Innkjøp til lille :) *Bildetråd*

Kjøpte dyne og sengetøy og vaskeklutar på babykveld hos barnas hus på onsdag.

Har kjøpt vogn + bilsete/base da jeg kom over et greit tilbud :)
Skal på oul på fredag, så etter den dagen skal jeg tørre å kjøpe inn litt mer :)

e8191b789761a32becd8c183c0d63a73
ble litt shopping etter ultralyden på torsdag :) det blå hadde svigermor kjøpt på forhånd ;)

Har kjøpt noe brukt klær i dag. :-) er fra str 50 til 68, så da hadde jeg litt flaks. Nå skal jeg se litt etter ny (brukt) bag og sportsdel til emmaljunga vogn vår. :-)

Kjøpt brukt vippe stol i dag, så langt har vi kjøpt brukt sprinkelseng og stellebord. Har også kjøpt noen nye klær, ikke så veldig mye, men litt :)

Så mye fint :-) jeg tørr ikke handle noe før etter OUL jeg :-o men har plukket frem litt etter storebror i dag :-)

Har kjøpt inn bilstol. Kom over tidenes tilbud på den vi ønsket oss, så da måtte vi bare slå til. Blir nok mye mer handling etter OUL på mandag :)

Jeg har vært litt hermegås og bestilt babynest og vognpose til den lille fra sivs babynest og annet håndarbeid på facebook jeg også :) Ho virker utrolig flink! Beklager mammatil3 <3 klarte ikke å la være å bestille samme baby nestet! :( Syntes det var så utrolig fint og ønsket et i nøytral farge :) Her er det jeg har bestilt :)

Vedlegg

• 1446497707112.jpg
    1446497707112.jpg
    95,1 KB · Visninger: 115
  • 1446497727762.jpg
    1446497727762.jpg
    77,1 KB · Visninger: 116
Jeg har vært litt hermegås og bestilt babynest og vognpose til den lille fra sivs babynest og annet håndarbeid på facebook jeg også :) Ho virker utrolig flink! Beklager mammatil3 <3 klarte ikke å la være å bestille samme baby nestet! :( Syntes det var så utrolig fint og ønsket et i nøytral farge :) Her er det jeg har bestilt :)

Heeeeelt greit ja:-) Skjønner deg godt, for det var knallfint og jeg gleder meg til å ta i bruk den :-)

Så fint:) finner ikke den siden på Facebook jeg:/

Back
Topp