Imogene med babytankene

ORIGINAL: babyklarnå

Når tid skal du teste deg? Det er bra at du har en slagplan for å lure TR i neste måned, fungerer den, så må du dele den med meg når den tid kommer [:)]

Last edited:
ORIGINAL: *trinemor*

ORIGINAL: Imogene

CD:32
Pp 2

Mensmurringer til tusen, pupper som truer med massemord og generelt sett bare en enorm følelse på at TR kommer hvert sekund.
Tappen er høy, tempen ligger på rundt 37 grader og utfloden er mørk - men ikke blodig/ brunlig. Bare mørk beige.

Hmmm... Jeg synes du kan høres litt gravid ut jeg.....? Jeg begynte også å få mørkere utflod etter jeg ble gravid [:D] og mye av det... Ta en test i morra tidlig [:)]

Last edited:

CD:32
Pp 2

Mensmurringer til tusen, pupper som truer med massemord og generelt sett bare en enorm følelse på at TR kommer hvert sekund.
Tappen er høy, tempen ligger på rundt 37 grader og utfloden er mørk - men ikke blodig/ brunlig. Bare mørk beige.

Hmmm... Jeg synes du kan høres litt gravid ut jeg.....? Jeg begynte også å få mørkere utflod etter jeg ble gravid [:D] og mye av det... Ta en test i morra tidlig [:)]

Må ikke si sånt,*trinemor*, nå har jeg jo psyket meg ned og tror TR kommer! [:D] Jeg har så vanskelig for å tro at jeg er gravid når det kjennes ut som jeg har mensen..[&:]

Men det er jo akkurat det som gjør det så vanskelig! gr- og tr- symptomer er jo så like [:D] eneste måten og finne det ut på er å teste! Du har vel ikke testet siden fredag? lenge det.....

og husk at du har kjent "mensen-smertene" veldig lenge nå; er det normalt for deg i din syklus?

Bare funderer litt jeg da [:)] du får gjøre det du føler for...

Jeg ringte legen idag, fordi jeg gjerne ville bekrefte graviviteten, men de sa de tok de samme testene som hjemmetestene, og etter 3 positive var det ikke noe poeng. Fikk derimot time til første kontroll allerede om to uker [:)] 
Da håper jeg bare jeg virkelig er gravid, føles sånn med kvalme og magevondt da....

Gleder meg masse til du skal teste Imogene!!!

Huff da! Men enda fodt syklusen din ikke var lenger da, slimk at det ikker er lenge til neste EL igjen!!!

Vel vel.
Time of death ser ut til å bli inatt. Igår kveld var tappen lenger ned, og mer åpen. Det var slim med litt blod i. Ikke friskt, rødt blod - men tydelig blod. Idag kom det en stor brunrød slimklump - og nå er det definitivt noe på gang der inne.

Da ble syklusen 34 dager.

Jeg er glad det i det minste begynte å skje noe, og syklusene mine er innenfor normalen.

Men selv om jeg trodde alt var under kontroll, var det ikke det.
Det er trist.

Uff, det var jo i så fall trist [:@] har tenkt på det idag...

Men før det kommer skikkelig igang, kan det jo være håp....?
Er ikke noen dreven tappetafser akkurat, men jeg og følte at tappen vaqr ganske åpen rett før positiv test, og tenkte at da var jeg nok ikke gravid... men jeg kjenner ikke etter gjennom hele syklusen og fører lister og sånn altså [:)] 

Blir det testing på deg om du ikke får mensen skikkelig eller...?

ORIGINAL: Angelicka23

Huff da! Men enda fodt syklusen din ikke var lenger da, slimk at det ikker er lenge til neste EL igjen!!!

Last edited:

Uff, det var jo i så fall trist [:@] har tenkt på det idag...

Men før det kommer skikkelig igang, kan det jo være håp....?
Er ikke noen dreven tappetafser akkurat, men jeg og følte at tappen vaqr ganske åpen rett før positiv test, og tenkte at da var jeg nok ikke gravid... men jeg kjenner ikke etter gjennom hele syklusen og fører lister og sånn altså [:)] 

Blir det testing på deg om du ikke får mensen skikkelig eller...?

Last edited:
 Jeg har lyst til å hyle jeg og innimellom når den hersens tanta kommer!!! Få det ut!
Men du, du vet at du får lov til å spise sjokolade og digg når tanta kommer[;)] Det er bare sånn reglene er! Så det så[:)]

Jess, Angelicka, du er best asså! Tenk å få en god grunn til å spise digg!
Har hatt pannekaker til middag og rømmegrøt til kvelds her, så sunnhetsbølgen er kastet på båten idag. [:D]

Det høres bra ut! Jeg har spist en toppris, en stratos og en mentos idag *rødme* Men det er vel helst fordi tirsdagen er lørdagen og tv dagen min da[;)] Hehehe...

ORIGINAL: Caaaarina

*Sprer litt positivitet med det samme jeg er innom dagboka di* [:D]
Jeg krysser fingra for deg, Imogene. Du vet hva dem sier - alle gode ting er 3! [:D]

TUSEN takk! *kjempeglad for positivitet*

Plutselig ble jeg overfylt av en blendende optimisme (takk, Carina!) og har nå lagt planer for mars:

Din fruktbare periode er:
13.03.2008 - 18.03.2008

Eggløsningen finner sted:
16.03.2008

Termin:
09.12.2008

Jepp!

Ja, her er det ikke annet å gjøre enn å sette igang å jobbe altså[:D]

Hehe... Lykke til, begge to!

VILLE BARE STIKKE INNOM Å ØNSKE DEG OG DINE EN SUPER HELG!!!!

Back
Topp