chaland
Elsker forumet
Har de den på salg i butikk og?Den har de på butik enda. Har selv vurdert å kjøpe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har de den på salg i butikk og?Den har de på butik enda. Har selv vurdert å kjøpe.
Øhhh de vet eg ikkje men de e ofta KID har 25% på barneprodukter i butik så du kan følga medHar de den på salg i butikk og?
Kid har 40% på barneprodukter nåØhhh de vet eg ikkje men de e ofta KID har 25% på barneprodukter i butik så du kan følga med
Wow så kjekt i butik??Kid har 40% på barneprodukter nå
Jepp! det har jeg ventet på lenge angret på at jeg ikke kjøpte det blondesengetøyet og tisselakenet når det var tilbud før jul, så nå skal jeg kline tilWow så kjekt i butik??
Kid har 40% på barneprodukter nå
Hehe ja, tenkte vi skulle ha litt nøytralt sengetøy på dynen i vognenDet har jeg også ventet på vi har sikkert sett på samme blondesengetøy og skal kjøpe en del kluter, håndklær og diverse der da må vi ta turen i morgen
Hehe ja, tenkte vi skulle ha litt nøytralt sengetøy på dynen i vognen
Blir nok en del småkluter også
Vi har samme str på dynen i vogn og seng; fire sengesett tilsammen (tenkte det egentlig holdt med tre, men siden mannen hadde så lyst på det ene sengesettet med stjerner ble det fire ) litt rosa/lilla og litt nøytralt her også
Her kommer det stadig små plagg i hus, men i ulike størrelser. Ja, jeg liker sparkebukser.
Vis vedlegget 164299
SÅ fine ❤ Elsker sparkebukser! Kjøpt en hel haug! ❤Her kommer det stadig små plagg i hus, men i ulike størrelser. Ja, jeg liker sparkebukser.
Vis vedlegget 164299
Den helt til venstre er i silkeull fra Nøstebarn, kjøpt på salg nå Den i midten er fra Name It og den til høyre er fra Fixoni, kjøpt fra Jollyroom.Hvor er de fra? Så skjønne liker også sparkebukser
Jeg også, har helt opp i størrelse 68 nå.SÅ fine ❤ Elsker sparkebukser! Kjøpt en hel haug! ❤