Imogene med babytankene

GRATULERER MED KJØP AV LEILIGHET

Så artig med kjøp av leilighet da, det er jo bare så deilig å bli eier av sitt eget husvære. Jeg var der for 1.5 år siden, og det var den fineste dagen i mitt liv så langt.
Nå har du helt andre ting å feste tankene dine på, og dagene fram til IKM går så fort skal du se.

NYT RESTEN AV PÅSKEN, OG DEKORER OG SHOPP MED MÅTE [:)]

[:D][:D][:D]Gratulerer sååååå mye med huskjøp!!![:D][:D][:D]

Gratulerer med kjøp av leilighet [:)] fikk dere noe i nærheten av deres drømmebolig...? Uansett deilig å begynne å betale til seg selv ja...

Ang. "mine uker", så går det faktisk overraskende fort. Neste uke skal jeg på tidlig ultralyd. Gleder meg [:)]

Vet hvordan det er å jakte på graviditetssymptomer når man ikke har annet å tenke på. Kan bli ganske så frustrerende innimellom ja....spes når TR dukker opp og man nesten er overbevist på at man er gravid, ut i fra symptomene man her.
Krysser fingrer for deg at en liten spire er i ferd med å feste seg hos deg!! [:D][:D]

hihi ja vi håper jo på det beste vettu,hadde vært morro om du som har kjøpt ny leilighet hadde fått en spire,så du kunne pusla med barnerommet framover nå da[:D][:D][:D]åsså hadde det vært morro om jeg fikk en spire nå sånn at når jeg skal til utredning te neste uke sier bare legen her er alt i skjønneste orden ul om 16 uker[:D][:D][:D]

Håper spiren sitter nå! [:)]

Åh, altfor spennende av og til altså!! Tror ikke jeg hadde klart å holde meg jeg altså[8D] Jeg skal teste på dag 36 denne ppen, selv om jeg hadde 52 dagers syklus sist! Hehehe[:D]

ORIGINAL: truseprinsesse

ORIGINAL: Angelicka23

Håper spiren sitter nå! [:)]

HEIA SPIREN! HEIA SPIREN!!

Så skjønne dere er!!!!!!!!!!  [:)][:)][:)]

Back
Topp