T88
Betatt av forumet
ble litt shopping etter ultralyden på torsdag det blå hadde svigermor kjøpt på forhånd
Det er akkuratt det jeg kommer til å gjøre hvis jeg får beskjed om at det blir jente. RAIDE rosa i butikken :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ble litt shopping etter ultralyden på torsdag det blå hadde svigermor kjøpt på forhånd
Finner det fortsatt ikkeJeg fant den når jeg skreiv baby først istede for siv's.
Jeg tror vi skal kjøpe en sånn snake, som man kan putte i snegen for å få det trangt og godt! Den kan også brukes senere.Jeg og har tenkt å kjøpe babyrede, vi har dry anmemadrass fra før, men tror veldig på slik rundt tett rede
Finner det fortsatt ikke
Er det jeg har gjort merkeligSøk "Siv's babynest og annen håndarbeid" det er ordrett hva siden heter i hvertfall
Er det jeg har gjort merkelig
Ja, skriver riktig kanskje man må på dataen og ikke mobil !? Litt rart det ogsåJa det var rart :/ du skriver annen og ikke annet? Så dumt du ikke finner den
Fant det når jeg søkte på dataen litt rart, men nå fant jeg det hvertfallJa, skriver riktig kanskje man må på dataen og ikke mobil !? Litt rart det også
Har kjøpt ergobaby bæresele, kom over et kupp på jollyroom, ellers ikke kjøpt noenting enda. Skal på oul t fredag,håper på å få vite kjønn da
Det hadde jeg tenkt å se etter også, husker jeg leste om det forrige gang jeg var gravid, topp å kunne utvide med vekstenJeg tror vi skal kjøpe en sånn snake, som man kan putte i snegen for å få det trangt og godt! Den kan også brukes senere.
Fant det når jeg søkte på dataen litt rart, men nå fant jeg det hvertfall
Vi har gått litt amok i butikken ja. Så gøy! Spesielt når pappaen selv blir med på klesshopping måtte jo kjøpe enda litt til her om dagenDet er akkuratt det jeg kommer til å gjøre hvis jeg får beskjed om at det blir jente. RAIDE rosa i butikken :-D
Vi har gått litt amok i butikken ja. Så gøy! Spesielt når pappaen selv blir med på klesshopping måtte jo kjøpe enda litt til her om dagen
Då fekk vi vogn og bilstol levert på døra! Slo til då eg fann vogna på nett etter at barnas hus sa dei ikkje hadde nokon garanti for at dei kunne skaffe Simo duo til meg sidan dei forsvinn straks. I tillegg fekk eg vogna til 6000,- i staden for 8300,- (barnas hus-pris), wohoo! Og så hadde dei tilfeldigvis og det bilsetet vi ville ha til 1999,- (normal pris 3300,-) for sete og isofixbase. Happy happy!
Veldig gøy! Babycare.Alltid gøy med slike kupp!
Hvor kjøpte du det?
Ooh la la, den vil jeg også kjøpe. Skal sjekke på nettsiden. Hvordan fikk du tak i rabattkoden for ytterligere reduksjon i pris?Vi har kjøpt første store ting.
Sleepyhead Deluxe babyrede. Fant det på tilbud på mimmis.no, nedsatt fra 1299kr til 899kr, i tillegg hadde jeg en rabattkode så fikk det for 600kr
Den har hard bunn, som kan tas ut når man skal vaske det. Slik at babyen ligger på fast underlag også i vår seng, og man kan flytte babyen fra vugge til seng oppi redet.
Og så kan man åpne det nederst slik at redet vokser med babyen, sto 0-8 måneder på det.
Nå skal vi bare kjøpe et overtrekk til det, vet det finnes. Så kan trekket bare tas av og vaskes ved behov.
Vis vedlegget 144248
Jeg fikk en rabattkode på 300kr på mail, fordi jeg er tidligere kunde og ikke hadde handla der på ei stund. Bra triks for å få meg til å handle.Ooh la la, den vil jeg også kjøpe. Skal sjekke på nettsiden. Hvordan fikk du tak i rabattkoden for ytterligere reduksjon i pris?