Innkjøp til lille :) *Bildetråd*

Eg har klær till både gutt og jenta. Har 2 barn fra før. Men klart ska nog køpa noet nytt. Men eg kommer ønska meg pengar fra familjen som gave till babyen.

Utrolig fine møbler :) No begynte eg å lure på om eg skulle hatt en bedside crib :)
Jeg synes den var gull!!!

Sprinkelseng er jo helt enorm til en nyfødt baby, jeg syntes Bedside senga var stor til den nyfødte.

Jeg likte godt å være så nærme babyen, at jeg hørte henne puste og kunne legge ei hånd på henne om hun var bare litt urolig. :) Så dro jeg bare lammeskinnet med ungen på inn til meg ved amming.

har ikke handlet noe enda.. tørr ikke.. må vente til jeg er helt sikker... har jo alt til både gutt og jente fra før også.. men skal kjøpe noe nytt allikevell...

3e0a9ace913e614d4cbdc11a5583fd72
Simo kombi er bestilt. Har også kjøpt en Odenwalder dunpose :)

åååh, jeg har ikke kjøpt inn noe. Men om det er noe jeg VIRKELIG HAR LYST PÅ, så er det vognposen til Tinkafu. <3 <3
Har allerede regntrekket, solskjermen, koppholdern, og retronettet :P Men synes Tinkafu har så utrolig fine ting <3

Jeg har spart alt av tøy og leker etter sønnen min, så er kjempe spennende å se om det blir jente eller gutt. Har ikke noe imot å løpe ut å kjøpe masse rooooosa <3

12140660_904964986251305_2608910617033387114_n.jpg

Holder meg enda... To uker til OUL, og hvis alt er som det skal blir det handling da :) vært å sett mye da, men ingenting har blitt med hjem enda...

Noen andre?

Holder meg enda... To uker til OUL, og hvis alt er som det skal blir det handling da :) vært å sett mye da, men ingenting har blitt med hjem enda...

Noen andre?
Har heller ikke kjøpt noe enda, skal også vente til etter oul:) blir det er jente til er det fint lite vi trenger egentlig :)

Back
Topp