Innkjøp?

Jeg kjøpte garn jeg skal bruke til å strikke babyklær av i går
 
Vi har 2 små allerede så tror egentlig ikke det er noe særlig vi trenger. Jeg har kjøpt litt garn til babystrikk allerede og begynt å tenke på hva annet vi kanskje trenger eller har savnet tidligere:joyful:
 
Har såååå lyst på noen fine gravidklær, men tør ikle kjøpe noe. Sist fikk jeg flere pakker i posten i dagene og ukene etter MA/SA, det var blytungt. Sist var jeg gravid under lockdown, så gikk jo bare hjemme i joggis…
 
Enig! Vi også egentlig og irriterer meg allerede over hvor brei den fra babyjogger er. Den som kun er for et barn :p Ulempen med de som går i lengden føler jeg blir at det ene barnet sitter/ ligger veldig lavt :/
Jeg synes også det er en ulempe. I tillegg til at den som sitter forrest og langt nede mistet man litt kontroll på. Den blir så gjemt.
 
Har såååå lyst på noen fine gravidklær, men tør ikle kjøpe noe. Sist fikk jeg flere pakker i posten i dagene og ukene etter MA/SA, det var blytungt. Sist var jeg gravid under lockdown, så gikk jo bare hjemme i joggis…

Hvor finner du fine gravidklær? Synes mye ser så utdatert ut av det jeg har sett. Men har ikke sjekka så veldig enda heller.
 
Jeg har laget et ønskeliste for de store tingene. Resten skal jeg vente med og titte på til sommeren. Mamma har også sagt at hun skal begynne å strikke når jeg er lengere på vei.
 
@Elida og @HB jeg er veldig glad i de mørke gravid jeans/jeggingsene til only, kjøpte på Zalando. Og så sikler jeg på en kjole og noen gensere på Bonprix.
 
Har såååå lyst på noen fine gravidklær, men tør ikle kjøpe noe. Sist fikk jeg flere pakker i posten i dagene og ukene etter MA/SA, det var blytungt. Sist var jeg gravid under lockdown, så gikk jo bare hjemme i joggis…
❤️
Hehe, i dag har jeg kjøpt meg flere vanlige bluser som samboeren var litt skeptisk til. Passer meg sikkert 1-2 måneder til og da blir de for små.
 
Tror ikke det blir noe kjøp her før etter oul. Har det meste av babystæsj. Blir vel kanskje noen gravidklær, ammevennlige klær, søskenbrett til vogn og klær om det viser seg å være gutt.
Sånn søskenbrett til vogn! Finnes det til alle vogner ??
 
Lurte på om jeg skulle kjøpe careless amme BH-er. De ser jo så digge ut og folk er veldig fornøyde.
 
Den vil jeg også kjøpe! Men er så vanskelig når de ofte er fri i så mange str..
Bikiniene er jo himmelske, hvertfall for meg som har former fra før :p så jeg tror jeg skal sjekke ut de BH-ene :) det kommer inn flere strl jevnlig tror jeg det ble sagt:)
 
Bikiniene er jo himmelske, hvertfall for meg som har former fra før :p så jeg tror jeg skal sjekke ut de BH-ene :) det kommer inn flere strl jevnlig tror jeg det ble sagt:)
Ja bruker å være innom å sjekke av og til men er alltids fritt i min str:hungover: Kan hende jeg bare har uflaks:hilarious: Kjøpte Tora-pysjen når den kom, eeeelsker den! Litt stor i str så tror jeg blir å bestille en i en str mindre også
 
Sånn søskenbrett til vogn! Finnes det til alle vogner ??
Det vil jeg tro, finnes i alle fall universale søskenbrett som skal gå til det meste av vogner :happy: finnes sånne med sete, tror jeg heller går for det enn søskenvogn
 
Det vil jeg tro, finnes i alle fall universale søskenbrett som skal gå til det meste av vogner :happy: finnes sånne med sete, tror jeg heller går for det enn søskenvogn
De ser skikkelig fine ut! Satser nok på det til enkeltvogn til 2åringen her. Og så har vi jo søskenvogn også.
 
Back
Topp