Imogene med babytankene

Masse lykke til med prøvingen!!
Håper det blir et kort og fruktbart opphold på deg her inne på "Før Svangerskapet"

GOD HELG!!!!!!!!!!![:D][:D][:D]

Ååååh, så gøy!!! Jeg og vil ha hus! Vi har rekkehus nå, men det er bare 60 kvadrat, og ett soverom. Hvor stort var det huset du har sett på da? Og hva er prisantydningen? Alltid spennende å være på husjakt[;)]

Så artig da :) får håpe dere får nok lån til å vinne den budrunden! Moro å finne drømmestedet da... Vi kjøpte oss hus for tre år siden, men det skal litt ombygging til før vi er fornøyd [:D] Bare to soverom her, og noen upraktiske løsninger her og der, så vi lurer på å bygge på og gjøre om etter hvert... Må kanskje ta imot den lille i magen først [:)]

Er du på dag 6 allerede, da må jo jeg ha kommet et lite stykke på vei jeg og da [:)] gleder meg til første lege kontroll 10 mars... Det er jo snart befruktningstid for dere nå [:D] bare å jobbe på! lykke til med det!

Hvis du vil se hvordan jeg bor, så ligger det en link i dagboken min forresten[;)]

ORIGINAL: Angelicka23

Ååååh, så gøy!!! Jeg og vil ha hus! Vi har rekkehus nå, men det er bare 60 kvadrat, og ett soverom. Hvor stort var det huset du har sett på da? Og hva er prisantydningen? Alltid spennende å være på husjakt[;)]

Det var 97 kvadrat, over to plan og med garasje. Prisant. er 1.790.000.
Jeg omtent dør av spenning!! Det er så nervepirrende å tenke på at dette kan bli hjemmet vårt, og kanskje et sted vi får barn.....

*drømme, drømme*

ORIGINAL: *trinemor*

Så artig da :) får håpe dere får nok lån til å vinne den budrunden! Moro å finne drømmestedet da... Vi kjøpte oss hus for tre år siden, men det skal litt ombygging til før vi er fornøyd [:D] Bare to soverom her, og noen upraktiske løsninger her og der, så vi lurer på å bygge på og gjøre om etter hvert... Må kanskje ta imot den lille i magen først [:)]

Er du på dag 6 allerede, da må jo jeg ha kommet et lite stykke på vei jeg og da [:)] gleder meg til første lege kontroll 10 mars... Det er jo snart befruktningstid for dere nå [:D] bare å jobbe på! lykke til med det!

Så heldig du er som har hus! Det at dere vil gjøre noe på sikt får bare være, nå er det baby det gjelder [:D]
Javisst, dag 6 - og forventet el om bare et par uker, kanskje mindre. Kanskje jeg får julebaby. Men om vi får dette hjemmet nå så er det faktisk ikke krise om det blir 2009-baby på meg [:D]

Skal krysse fingrene for at dere får det!!!

ORIGINAL: Imogene

Så heldig du er som har hus! Det at dere vil gjøre noe på sikt får bare være, nå er det baby det gjelder [:D]
Javisst, dag 6 - og forventet el om bare et par uker, kanskje mindre. Kanskje jeg får julebaby. Men om vi får dette hjemmet nå så er det faktisk ikke krise om det blir 2009-baby på meg [:D]

Satser på en 2008- baby til deg også [:D] med den innsatsen dere gjør nå, får dere nok til det... Hvordan gikk det med huslånet? Er dere igang med å skaffe dere drømmeboligen?

Hmmm... Vi lurte egentlig på å starte opp ombygging vår 2009 vi da, men det blir kanskje llitt strevsomt med en liten en å ta hensyn til [:D] vi får se... Har foreldrene til mannen ikke så langt unna, og med en tom annen-etasje stående, så om det blir perioder i ombyggingen der det ikke passer at en liten en bor her, kan vi nok lytte opp dit om vi vil [:)] eller vente til barnet er et år eller noe....

Krysser fingrene for dere [:D]

Det var dumt med huset, men drømmehuset dukker nok opp når du minst venter det!!! Og babyføtter skal nok også tasse der etterhvert[;)]

Det var jo synd da [:@] men dere finner sikkert noe annet snart....[:D] leier dere fra før eller? Det er helt sykt hva de kan ta for boliger for tida... mye lån og betale på....

Det var dumt med huset, men drømmehuset dukker nok opp når du minst venter det!!! Og babyføtter skal nok også tasse der etterhvert[;)]

Så søt du er, det er så deilig å få sånne postive tanker! [:D] Vi gir oss ikke, vi har jo endel å gå på, så vi skal vel finne et lite bo :) Med barnerom, hihi!

ORIGINAL: *trinemor*

Det var jo synd da [:@] men dere finner sikkert noe annet snart....[:D] leier dere fra før eller? Det er helt sykt hva de kan ta for boliger for tida... mye lån og betale på....

[:@][:'(] Pyton! Men vi får bare lete videre. Ja, vi leier enda, vi har betalt ned på litt smålån etter jeg var ferdig med studiene. Men nå er det på tide å eie sitt eget.
Håper bare det dukker opp noe av interesse SNART [:D]

ORIGINAL: Caaaarina

Det er nesten litt utrolig hvor godt sånne kommentarer gjør! [:)] Jeg er nesten sikker på at sjansene for at spiren setter seg er betraktelig større når en er så postiv som du er! [:D]

Tar med meg litt positivitet fra dagboka di, og håper du har en fin dag!

Last edited:
Innom og ønsker en god helg.
Planer for helga eller?

Skikkelig kjip uke du har hatt da[&o] Håper neste blir bedre!!![:)]

Innom og ønsker en god helg.
Planer for helga eller?

Skikkelig kjip uke du har hatt da[&o] Håper neste blir bedre!!![:)]

Kjip.no!
Det kan vel bare gå oppover. [;)] Begynner så smått å føle at kroppen prøver seg på el, så her er det vel bare å sette igang.

Så bilder av ei bekjent sin nyfødte baby idag - og det jeg trodde var nedtonet babyønske blusset opp til dobbel størrelse..........

Riktig god helg til deg også, Angelicka! Kos deg med mannen [:)]

Back
Topp