter med å kjøpe noe til vi har vært på TUL i uke 12 og vet kjønn❤️
 
Har begynt å drømme meg bort i søskenvogn, men det blir kun med «tittingen» enda :p
Jeg kjøpte det tidlig sist jeg var gravid. En venninne ville heldigvis låne den da vi mista, så jeg har sluppet å ha den i hus- men nå gleder jeg meg til å forhåpentligvis kunne bruke den selv.
 
Trenger ikke så mye nytt denne gangen, i alle fall ikke hvis det blir samme kjønn som sist. Ser for meg at vi vil bytte ut deler av garderoben hvis vi får en jente. Alt av babyting blir nok ikke fikset før etter sommeren. Det jeg derimot skal unne meg etterhvert er mer gravidklær. Hadde ikke så mye sist og det var både upraktisk og ofte jeg ikke følte meg så fresh og fin.
 
Jeg trodde ikke vi skulle klare å få flere barn:p så etter 18 pp uten noe som helst positive tester, så forige måned så solgte jeg nesten alt av baby stasj :p haha. Lurt!

Neeeei?! Det er jo syyykt typisk, da:bag::arghh::hilarious:
 
Takk, den skal jeg sjekke ut. :) jeg har også sett litt på de der man plasserer i lengden, mye fordi vi triller mye på smal vei uten gangbane.
Enig! Vi også egentlig og irriterer meg allerede over hvor brei den fra babyjogger er. Den som kun er for et barn :p Ulempen med de som går i lengden føler jeg blir at det ene barnet sitter/ ligger veldig lavt :/
 
Tror ikke det blir noe kjøp her før etter oul. Har det meste av babystæsj. Blir vel kanskje noen gravidklær, ammevennlige klær, søskenbrett til vogn og klær om det viser seg å være gutt.
 
Back
Topp