Imogene med babytankene

ORIGINAL: Caaaarina

Bare innom for å ønske deg en god helg!

- Hvordan er det med deg, Imogene? Stadig vekk innom å ser om du har skrevet noe nytt [:)]

Takk, det samme, Carina [:D]
Jeg har det bra, det har bare vært en slitsom uke.. Gleder meg til neste fredag, da er begravelse og stress på jobben tilbakelagt og det er PÅSKEFERIE. Har tatt avspasering og ferie. Deilig!!

ORIGINAL: Imogene

ORIGINAL: Angelicka23

Innom og ønsker en god helg.
Planer for helga eller?

Skikkelig kjip uke du har hatt da[&o] Håper neste blir bedre!!![:)]

Kjip.no!
Det kan vel bare gå oppover. [;)] Begynner så smått å føle at kroppen prøver seg på el, så her er det vel bare å sette igang.

Så bilder av ei bekjent sin nyfødte baby idag - og det jeg trodde var nedtonet babyønske blusset opp til dobbel størrelse..........

Riktig god helg til deg også, Angelicka! Kos deg med mannen [:)]

Ja, jeg vet hvordan det der er! Kose meg med mannen min skal jeg definitivt klare!!!

Ja, jeg er ikke i form, kjedelig å være syk! Håper du styrer unna det!!!

Heia[:)]Takk for innlegget i dagboka mi. Dessverre er det nok slik at vi er mange der tankene omhandler (nesten) bare baby. Vi får kalle det målrettet[:D]. Men enig med du, godt å ha annet å tenke på. Her blir det helgetur til Praha til helgen. Jeg gleder meg!

ORIGINAL: Caaaarina

Så spennende! Det var en stk positiv el-test, gitt! [:D]
Du skal se spiren fester seg snart! Det har jeg stor tro på [:)]

Æææh, mener du det?? Er den virkelig positiv?
Her er dagens test også:

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!!
HÅPER DERE FÅR DET KJEMPE FINT!!!

Hei :)

Det virker som dere har gjort god innsats for å lage en liten spire denne måneden, og jeg har stor tro på at dere lykkes [:)] Vi hadde ikke sex hver dag rundt el den måneden vi lyktes, og det gikk jo bra...

Blir to spennende uker det her. Lykke til! jeg krysser fingrene [:D]

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN

ORIGINAL: *trinemor*

Hei :)

Det virker som dere har gjort god innsats for å lage en liten spire denne måneden, og jeg har stor tro på at dere lykkes [:)] Vi hadde ikke sex hver dag rundt el den måneden vi lyktes, og det gikk jo bra...

Blir to spennende uker det her. Lykke til! jeg krysser fingrene [:D]

Last edited:

GOD PÅSKE TIL DEG OGSÅ!!!

Det kan være kjeeeedelig å gå og vente på om TR kommer eller ikke ja! Skal krysse fingrene for deg jeg!!!

Back
Topp