IKM veke 12♡

Velkommen alle nye :woot: SÅ kjekt at me er så mange som ønsker ein liten desemberskatt :rendeer

Når ift el legger dere inn aksjer og hvor ofte? Jeg tror ikke jeg orker å gjøre det hver dag i 6 dager liksom :happy112Har også hørt at man bør «spare» sædcellene litt, slik at annen hver dag bør holde, men er redd for at jeg ikke velger de riktige dagene eller ofte nok for å så bomme ift el. Men altså, hvor vanskelig kan det være? Jeg har jo fått det til to ganger før og det var uten å regne meg frem til el:bored:
Her er løysninga å teste etter EL og legge inn aksjer rundt positiv test, har aldri hatt sex kvar dag over tid og blitt gravid 7 ganger så trur det funker :)
Om du ikkje ønsker å teste så holder det med annakvar dag seie ekspertane iallefall :cool:

Jeg er nå på pp 10, og kjenner tålmodigheten min svir noe inn i hampen.
Men jeg har aldri el-slim. Mulig det har litt å si mtp svømmerne som skal opp i "paradis" i full fart.

Fins det kjerringråd eller dokumenterte tips om hvordan jeg klarer å få kroppen til å lage dette vidunderslimet?
Eg leste om nokre som snakka om at vatn var key, og så hadde fleire drukket mykje vatn den PP og fått mykje el-slim. Så kanskje?

Her er løysninga å teste etter EL og legge inn aksjer rundt positiv test, har aldri hatt sex kvar dag over tid og blitt gravid 7 ganger så trur det funker :)
Om du ikkje ønsker å teste så holder det med annakvar dag seie ekspertane iallefall :cool:
Men blir det ikke litt for sent å teste etter el? Burde du ikke gjøre det mens du har el? Ellers kan det være for sent. Mulig jeg missforstod det du skrev. Tror nok jeg tester meg frem til el og planlegger sex to dager før og etter. Synes det bare er litt rart det ikke klaffet nå i februar, kanskje det er alderen? Hvem vet…

Jeg har ikke hatt d så tidlig før, men er sikkert mulig?:) babyklister? Hva er det?:)
Babyklister er noe man skal drikke etter el :) Skal hjelpe egget med å feste seg/holde seg «festet», etter mangel på bedre ord akkurat nå:hilarious: finnes ikke i Norge lenger, så man måtte bestille fra Danmark. Prøvde å sende mail til noen nettsider og spørre om de ikke sendte til Norge lenger,for jeg fikk det ikke til. Det gjør de dessverre ikke lenger.

Babyklister er noe man skal drikke etter el :) Skal hjelpe egget med å feste seg/holde seg «festet», etter mangel på bedre ord akkurat nå:hilarious: finnes ikke i Norge lenger, så man måtte bestille fra Danmark. Prøvde å sende mail til noen nettsider og spørre om de ikke sendte til Norge lenger,for jeg fikk det ikke til. Det gjør de dessverre ikke lenger.
Aha, viste ikke at det fantes sånn engang- spennende og kjempe bra om det funker :) Men igjen kjedelig om det ikke er mulig å få i norge da… føler jeg gjør alt denne perioden for at det skal klaffe…:)

Men blir det ikke litt for sent å teste etter el? Burde du ikke gjøre det mens du har el? Ellers kan det være for sent. Mulig jeg missforstod det du skrev. Tror nok jeg tester meg frem til el og planlegger sex to dager før og etter. Synes det bare er litt rart det ikke klaffet nå i februar, kanskje det er alderen? Hvem vet…
Ja du misforsto litt, tester etter el, leiter etter el, altså frem til som du skriver :hilarious: ikkje etterpå xsmile3
Eg har pleid å få el samme dag som positiv test, men ikkje nå i år etter eg mista før jul. Vært litt kluss sikkert.
Der er nok meir enn berre sex på el-dagen som skal til for at det skal klaffe dessverre ❤

Tror du det er for sent å tylle i seg masse vann nå? ....er allerede på cd 7
Nei det trur eg ikkje :) har heller ikkje begynt å drikke masse vatn, er på cd 6 og har tenkt å auke på nå framover, og drikke salviete :cool:

Ja du misforsto litt, tester etter el, leiter etter el, altså frem til som du skriver :hilarious: ikkje etterpå xsmile3
Eg har pleid å få el samme dag som positiv test, men ikkje nå i år etter eg mista før jul. Vært litt kluss sikkert.
Der er nok meir enn berre sex på el-dagen som skal til for at det skal klaffe dessverre ❤
Ja det hørtes mer riktig ut:happy: Nei ikke lett dette med å få det til å klaffe. Vi får alle sammen bare jobbe på når tiden kommer.

Melder meg inn her, sammen med dere fine frøkner:greet025

mammatil2prinsesser&3prinser - 38 år om noen dager - 5PP(PP3 etter SA/PP1 etter kjemisk) - B6 - EL12.03 - IKM 26.03.23:Heartpink

Håper vi alle får ønsket vårt oppfylt, og får tidenes nydeligste julegaver:santa:Heartpink:smiley-angelic001
Masse lykke til, folkens❤️

Sniker her hele tiden og hååååper jeg kan melde meg inn :hilarious: men usikker på når el blir etter svangerskapsavbruddet, men tidligere har tr kommet 5 uker etter MA, så håper på el neste uke! :D

Melder meg inn her, sammen med dere fine frøkner:greet025

mammatil2prinsesser&3prinser - 38 år om noen dager - 5PP(PP3 etter SA/PP1 etter kjemisk) - B6 - EL12.03 - IKM 26.03.23:Heartpink

Håper vi alle får ønsket vårt oppfylt, og får tidenes nydeligste julegaver:santa:Heartpink:smiley-angelic001
Masse lykke til, folkens❤️
Velkommen gode du :love7

Velkommen gode du :love7

Takk for velkomsten, kjære du❤️ :love017 :greet008 Begynte med Salvie-te først idag, men kjenner murringer allerede. Spørs når EL kommer denne gang:angel5 Uansett, så blir jeg bare i denne gruppa:happy119 Som jeg håper for oss:smiley-angelic001:Heartpink

Sniker her hele tiden og hååååper jeg kan melde meg inn :hilarious: men usikker på når el blir etter svangerskapsavbruddet, men tidligere har tr kommet 5 uker etter MA, så håper på el neste uke! :D
Så trist at det ikkje blei August baby på deg heller :smiley-angry017❤ håpe me havne i samme termingruppa igjen, og at me begge får fullføra denne gangen :smiley-angelic001

Takk for velkomsten, kjære du❤️ :love017 :greet008 Begynte med Salvie-te først idag, men kjenner murringer allerede. Spørs når EL kommer denne gang:angel5 Uansett, så blir jeg bare i denne gruppa:happy119 Som jeg håper for oss:smiley-angelic001:Heartpink
Her og starte eg med salviete idag, tida har gått så fort eg berre glømte det ut :hilarious: blir SÅ spennande denne mnd altså :woot:

Så trist at det ikkje blei August baby på deg heller :smiley-angry017❤ håpe me havne i samme termingruppa igjen, og at me begge får fullføra denne gangen :smiley-angelic001

Ja, søren altså :confused: la oss krysser fingrene for verdens fineste førjulsgave istedenfor fornoss begge❤️ denne gruppa har samla mange flotte damer så krysser fingrene for mange fine positive tester ❤️

Så lei meg for at det ikke ble noen augustbaby på deg heller, og at du måtte gå gjennom et tøft svangerskapsavbrudd i tillegg:sad002❤️ Håper vi kan melde oss inn i Desember2023-gruppa og bli der med terminspirer:love017:Heartpink:smiley-angelic001

Back
Topp